Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauantaina laivalle. Mitä ruokaa tekisin lapselle jääkaappiin?

Vierailija
21.03.2013 |

Lapsi söis lauantaina ja sunnuntaina, lämmittäis mikrossa.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 21:13"]

Minkä ikäisestä on kyse? Vaikuttaa kertomasi perusteella aika nuorelta (ei voi käyttää uunia, ei uskalla puhua puhelimessa).

[/quote]

12v ja ehkä vähän ns. kehityksestä jäljessä joissain asioissa. Ei sitä vaan kiinnosta kokkailu yhtään. Tuosta puhelinpelosta en tiedä mistä se on saanut alkunsa. Muuten ihan reipas on.

Ap

Vierailija
22/37 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 21:16"]

Minkä ikäisestä on kyse? Vaikuttaa kertomasi perusteella aika nuorelta (ei voi käyttää uunia, ei uskalla puhua puhelimessa).

[/quote]

12v ja ehkä vähän ns. kehityksestä jäljessä joissain asioissa. Ei sitä vaan kiinnosta kokkailu yhtään. Tuosta puhelinpelosta en tiedä mistä se on saanut alkunsa. Muuten ihan reipas on.

Ap

[/quote]

Haha... provo paljastui... tai paljastui jo tuossa kohtaa kun et tiedä onko lapsella kotsaa koulussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 21:14"]

Minkä ikäinen lapsesi sitten on? Meillä 11v laittaa itselleen jo nakit ja ranskalaiset uunissa. Ei vaadi rakettitiedettä... Ihan yksinkö jää, vai kaverin kanssa tai jonkun toisen aikuisen?

[/quote]

No siis luultavasti yksin. En saanut ketään aikuista, mikä olis tietenkin ollut hyvä jo tuon ruoankin suhteen. Mutta pahus kun kaveri meni perumaan.

Ap

Vierailija
24/37 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 21:18"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Haha... provo paljastui... tai paljastui jo tuossa kohtaa kun et tiedä onko lapsella kotsaa koulussa.

[/quote]

No on ne joskus tehnyt koulussa jotain omenapiirakkaa ja sen tapasta. En mä tiedä onko se nyt kotsaa vai ei.

Ap

Vierailija
25/37 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ap

[/quote]

Siis sä jätät 12v vajakki pentus yksin kotiin siksi aikaa kun ryyppäät laivalla?? Just joo ja kaikki uskos :D

Vierailija
26/37 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 21:18"]Haha... provo paljastui... tai paljastui jo tuossa kohtaa kun et tiedä onko lapsella kotsaa koulussa.[/quote]

Provo paljastui siinä vaiheessa kun ap sanoi, että "on paksua" ettei alaikäistä voisi jättää kotiin.

Vierailija
27/37 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 21:15"]

Ehkä joku tuollainen täyttävä iso laatikkoruoka (lasagne, makaronilaatikko, kiusaus) olisi hyvä, voi lämmittää mikrossa. Maistuisiko sellainen roiskeläppäpizza? Joitakin pakastepizzojakin voi tehdä mikrossa. Ei hirveän terveellistä, mutta kai sillä viikonlopun elää.

[/quote]

Mä mietin tota lasagnea, sitä ei oo ollut viimeksi kun joskus syksyllä ja lapsi tykkää siitä. Itellä vaan meni vatsa siitä sekasin, etten ole viitsinyt tehdä uudestaan. Onkohan ne roiskeläpät edes kovin täyttäviä?

Ap

Vierailija
28/37 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 21:22"]

Ehkä joku tuollainen täyttävä iso laatikkoruoka (lasagne, makaronilaatikko, kiusaus) olisi hyvä, voi lämmittää mikrossa. Maistuisiko sellainen roiskeläppäpizza? Joitakin pakastepizzojakin voi tehdä mikrossa. Ei hirveän terveellistä, mutta kai sillä viikonlopun elää.

[/quote]

Mä mietin tota lasagnea, sitä ei oo ollut viimeksi kun joskus syksyllä ja lapsi tykkää siitä. Itellä vaan meni vatsa siitä sekasin, etten ole viitsinyt tehdä uudestaan. Onkohan ne roiskeläpät edes kovin täyttäviä?

Ap

[/quote]

Mitäs jos jättäisit laivareissun väliin ja olisit lapsesi kanssa ja tekisit itse sille ruokaa etkä jättäis yksin?

Vierailija
29/37 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taitaa meikäläinen häippäistä. Aika rajua tekstiä jo aiemminkin, huoraksi haukutaan ja kaikkee ihan sairasta suollattekin näppiksiltänne. Hävetkää oikeesti!

Mun lapsi on ihan normaali terve lapsi. En itse ainakaan menis kenenkään lasta haukkumaan vajakiks. Mut joo sairasta porukkaa.

Ap

Vierailija
30/37 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 21:22"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Mitäs jos jättäisit laivareissun väliin ja olisit lapsesi kanssa ja tekisit itse sille ruokaa etkä jättäis yksin?

[/quote]

Matkan oon jo varannut ja sopinut seuralaisen kanssa. En voi kyllä perua enää.

Ap

Vierailija
31/37 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain sen herkkuruokaa. Kivaa viikonloppua lapsellesi ja mukavaa reissua sinulle.

Vierailija
32/37 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 21:29"]

Tee jotain sen herkkuruokaa. Kivaa viikonloppua lapsellesi ja mukavaa reissua sinulle.

[/quote]

Lapsella varmaan onkin mahtava viikonloppu yksinään kotona ilman ruokaa ja ikä oli 12v

Vierailija
33/37 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Herkkuruoat on sellasia, että syö vaan ihan tuoreeltaan. Mutta taidan kokeilla tota lasagnea ja niitä roiskeläppiä. Että varmaan niillä pärjää ihan hyvin. Kiitos paljon!

Ap

Vierailija
34/37 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 21:31"]

[/quote]

Lapsella varmaan onkin mahtava viikonloppu yksinään kotona ilman ruokaa ja ikä oli 12v

[/quote]

Oikeemmin vain yks yö ja ruokaa on! Etkö tajua, että tässä just kyselin, että mitä ruokaa tekisin!?

Ap

Vierailija
35/37 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 21:31"]

[/quote]

[/quote]

no et kai sinäkään kaikkea roskaa usko, mitä täällä kirjoitetaan. Joten ihan hyvällä omalla tunnolla voi toivottaa, että vanhempi painuu laivalle ryyppäämään ja panemaan ja lapsi viettää sillä aikaa bileet fb-kutsuineen.

Vierailija
36/37 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mua oksettaa tällaiset aloitukset. Typerää provota tällaisella aiheella, toisaalta on kuitenkin mahdollista että tuollaisiakin idiootteja löytyy.

Jos tämä on totta niin toivottavasti joku tekee lastensuojeluilmoituksen!

Vierailija
37/37 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kysyn sinua että onko joku aikuinen lapsen kanssa? Pojastasi tällä hetkellä tuntu että hän pärjäisi ongelmata yksin yön yli, mutta kun huomisen ilta tulee niin hän tule saamaan pelkon eikä kukaan ole siinä hänen kanssa. 

Minua on jätettu yksin kotona kerran mun suostumuksella (olin ehkä 10v) muutamaksi tunniksi, kun olin ollut n.15 min yksin rupesin huutamaan ja kiljumaan, sain todellakiin pelko kohtauksen niin kukaan ei ollut siinä. Joskus 2 tunnin päästä tuli veljeni kotiin niin  silloin kaikki oli hyvin.

Toisen kerran olin nukkumassa, kun heräsin kaikki olivat kaupungilla, ovet olivat kiinni enkä tiennyt mitä tehdä, joten menin ikkunan  kautta, ensimmäisesta kerrosta ulos. (Se ei ollut maan tasalle eikä ollut parveketta, jos olisin hyppänyt suoraan maahaan jalka tai käsi olisi mennut poikki, vaan siinä oli jonkulainen tanko pidon siitä pitkän aikaan ja samalla huusin APUA, sitten yksi mies tuli pelastam minut ja lähdin etsimän perhettä, josta lopulta löysin ne.)

Joten ap, mietti tarkkaan voitko jättää lapsen yksi yön yli!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme