Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdotelkaapas hyviä läppäreitä. Kipuraja tonni.

Vierailija
15.03.2019 |

14 vuotiaalle, koulu, chatti ja harrastuskäyttöön. Ei siis raskassarjalaisia "pelimyllyjä". Örkintappajia...

Mielellään joku muu kauppa kuin Giga-Antti.. Kaikki Antin vehkeet menny rikki tähän saakka.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki läppärit on hyviä, kunnes särkyvät. Ei niistä voi etukäteen tietää.

Vierailija
2/27 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mac tarjouksesta,ostopaikalla ei väliä.Toisaalta siihen pitää ostaa office..muuten asus ta acer,jolla ajaa sen 3-4v..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macbook

Vierailija
4/27 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mac tarjouksesta,ostopaikalla ei väliä.Toisaalta siihen pitää ostaa office..muuten asus ta acer,jolla ajaa sen 3-4v..

Meinaatko että sitten ne menevät aina rikki? Vai teho loppuu? Ja Applessako niin ei käy?

Vierailija
5/27 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se Gigantista ostettu macbook mene yhtään sen helpommin rikki kuin Tectorilta ostettu. Tai Verkkokaupasta. 

Vierailija
6/27 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koulussa voi olla omat vaatimukset, minkälaisen koneen tarvitsee (varsinkin jos aikoo tällä koneella joskus suorittaa yo-kokeen). Miten kauan haluatte laitteen kestävän/olevan käyttökelpoinen?

Lisäksi pitäisi tietää minkä kokoisen näytön haluaa ja onko laitteen paino tärkeä?

Onko haussa Windows tai Mac?

Vierailija
7/27 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP sanoo että tonnin kipuraja, ja täällä ehdotellaan Macbookia? Onko niissä mennyt hinnat viime vuosina niin reilusti alaspäin, että alle tonnilla saa?

Jos ei ole pelikäyttöä tms raskasta käyttöä, niin jollain 700-800 eurolla saa jo oikein hyvän. Asus, Lenovo, HP jne ovat ihan perushyviä merkkejä. Läppärin elinikää saa pidennettyä sillä, että hommaa sille sellaisen alustan, joka pitää koneen takaosaa vähän koholla ja ilma pääsee kiertämään (läppärit kärsivät siitä ongelmasta, että kuumenevat helposti liikaa, jos kuuma ilma ei pääse kunnolla ulos koneesta, ja komponentit ottavat itseensä tuosta ylikuumenemisesta).

Vierailija
8/27 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.verkkokauppa.com/fi/catalog/31b/Kannettavat/products?maxpri…;

Alkaen 250e sisältäen Windows 10 ja Office paketti

Vierailija
9/27 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenovon legion ja yoga, razer blade stealth, acer zenbook jne hyviä merkkejä

Vierailija
10/27 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita huntti kaks lisää ja osta se macbook air, peeceet kannattaa jättää kauppojen hyllylle..

Vaikka nyt maksaa vähän enemmän mut se Macbook viel käytössä kymmenen vuoden päästä eikä kolmas peecee menos samassa ajassa..

Vierailija
11/27 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut omenaakin ja tarjouksesta tai letistä vois saada inhimilliseen hintaan. Poika kai tykkää windowsista. Pitäs olla kesto ja kantokykyä. Kuitenkin aktiivikäyttöön tulee. Meillä oli hp, kesti 2v, acer sen jälkeen, 3v ja koko ajan sai viksata.

Ja on se totta että meillä on ollut "tuuria" gigantin laitteitten kanssa. Korjausta korjauksen perään. Tv nyt on käyttäytynyt asiallisesti pari vuotta.

Ap

Vierailija
12/27 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macbookkia ei kannate ostaa, tulee niin paljon rajoitteita semmoisella romulla. Windows paljon parempi. Semmosia parin sadan koneita ei kannata katsella, niissä yleensä todella vähän ramia ja prossu yleensä huono. Mielellään pitäisi olla 8gb ramia,intelin  i3 tai i5 ylöspäin prossu ja geforce gxt näytönohjain.

Vierailija
13/27 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP sanoo että tonnin kipuraja, ja täällä ehdotellaan Macbookia? Onko niissä mennyt hinnat viime vuosina niin reilusti alaspäin, että alle tonnilla saa?

Jos ei ole pelikäyttöä tms raskasta käyttöä, niin jollain 700-800 eurolla saa jo oikein hyvän. Asus, Lenovo, HP jne ovat ihan perushyviä merkkejä. Läppärin elinikää saa pidennettyä sillä, että hommaa sille sellaisen alustan, joka pitää koneen takaosaa vähän koholla ja ilma pääsee kiertämään (läppärit kärsivät siitä ongelmasta, että kuumenevat helposti liikaa, jos kuuma ilma ei pääse kunnolla ulos koneesta, ja komponentit ottavat itseensä tuosta ylikuumenemisesta).

En ole ehdotellut Macia vaan kysynyt onko teinillä sellainen toiveissa. Mutta kyllä Verkkokaupasta saa Macbook airin tonnilla.

Läppäreissä on myös sellaisia nykyään, joissa ei ole kuumenemisongelmaa.

Vierailija
14/27 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on lenovo legion tietokone käytössä. Menee hinta vähän yli tonnin, mutta se on kyllä hyvä kone. Myös acer zenbook on edullinen ja hyvä tietokone mallisto. Razer blade stealth on erittäin hyvä tietokone, menee n. parisataa euroa yli tonnin mutta se on hyvä ja kestävä tietokone, mitä olen kuulllut.

Vierailija
15/27 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvistä ja asiallisista vastauksista. Oikein mukavaa viikonvaihdetta räntäsateella tai ilman🤗

Vierailija
16/27 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenovon ThinkPad kestää kovaa käyttöä. Esimerkiksi käytetty X230 (core i7, 480 SSD, W10) lähtee liikkeestä alle 400 eurolla.

Vierailija
17/27 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan 400-500 eurolla saa hyvän läppärin 14-vuotiaalle. Mä ehkä ajattelisin, että sillä mennään vielä osa lukiota ja ostaisin sitten tarpeiden mukaisen uuden. Itselläni on läppärit kestänyt 3-8-vuotta. En ole koskaan käyttänyt yhtään huollossa. Loppua kohden on joko levinnyt hiiri tai näppäimet, joiden huolto on ollut tolkuttoman kallista suhteessa alkuperäiseen hintaan. Mulla on ollut HP:ta, Aceria ja työkoneena Lenovo, josta tykkäsin kovasti. HP ja Lenovo kestivät parhaiten reissussa. 1200 euroa macista teinille koulutehtäviin ja surfailuun on hulluutta...

Vierailija
18/27 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on lenovo legion tietokone käytössä. Menee hinta vähän yli tonnin, mutta se on kyllä hyvä kone. Myös acer zenbook on edullinen ja hyvä tietokone mallisto. Razer blade stealth on erittäin hyvä tietokone, menee n. parisataa euroa yli tonnin mutta se on hyvä ja kestävä tietokone, mitä olen kuulllut.

Minä ohiksena olen kiinnostunut ketjusta, ja googlasin kkaiken kolme nimen (lisäten loppuu ”hinta”), enkä löytänyt mitään.

Asus zenbook

Legion ei ollut läppäri

Razerista tuli vain näppis

?

Vierailija
19/27 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki läppärit on hyviä, kunnes särkyvät. Ei niistä voi etukäteen tietää.

Höpön löpön. Kyllä osilla on oletettu käyttöikä.

Eli ei siis ostoon esim. alle 50 000 tunnin konkilla varustettua konetta.

Sinccis

Vierailija
20/27 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ohiksena olen kiinnostunut ketjusta, ja googlasin kkaiken kolme nimen (lisäten loppuu ”hinta”), enkä löytänyt mitään.

Asus zenbook

Legion ei ollut läppäri

Razerista tuli vain näppis

?

Huoh ;(

https://www.lenovo.com/gb/en/laptops/legion-laptops/legion-y-series/Leg…

Sinccis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi