Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AUTTAKAA!?!

19.05.2006 |

Auttakaa minua. Esikoista on yritetty jo puolisen vuotta ja nyt on menkat 5 päivää myöhässä, mutta testi näyttää negatiivista. Kertokaa kokemuksia, miten pitkään teillä testi on näyttänyt negaa, vaikka olitte raskaana? Minulla nimittäin menkat on aina päivälleen ajallaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös säännöllinen kierto, ja keran on ollut 10 pv menkat myöhässä. Testasin negan ja samana iltana alkoikin menkat. Sen jälkeen seuraava kierto oli 5 pv tavallista lyhyempi ja sitten taas normaalin pituiset säännölliset kierrot.

Ellei menkkoja pariin päivään kuulu, testaa uudelleen ja jos on nega, niin varaa aika lääkärille sen jälkeen asian selvittämiseksi.

Vierailija
2/2 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ihan samanlainen kokemus kun Haavemaalla. Mulla on aina ollut menkat tosi tosi tarkat ja sitten yht' äkkiä ne olikin 2 päivää myöhässä, testasin heti silloin ja näytti negaa. Sitten menkat olikin jo 4 päivää myöhässä, tein uuden testin, se näytti negaa ja tunnin päästä siitä alkoivat menkat. Ne oli kyllä piinan päiviä, täytyy myöntää! Ikinä ei ollut menkat olleet myöhässä ja vauva on ollut jonkun aikaa jo mielessä, tietysti sitä sitten luulee ja toivoo sydämensä pohjasta että on raskaana. Ärsyttävää kun ei sitten ollutkaan! Mutta nyt on taas uusi yritys päällä!!!

Toivottavasti sulle ei käy näin kun mulle ja Haavemaalle, sormet ja jalat ristiin ja paljon tsemppiä!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla