Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lukitsi rangaistukseksi minut t-paitasillani parvekkeelle vartiksi, suuttuisitko tällaisesta?

Vierailija
15.03.2019 |

Unohdin tuoda kaupasta kahvia ja mies on ilman sitä kun persuksiin ammuttu karhu. Menin lakaisemaan parveketta ja mies lukitsi oven.

Eipä tuolla nyt mikään tappopakkanen ole, mutta paniikki iski kyllä. (4-kerroksesta ei ihan niin vaan laskeuduta)
N. vartin päästä avasi oven. Suuttuisitko itse tällaisesta?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, onko rangaistus ollut oikeutettu. Eli jos olen oikeasti tahallani rikkonut sääntöjä ja mies sen takia rankaisee, niin en suutu.

Mitä he*vetin sääntöjä? Onko ne tuon "miehen" tai jonkin satukirjan keksimiä rajoituksia?

Eikö teidän perheessä sitten ole sääntöjä?

No meidän perheessä on muutamia, tosin  ei niitä ole tehty kirjallisesti

- toisen unta ei häiritä kuin poikkeustapauksessa

- kädeet pestään vessareissun jälkeen

Muuta ei nyt tule mieleen.

Miksei mies itse pidä huolta, että kaapissa on aina kahvipaketti?

- eri

Vierailija
42/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on vaan hyvää mielikuvaharjoittelua mammoille. Miettikääpä vaikka miltä teidän lapsista tuntuu, kun rankaisette heitä jonkun mielivaltaisesti keksimänne säännön perusteella!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies itse parvekkeelle, sitten ainakin hänelle selviää oliko teko väärin.

Vierailija
44/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähtisin menemään tuollaisesta suhteesta. Mieshän on ihan hullu.

Vierailija
45/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin suuttuisin, ihan törkeää ja epäkunnioittavaa käytöstä. Kuka miehesi luulee olevansa, kun rajoittaa toisen tasavertaisen aikuisen itsemääräämisoikeutta?

Olin nuorena "lenkkitreffeillä" fiksunoloisen nuoren miehen kanssa läheisellä lenkkipolulla.

Miehellä oli mukana sympaattisen oloinen virkeä Kultainennoutaja.

Yllättäin tuo mies sanoi minulle : "Minäpä näytän sinulle yhden hauskan jutun!"

"Yritäppäs poistua tai likkkua!"

Hämmentyneenä yritin sitten jatkaa polulla kulkua eteenpäin.

Tällöin tämä kultainennoutaja ei enää käyttäytynytkään sympaattisesti vaan tuli eteeni muristen heti kuin vain liikahdinkin, vahtien silmä kovana että pysyin liikkumattomana.

Miestä tämä huvitti.

Pyysin että mies komentaisi koiran pois, sillä minua pelotti lähellä olevat hampaat ja murina.

Mutta ei.

Tätä jatkui jonkin aikaa, kunnes en enää uskaltanut edes kunnolla hengittää, koira oli opetettu reagoimaan liikkeeseen välittömästi ja herkästi.

Ollessani aikani patsaana paikalla, mies lopulta komensi koiran pois .

Koira heilutteli taas häntää miehen ympärillä ja käyttäytyi "normaalisti".

Muistan että päästessäni kotiin ja eroon tuosta sankarista oli omituinen  "tärinä" jaloissa vielä kauan.

Mies oli niinkuin ei mitään.

Sanomattakin selvää että olivat vihoviimeiset treffit tuon "fiksun" kanssa.

Mies ei ymmärtänyt miksi en välittänyt enää tavata.

Oli kyllä ikimuistoiset treffit ja sen jälkeen tarkastelin Kultaisianoutajia aivan uudesta kulmasta.

Sä oot kyllä kohdannut todellisen hullun. Hyi.

Joo, olen kanssasi aivan samaa mieltä. Vieläkin muistuu mieleen (vaikka aikaa jotain tosi reippaat 20v) tuo tapaus aina kun näen Kultaisenoutajan. Miehestä ei kyllä arvannut ulospäin, oli tosi siistin ja hyvinkäyttäytyvän oloinen noin yleensä ottaen ja hyvässä asemassa. Mutta yhtäkkiä muuttui ilkeäksi .( 

Kuriositeettina:  kuulin paljon myöhemmin viidakkorumpuna "huhuna" että mies olisi käynyt avopuolisonsa kurkkuun kiinni tämän ilmoittaessa jättävänsä hänet. Tiedä häntä sitten, mutta itselle riitti tuo kokemus mikä oli mielestäni selkeä vatoitus ettei ole normaalia tommonen pelottelu. En enää koskaan tavannut/suostunut tapaamaan häntä tuon jälkeen. 

Vierailija
46/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tota...nyt ei kuulosta kovinkaan terveeltä meiningiltä. Onko sinulle ok, että puolisosi "rankaisee" sinua. Ei varmaan jää viimeiseksi rankaisukerraksi. Ja mieti, vain yhden kahvipaketin takia!

Perusteesi sille miksi vain lapset tarvitsevat rankaisua? Eivätkö aikuiset muka käyttäydy huonosti?

Perusteesi sille miksi kahvipaketin unohtaminen on mielestäsi huonoa käytöstä ja oikeutettua parvekkeelle lukituksi joutumiseen?

Vierailija
47/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tota...nyt ei kuulosta kovinkaan terveeltä meiningiltä. Onko sinulle ok, että puolisosi "rankaisee" sinua. Ei varmaan jää viimeiseksi rankaisukerraksi. Ja mieti, vain yhden kahvipaketin takia!

Perusteesi sille miksi vain lapset tarvitsevat rankaisua? Eivätkö aikuiset muka käyttäydy huonosti?

Perusteesi sille miksi kahvipaketin unohtaminen on mielestäsi huonoa käytöstä ja oikeutettua parvekkeelle lukituksi joutumiseen?

Aikuinen unohtaa tuoda kahvipaketin = huonoa käytöstä

Lapsi unohtaa tehdä läksyt tai imuroida = huonoa käytöstä

?

Vierailija
48/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lähtisin menemään tuollaisesta suhteesta. Mieshän on ihan hullu.

Niin lähtisin minäkin ja veisin vielä kahvinkeittimenkin mennessäni.

Vierailija
49/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

Ja siitä syystä on oikein lukita toinen parvekkeelle?

Vierailija
50/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

Ja siitä syystä on oikein lukita toinen parvekkeelle?

Miten muuten rankaisisit vaimoa?

Vierailija
51/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luottamus menisi heti. Onko mies ennen ollut arvaamaton. Voisi mennä pahoinpitelystä tuollainen estäminen.

Joo. Lakikirja esiin. (Taas)

Ei taida ehdollisella selvitä.

Vierailija
52/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies itse parvekkeelle, sitten ainakin hänelle selviää oliko teko väärin.

Ainakin vaatii kostoa!

Vierailija
53/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te mammat olette hauskoja, kun aina vedätte melonin kokoisen herneen nenään näistä Porvoon tarinoista.

Vierailija
54/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, onko rangaistus ollut oikeutettu. Eli jos olen oikeasti tahallani rikkonut sääntöjä ja mies sen takia rankaisee, niin en suutu.

Keep sweet. 🐩

Vierailija
55/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeassa elämässä kävisi näin, niin omat kilarit olisi sellaiset että parvekkeen ikkuna rikkoutuisi ja tulisin sisään sitä kautta ja luonnollisesti suhde loppuisi siihen. Myöhemmin voitaisiin sitten selvitellä ikkunan korjaamista tms. Pikkuasioita.

Vierailija
56/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te mammat olette hauskoja, kun aina vedätte melonin kokoisen herneen nenään näistä Porvoon tarinoista.

Kyl näit on ihan irl. Jotkut jättää yöksikin. Yleensä ekaksi riepottelee ja kokeilee kumppanin pään tai hampaiden kestävyyttä. Nyrkki ja kaapinovi.

Ihmisyyden puute...

Ja nainen vaan RAKASTAA.

Vierailija
57/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin suuttuisin, ihan törkeää ja epäkunnioittavaa käytöstä. Kuka miehesi luulee olevansa, kun rajoittaa toisen tasavertaisen aikuisen itsemääräämisoikeutta?

Olin nuorena "lenkkitreffeillä" fiksunoloisen nuoren miehen kanssa läheisellä lenkkipolulla.

Miehellä oli mukana sympaattisen oloinen virkeä Kultainennoutaja.

Yllättäin tuo mies sanoi minulle : "Minäpä näytän sinulle yhden hauskan jutun!"

"Yritäppäs poistua tai likkkua!"

Hämmentyneenä yritin sitten jatkaa polulla kulkua eteenpäin.

Tällöin tämä kultainennoutaja ei enää käyttäytynytkään sympaattisesti vaan tuli eteeni muristen heti kuin vain liikahdinkin, vahtien silmä kovana että pysyin liikkumattomana.

Miestä tämä huvitti.

Pyysin että mies komentaisi koiran pois, sillä minua pelotti lähellä olevat hampaat ja murina.

Mutta ei.

Tätä jatkui jonkin aikaa, kunnes en enää uskaltanut edes kunnolla hengittää, koira oli opetettu reagoimaan liikkeeseen välittömästi ja herkästi.

Ollessani aikani patsaana paikalla, mies lopulta komensi koiran pois .

Koira heilutteli taas häntää miehen ympärillä ja käyttäytyi "normaalisti".

Muistan että päästessäni kotiin ja eroon tuosta sankarista oli omituinen  "tärinä" jaloissa vielä kauan.

Mies oli niinkuin ei mitään.

Sanomattakin selvää että olivat vihoviimeiset treffit tuon "fiksun" kanssa.

Mies ei ymmärtänyt miksi en välittänyt enää tavata.

Oli kyllä ikimuistoiset treffit ja sen jälkeen tarkastelin Kultaisianoutajia aivan uudesta kulmasta.

Sä oot kyllä kohdannut todellisen hullun. Hyi.

Kuka on niin vinksahtanut että oikein opettaa koiralle että naista pitää vahtia ettei se liiku vaan pysyy paikallaan kunnes mies antaa luvan ?

Ei ollut normaali mies.

Vierailija
58/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyl näit on ihan irl. Jotkut jättää yöksikin. Yleensä ekaksi riepottelee ja kokeilee kumppanin pään tai hampaiden kestävyyttä. Nyrkki ja kaapinovi.

Ihmisyyden puute...

Ja nainen vaan RAKASTAA.

Ai kahvin takia. Niin aina. Olis ollut uskottavampi, jos vaimo ei olis tuonut viinaa.

Vierailija
59/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kannattaa kertoa miehelle, että jäähy aiheuttaa traumoja eikä yksikään kasvatusasiantuntija siksi nykyään suosittele sitä käytettäväksi kasvatuskeinona.

Myös muutoin rangaistusten tehokkuus kasvatuksessa on vahvasti kyseenalainen. Tutkimusten mukaan ne lähinnä aiheuttavat vihaa ja katkeruutta rankaisijaa kohtaan sekä johtavat ns. silmänpalvontaan missä kielletty toiminta piilotetaan sen sijaan, että se loppuisi.

Vierailija
60/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on susta OK niin kai se sitten on OK. Jos jollain on oikeuksia jakaa sulle tällaisia rangaistuksia niin mitä täällä kyselet? Ensi kerralla menet itse sinne partsille ja istut siellä vaikka tunnin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi