Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lomalle yksin lasten kanssa?

Vierailija
21.03.2013 |

Mieli halajaisi kovasti lomalle lasten kanssa, vaan joutuisin lähtemään reissuun yksin neljän lapsen kanssa (1v,3v,8v ja 9v), mikä sinäänsä ei ole ongelma, alkoi nyt kuitenkin huolettamaan sellainen asia, etä mitäs jos kävisi niin kurjasti, että reissussa minulle sattuisi jotain ja joutuisin sairaalaan tms...niin mitä silloin tapahtuu lapsille? Saako matkatoimistolta moisessa tilanteessa jotain apua vai mitä?

Ehkä hieman turhaa murehtimista, mutta eihän sitä ikinä tiedä :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kolmen lapsen kanssa reissussa ja sain auringonpistoksen. Vietin yhden päivän hotellihuoneessa oksentaen. Oli hyvä, kun oli All Inclusive, niin vanhemmat lapset (silloin 7- ja 8-vuotiaat) kävivät kahdestaan syömässä ja vastaavasti hakivat hotellin ravintolan jääkaapista hedelmiä, leipiä yms. minulle ja 1-vuotiaalle. Muuten olisi voinut mennä haasteelliseksi, jos ei olisi ollut edes käteistä rahaa ja kauppaa tms. lähellä. Uskoisin, että matkatoimistolta olisi saanut apua, mutta tässä tapauksessa onnistui ilmankin, kun ei tarvinnut käydä sairaalassa. 

Vierailija
2/3 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

Kiitokset kokemuksesta! ja kurja kuula, että noin kävi, mutta hyvä että kaikki järjestyi :)  Tuota all inclusivea itsekin olen ajatellut! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Asiasta ei kannata kantaa huolta, sillä oppaamme auttavat aina tarvittaessa. Toiminta on aina tilannekohtaista, mutta ei lapsia koskaan yksinään jätettäisi, mikäli sinä sattuisit sairastumaan. Suosittelen myös hankkimaan kattavat matkavakuutukset kaikille. Lisätietoja myymistämme Pohjolan Eurooppalainen –matkavakuutuksista on täällä: http://www.finnmatkat.fi/Hyva-tietaa/Ennen-matkaa/Lisapalvelut/Matkavakuutus/

Oikein mukavaa loman suunnittelua!

Ystävällisin terveisin

Susanna/Finnmatkat

myynti@finnmatkat.fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän