Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKA! Miten nykyään pukeudutaan baariin???

Vierailija
21.03.2013 |

Ikää on 31v

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä helv*tissä mitään legginssejä laita, niin kuin sulle aikaisemmin ehdotettiin.

Tietysti, jos paikan ja sinun tasosi ei niin päätä huimaa, ovat ok...

Vierailija
2/26 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellä kuvatut tyylit kuulostavat aika karseilta... Ei todellakaan legginssejä! Pukeutuminen riippuu paljon paikasta ja omasta tyylistään. Itselleni tulee aina kuuma baarissa (tanssiessa), joten en ikinä laita farkkuja tai pitkähihaista. Päällä siis mekko tai kynähame&toppi/pusero. Juhlavampaa, mitä arkena, mutta niukempaa mitä juhliin laittaisin. Istuskelupaikassa taas arkisempaa, esim. farkut, paita&bleiseri tai neulemekko. Korot aina jalassa, tykkään käyttää niitä viihteellä ollessani koska arkena olen liian mukavuudenhaluinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljä tosisiisti pusero tai tunika, alle oikein nätit rintsikat. Alaosa voi olla farkut, mutta itse miettisin hametta, jos tunika ei aja asiaa. Kolmikymppiseltä jo luulisi löytyvän ihan kunnon korua rihkaman sijaan.

Vierailija
4/26 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI mitään legginsejä, junttit!

Vierailija
5/26 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei ei...hyvin istuvat farkut ja istuva yläosa. Tyylikäs mutta salaseksikäs. Hillitysti koruja. Hyvä laadukas hajuvesi mutta ei mummohajua. Kiva huulipuna ja melkovoimakkaat ripset. Korkkarit joo, mutta sellaiset joilla voi olla ja jorata.

Vierailija
6/26 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tänä iltana valkoinen, silkkipaita, mustat nahkahousut, mustat nilkkurit, 50-luvun poplari, joka jää narikkaan. Pari käsikorua, rannekello, roikkuvat isot korvikset, sormukset, kirjekuorilaukku.

Vierailija
7/26 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 13:54"]

Mulla tänä iltana valkoinen, silkkipaita, mustat nahkahousut, mustat nilkkurit, 50-luvun poplari, joka jää narikkaan. Pari käsikorua, rannekello, roikkuvat isot korvikset, sormukset, kirjekuorilaukku.

[/quote]

Hyvä luoja, Hannele Lauriko se siellä kirjoittelee?!

Vierailija
8/26 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkään baariin et mene, ulkona jos käyt pidät hiukset ja kasvot peitettynä.

Vierailija
9/26 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen teitä naiset: älkää pukeutuko niihin pirun legginseihin enää! Kotonahan ne on oikein mukavat ja oma äitini pitää niitä tunikan kanssa ihan julkisestikin, mutta hän onkin jo 60-vuotias. Kiva mekko, paksut sukkahousut ja korkeat korot on aina hyvä valinta. Rennompi vaihtoehto on siistit farkut (ei mitään viirukulutuksia tai kimalletta) ja joku kiva toppi, mutta ei siis mitään kittanaa tissitoppia tai korsettiviritelmää. Rihkamakorut joutaa suosiolla roskiin. Koroista sen verran, että minimi on se 7cm. Jos et pidä korkeista koroista, niin sitten laita suosiolla ihan matalat kengät. Mikään ei ole karmeampaa kuin sellaiset mummomaiset minikorot. Ne eivät imartele ketään, piste.  

Vierailija
10/26 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kropastakin ja tyylistä mikä sopii. Mulla on yleensä tiukat housut (pillifarkut) ja toppi-tai paita. Esim. nyt on aika paljon taas värillisiä pillihousuja joka kaupassa, niin sellaset vois olla kivat ja sit siihen sopiva yläosa. Sopivasti koruja ja asuun sopiva laukku. Ja aina korolliset kengät:). Sopivan rento tyyli kuitenkin, en itse tykkää lian tällätystä (=hienosta) tyylistä. T. Myyjä 37v

Vierailija
11/26 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin yössä, tai paikoissa paikoissa joissa itse käyn..niin ei ole kenelläkään kyllä mitään legginseitä. Eikös ne ole jo ihan OUT?? :) T.14

Vierailija
12/26 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa muuten rihkamakoruissa? Itse ostelen ihan HM:sta, Bik Bokista jne ja musta ne on nättejä. Pitäiskö kolmekymppisen käyttää vain aitoja helmikoruja? :D T.14

Vierailija
13/26 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut, kiva toppi, rento jakku ja korot olisi minulla päällä. Laita jotain missä tunnet olosi mukavaksi ja nätiksi, oikeastaan ihan mikä vaan käy, jos et ole menossa hirveän hienoon paikkaan.

Vierailija
14/26 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo 40 ja omistan jopa timantteja :)

Muita koruja en sano kyllä rihkamaksi, vaan koruiksi. Pidän paljon mm. puisista, muovisista, hopeisista koruista ja vaikkapa erilaisista siemenistä tehdyistä.

Niitä on upeita, minullakin muutama kiva. Oikein hyvin ne kelpaavat baarin ja mihin tahansa. Käytän sellaisia koruja, jotka kulloinkin sopivat fiilikseen ja ehkä jotenkin persoonaani, joka on hiukan vaihteleva. Koristelen itseni mielialani mukaan ja tietenkin sen mukaan, mitä korurasiasta löytyy. Tai vaikka elävillä kukilla. Baariin tms. mennessä kuten muulloinkin, vaikka arkena peruskorut on usein niitä, joiden kanssa voi nukkua, käydä suihkussa ja urheilla. Pikkutimanttinapit korvissa ja joku kultainen ketju.

Juhliin ym. menoihin voi laittaa jotain hyvinkin epäkäytännöllistä, jos ei tarvitse kuin istua ja ehkä tanssia. Rihkamaa, juu!

Ja ne vaatteet: salaseksikäs olikin mukava sana. Mekko ja saappaat / kauniit kengät kuulostaa hyvältä, samoin farkut ja joku hyvä toppi. No ehkä olen jäävi sanomaan, kun olen jo aika paljon kolmenkympin yli :)

Mitään trikoita en pidä kuin kylmällä housujen alla. Trikoot = kalsarit = alushousut iästä riippumatta. Niin se vaan on. Suosittelen pukeutumaan myös baariin mennessä!

Vierailija
15/26 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 14:12"]

Riippuu kropastakin ja tyylistä mikä sopii. Mulla on yleensä tiukat housut (pillifarkut) ja toppi-tai paita. Esim. nyt on aika paljon taas värillisiä pillihousuja joka kaupassa, niin sellaset vois olla kivat ja sit siihen sopiva yläosa. Sopivasti koruja ja asuun sopiva laukku. Ja aina korolliset kengät:). Sopivan rento tyyli kuitenkin, en itse tykkää lian tällätystä (=hienosta) tyylistä. T. Myyjä 37v

[/quote]

Olen tuo joka ehdotti legginsejä. :) Mä pidän noita sun pillifarkkujas yhtä lailla legginsseinä... Mulla taisi olla väärä sanavalinta. Enkä todellakaan tarkoita sellaisia tunikoita mitä kesäsisin kaupungilla näkee lihavien mammojen päällä.. Pitäisi varmaan laittaa kuvia kehiin niin tulee oikein ymmärretyksi. 

Vierailija
16/26 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 14:35"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 14:12"]

[/quote]

Olen tuo joka ehdotti legginsejä. :) Mä pidän noita sun pillifarkkujas yhtä lailla legginsseinä... Mulla taisi olla väärä sanavalinta. Enkä todellakaan tarkoita sellaisia tunikoita mitä kesäsisin kaupungilla näkee lihavien mammojen päällä.. Pitäisi varmaan laittaa kuvia kehiin niin tulee oikein ymmärretyksi. 

Okei ;)

Vierailija
17/26 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten väljä pusero ja hame sopivat yhteen? Hameen on oltava sitten tosi kapea kynähame, jos yläosa on väljä.[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 02:07"]

Väljä tosisiisti pusero tai tunika, alle oikein nätit rintsikat. Alaosa voi olla farkut, mutta itse miettisin hametta, jos tunika ei aja asiaa. Kolmikymppiseltä jo luulisi löytyvän ihan kunnon korua rihkaman sijaan.

[/quote]

Vierailija
18/26 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 13:54"]

[/quote]

Huh huh! Kyllä on pimpula ja nivuset hiestä märkinä, jos meinaat parketilla pyörähdellä.

Hih! Nahkahousut on siitäkin aivan kamalat, että ne säilöö ja monistaa hyvin sun "tuoksut".

Yäks! Voi sitä mies parkaa, joka ne siltä riisuu. Sääliks käy.

Vierailija
19/26 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko kuvalinkkejä ?

Vierailija
20/26 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan laita mitään kovin kummallista. Ihan normaalit vaatteet. Joku menee viimisen päälle tällättynä pikkupikkumekko päällä ja toinen farkut jalassa.. Laita sitä mistä tykkäät, joku kiva paita ja legginsit, aika easy ja tavallinen valinta :) Ite kyllä tykkään aika lailla sit keskittyä meikkeihin ja hiuksiin ja laitan päälle jotaki mukavaa ja nättiä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi