PIKA! Miten nykyään pukeudutaan baariin???
Kommentit (26)
Legginsit. Tunika tyylinen paita. Paljon rihkamakoruja. Vyö, saappaat. Pitkät hiukset kiharoille. Tuossa olis alkuun, samoissa paikoissa käy kyllä sitten niitäkin joilla on vaan farkut ja huppari. :) Pukeudu niin mikä sopii kropallesi ja mikä itsestä tuntuu hyvältä. Joku kolmikymppinen näyttää jo vanhalta haahkalta toinen taas tosi nuorelta..
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 18:53"]
Miten väljä pusero ja hame sopivat yhteen? Hameen on oltava sitten tosi kapea kynähame, jos yläosa on väljä.[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 02:07"]
Väljä tosisiisti pusero tai tunika, alle oikein nätit rintsikat. Alaosa voi olla farkut, mutta itse miettisin hametta, jos tunika ei aja asiaa. Kolmikymppiseltä jo luulisi löytyvän ihan kunnon korua rihkaman sijaan.
[/quote]
[/quote]
No sellaisessa asussa me ainakin liikutaan, varsinkin kun lähdetään Cambridgen yöelämään kaveriporukalla. Jotain vanhanaikaisempaa siistiä saattaa käyttää täällä kyläpubissa, mutta en miettisi sellaista kuin tavalliselle dinnerille tuttujen kesken. Enkä halunnut korostaa alunperin missä olen, vaan ottaa kantaa itse aiheeseen, mutta ehkä se kuitenkin selventää jotain.
Hame voi olla väljä, jos pusero on tyylikäs ja siihen sopiva. Ja puserolla en todellakaan tarkoittanut college puseroa, vaan jotain napitonta silkki tai satiinipuseroa, jossa voi olla iso käännetty kaula-aukko tms..
" Joku kolmikymppinen näyttää jo vanhalta haahkalta toinen taas tosi nuorelta.. "
On niitä parikymppisiäkin vanhoja haahkoja nähty
https://www.hersecret.fi/mekot-ja-hameet/186-leopardikuvioinen-bilemekko.html
tuolta hersecretiltä löytyy kivoja bilemekkoja :)
Viidentoista sentin korot, perse ja tissit lähes paljaana sekä irtoripset ja hiuslisäkkeet päälle, niin olet aika valtavirtaa.