Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tänään todella hyvällä tuulella :)

Vierailija
15.03.2019 |

Sen taustalla ihana tai ainakin HYVÄ käynti terapiassa.
t.kristallikissa

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta sut kuitenkin joku ankeuttaa täällä.

Vierailija
2/25 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta sut kuitenkin joku ankeuttaa täällä.

Niin, ehkä.... Mutta siihen asti oikein ihanaa päivää :)

Terapeuttini antoi apua sille, että olisin enenevässä määrin se, kuka olen. Siksi on niin hyvä mieli. Kotona äiti ei hyväksynyt sitä.

t.kristallikissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde pois täältä, muuten hyvä mieli lähtee pois.

Vierailija
4/25 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terppa jopa heitti ilmaan, kun vaikutin niin hirveän väsyneeltä, mitä keväisin usein olenkin, että jäisin vaikka sairaslomalle tekemään asioita, joita haluan 😍

My kind of human speaking!

Lähinnä se olisi tavaran karsintaa. Ja jotain muutakin sellaista sanoi, mihin äiti ois heti ottanut naama norsunv*tulla asenteen. Niin kuin että "nääähäti näähäti, pitää mennä töihin" (vaikka ois paha olla jne.) Se on 🖕🏼hänen ajatuksilleen vaan, siis "äidin".

t.kristallikissa

Vierailija
5/25 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä äiti ei hyväksy? Kai ymmärrät, että terapeutti on vain ammatti, ja näin ollen sinä asiakkaana maksat hänen palkkansa, ja sillon ei purra sitä kättä joka ruokkii. Sanoitpa hänelle mitä tahansa, hän ei voi alkaa moralisoimaan, vaikka toimintasi olisi esim. laitonta.

Vierailija
6/25 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde pois täältä, muuten hyvä mieli lähtee pois.

Vastaat itse fiiliksistäsi, eikö se niin mennyt?

Ap

Vierailija
7/25 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä äiti ei hyväksy? Kai ymmärrät, että terapeutti on vain ammatti, ja näin ollen sinä asiakkaana maksat hänen palkkansa, ja sillon ei purra sitä kättä joka ruokkii. Sanoitpa hänelle mitä tahansa, hän ei voi alkaa moralisoimaan, vaikka toimintasi olisi esim. laitonta.

Onko siis laitonta olla oma itsensä? 😂

Ap

Vierailija
8/25 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki terapeutit eivät vain osaa auttaa asiakkaitaan. Voit muotoilla ajatuksesi siten.

Ap

Vierailija
9/25 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terppa jopa heitti ilmaan, kun vaikutin niin hirveän väsyneeltä, mitä keväisin usein olenkin, että jäisin vaikka sairaslomalle tekemään asioita, joita haluan 😍

Lähinnä se olisi tavaran karsintaa. Ja jotain muutakin sellaista sanoi, mihin äiti ois heti ottanut naama norsunv*tulla asenteen. Niin kuin että "nääähäti näähäti, pitää mennä töihin" (vaikka ois paha olla jne.) Se on 🖕🏼hänen ajatuksilleen vaan, siis "äidin".

t.kristallikissa

Tästä nämä mun ongelmat pitkälle varmaan johtuukin. On aina pakotettu ajattelemaan muita, joilla ei ole itselleni vähääkään väliä, kuten jos mulla on paha olla, niin pitää muka mennä töihin.

Ap

Vierailija
10/25 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on ollut koko viikon. Lääkäri nosti lääkitystäni hieman ja olen saanut nukuttua.

Vierailija
11/25 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä nukuttaa mutta aion taistella ainakin seiskaan asti pystyssä. Uskoisin, että äidin ikeen alla oleminen on niin voimia vievää, että kun se helpottaa tulee flashbakki. Siis sitten on tilaa romahtaa ja väsyä. Mutta siitä saa voimia, kun terapia menee oikeaan suuntaan.

Ap

Vierailija
12/25 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttako terapia irtautumaan miehestäsi tai laskemaan hänet jo omaan elämäänsä?

Vierailija
13/25 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä.

Vierailija
14/25 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.kristallikissa

Tästä nämä mun ongelmat pitkälle varmaan johtuukin. On aina pakotettu ajattelemaan muita, joilla ei ole itselleni vähääkään väliä, kuten jos mulla on paha olla, niin pitää muka mennä töihin.

Ap

Tämähän oli tietenkin äidille tärkwää siksi, että "hänen lapsensa" ei olisi normaali kuolevainen ja omaisi "vikoja", vaan minun piti olla supersankaritar kelvatakseni, enkä siltikään kelvannut. Asiat pystyi pyöräyttämään (siis vaatimukset) 180 astetta, jos omaksuin yhdet. Enkä koskaan todellakaan yltänyt supersankarina asiat ratkovaksi tyttäreksi, sain tuosta vain henkistä ihottumaa.

Ap

Vierailija
15/25 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttako terapia irtautumaan miehestäsi tai laskemaan hänet jo omaan elämäänsä?

Me olemme ihan hyviä ystäviä ja uskoisinpa meidän aina sitä olevan ja mies vastaa itse valinnoistaan, jos jokin ei miellytä. Toki voi aloittaa kertomalla siitä minulle.

Ap

Vierailija
16/25 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena sitä just ois kaivannut sen tyyppistä tukea, että jos on paha olla, niin minä olen tärkeä ja mun paha olo pitää hoitaa pois. Mutta äiti vain huusi ja haukkui ja sanoi, että töihin meneminen auttaa. Kysyin, millä perusteella, niin perusteli jollain, mikä ei pitänyt paikkaansa, kuten että sitten huomaa, että elämä sujuukin tms. paskaa, vaikkei paha olo ainakaan siitä johtunut. En tiennyt mistä (äidistä ja hänen narsismistaan, nyt tiedän). Niin kun hänelle sanoi, että eihän tuo pidä paikkaansa, niin ei kusipää istunut alas miettimään, että mitä apua lapsensa sitten tarttis. Maailman p*skin äiti. Pitkitti avunsaantiani pahasti ja tuhosi elämäni ajalta sitä ennen.

Ap

Vierailija
17/25 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on matkaa niihin asioihin, joita mä teen, kun osaan ja saan luvan olla oma itseni, mutta voi olla, että viimeistään perinnön myötä (ainakin toivottavasti :) ) elämääni tulee vielä isokin suunnanmuutos. Jos saisin valita (talous tms. ei estäisi) tekisin mieluiten jotain huuhaa-henkimaailma-tajunnanvirta-typpistä tai luovaa.

Ap

Vierailija
18/25 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa sellainen mutterina koneessa eläminen, jonka aika menee muiden laatimia sääntöjä seuratessa.

Ap

Vierailija
19/25 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaste ap:lle! Tee joskus ketju, jossa et kertaakaan mainitse äitiäsi. Onnistuuko?

Vierailija
20/25 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miten on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän