Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yötöissä vuoro siis alkamassa ja täällä provoilen.

Vierailija
21.03.2013 |

Kuinka paljon sulla kuluu rahaa kuussa ongelmaiseen akneihoosi?

Entä ehkäisyyn,käytätkö aktivia jugurtteja ettei vatsa turvota jottei sun luulla olevan raskaana? Käyttätkö apteekin laihdutusvalmisteita,onko nutrilett tuttu.

Jos polvesi on leikattu,pystytkö vielä juoksemaan ja onko polvessa jokin kiristysside/kunnon tuki lenkkejä varten.Miten alapää?Onko laserilla karvat poistettu pysyvästi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaana tässä terve,45v olen ja kyllä akneen kuluu hoitoon 100e kuussa.Käyn vakikosmetologilla hoidattamassa ihon.Käytän aktiviaa säännöllisesti koska kahvinjuonti ja koko päivän seisoskelu aiheuttaa alavatsan turvotusta niin paljon että ilman aktiviaa minun luullaan odottavan vauvaa!!Olen kokeilut nutrilettiä kerran ja laihtunut sen avulla kymmenen kiloa pois.Nyt tosin olisi laihiksen paikka.Polveni on leikattu.Liikun mustassa lenkkiasussa melkein joka ilta ja hölkkään pikkuisen vaan.Polvi ei kestä kovaa juoksemista.Se on leikattu tasan 10 vuotta sitten.Kuljin kepeillä erään syksyn.T:Jaana

Vierailija
2/6 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käytä ehkäisyä olen lesta ja lesbo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän täällä enään muuta olekkaan kun typerää provoilua, kiitos tiedosta, lähdenkin täältä sitten =(

Vierailija
4/6 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma että oot ihan työskentelykunnossa?

Vierailija
5/6 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa yötä sulle.

Vierailija
6/6 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

työskentelykunnossa? Olen,selvinpäin täällä ollaan.Kuinka niin.Tarttee varmaan mennä laittamaan kahvia tulemaan.Aion katsoa telsua tässä samalla.Kotiin pääsee ensi aamuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi