Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lukitsi rangaistukseksi minut t-paitasillani parvekkeelle vartiksi, suuttuisitko tällaisesta?

Vierailija
15.03.2019 |

Unohdin tuoda kaupasta kahvia ja mies on ilman sitä kun persuksiin ammuttu karhu. Menin lakaisemaan parveketta ja mies lukitsi oven.

Eipä tuolla nyt mikään tappopakkanen ole, mutta paniikki iski kyllä. (4-kerroksesta ei ihan niin vaan laskeuduta)
N. vartin päästä avasi oven. Suuttuisitko itse tällaisesta?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rangaistuksia tulee jatkossakin , mitä kummallisemmista syistä. Rangaistusten ankaruus tulee suurenemaan. Itse olin lähellä menettää henkeni ennenkuin ymmärsin lähteä.

Vierailija
22/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin suuttuisin, ihan törkeää ja epäkunnioittavaa käytöstä. Kuka miehesi luulee olevansa, kun rajoittaa toisen tasavertaisen aikuisen itsemääräämisoikeutta?

Mies on perheen pää.

Ap:n mies on peräpää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naapurissa tapahtuisi tuollaista, soittaisin poliisit.

Vierailija
24/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteletkohan mun exän kanssa? hänellä oli omituinen tapa suuttuessaan laittaa ovi takalukkoon joskus ...jätä se !

Vierailija
25/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin suuttuisin, ihan törkeää ja epäkunnioittavaa käytöstä. Kuka miehesi luulee olevansa, kun rajoittaa toisen tasavertaisen aikuisen itsemääräämisoikeutta?

Mies on perheen pää.

Joo ja tässä tapauksessa varsinainen lahopää.

Vierailija
26/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suuttuisi, varmasti sen ansaitsit. Itse olisin pitänyt yli tunnin sinua siellä.

Sama tunti + olisin antanut vielä remmiä kaupan päälle. Ihan vain että olisit oppinut olemaan ja tekemään niin kuin on sanottu, eli tuomaan sitä kahvia.

Vierailija
27/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi lemppaisin miehen pihalle, sen jälkeen tekisin rikosilmoituksen. Tee sinä samoin.

Vierailija
28/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suutuisin, hyvänen aika. Jos aikuinen mies käyttäytyy kuin murrosikäinen neiti, niin saa jatkossa hakea ja juoda kahvinsa ihan itse.

Ymmärsikö tuo draamakuningatar edes pyytää sinulta anteeksi?

Murrosikäiset neidit on fiksuja, miksi ihmeessa vertaat ap:n ääliömiestä heihin?

Vierailija
29/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on perheen pää.

Ap:n mies on peräpää

:DDD

Vierailija
30/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorena "lenkkitreffeillä" fiksunoloisen nuoren miehen kanssa läheisellä lenkkipolulla.

Miehellä oli mukana sympaattisen oloinen virkeä Kultainennoutaja.

Yllättäin tuo mies sanoi minulle : "Minäpä näytän sinulle yhden hauskan jutun!"

"Yritäppäs poistua tai likkkua!"

Hämmentyneenä yritin sitten jatkaa polulla kulkua eteenpäin.

Tällöin tämä kultainennoutaja ei enää käyttäytynytkään sympaattisesti vaan tuli eteeni muristen heti kuin vain liikahdinkin, vahtien silmä kovana että pysyin liikkumattomana.

Miestä tämä huvitti.

Pyysin että mies komentaisi koiran pois, sillä minua pelotti lähellä olevat hampaat ja murina.

Mutta ei.

Tätä jatkui jonkin aikaa, kunnes en enää uskaltanut edes kunnolla hengittää, koira oli opetettu reagoimaan liikkeeseen välittömästi ja herkästi.

Ollessani aikani patsaana paikalla, mies lopulta komensi koiran pois .

Koira heilutteli taas häntää miehen ympärillä ja käyttäytyi "normaalisti".

Muistan että päästessäni kotiin ja eroon tuosta sankarista oli omituinen  "tärinä" jaloissa vielä kauan.

Mies oli niinkuin ei mitään.

Sanomattakin selvää että olivat vihoviimeiset treffit tuon "fiksun" kanssa.

Mies ei ymmärtänyt miksi en välittänyt enää tavata.

Oli kyllä ikimuistoiset treffit ja sen jälkeen tarkastelin Kultaisianoutajia aivan uudesta kulmasta.

Vierailija
31/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin potkinu lasin sisälle ja sit neropatin persuuksista timbuktuun.

Sieltä saa hyvää kahvia.

Vierailija
32/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, onko rangaistus ollut oikeutettu. Eli jos olen oikeasti tahallani rikkonut sääntöjä ja mies sen takia rankaisee, niin en suutu.

Vierailija
33/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olisi samalla sekunnilla ex -mies jos mua yrittäis rangaista!!!

Vierailija
34/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, onko rangaistus ollut oikeutettu. Eli jos olen oikeasti tahallani rikkonut sääntöjä ja mies sen takia rankaisee, niin en suutu.

Ja paskat sanon minä. Mitä ihmeen kulttuuria edustat?

Vierailija
35/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeeen... tekisin vaan rikosilmoituksen.

Vierailija
36/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorena "lenkkitreffeillä" fiksunoloisen nuoren miehen kanssa läheisellä lenkkipolulla.

Miehellä oli mukana sympaattisen oloinen virkeä Kultainennoutaja.

Yllättäin tuo mies sanoi minulle : "Minäpä näytän sinulle yhden hauskan jutun!"

"Yritäppäs poistua tai likkkua!"

Hämmentyneenä yritin sitten jatkaa polulla kulkua eteenpäin.

Tällöin tämä kultainennoutaja ei enää käyttäytynytkään sympaattisesti vaan tuli eteeni muristen heti kuin vain liikahdinkin, vahtien silmä kovana että pysyin liikkumattomana.

Miestä tämä huvitti.

Pyysin että mies komentaisi koiran pois, sillä minua pelotti lähellä olevat hampaat ja murina.

Mutta ei.

Tätä jatkui jonkin aikaa, kunnes en enää uskaltanut edes kunnolla hengittää, koira oli opetettu reagoimaan liikkeeseen välittömästi ja herkästi.

Ollessani aikani patsaana paikalla, mies lopulta komensi koiran pois .

Koira heilutteli taas häntää miehen ympärillä ja käyttäytyi "normaalisti".

Muistan että päästessäni kotiin ja eroon tuosta sankarista oli omituinen  "tärinä" jaloissa vielä kauan.

Mies oli niinkuin ei mitään.

Sanomattakin selvää että olivat vihoviimeiset treffit tuon "fiksun" kanssa.

Mies ei ymmärtänyt miksi en välittänyt enää tavata.

Oli kyllä ikimuistoiset treffit ja sen jälkeen tarkastelin Kultaisianoutajia aivan uudesta kulmasta.

Sä oot kyllä kohdannut todellisen hullun. Hyi.

Vierailija
37/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi elät tuollaisen stimulanttiriippuvaisen kanssa? Hän on jo siinä pisteessä ongelmaansa, että ei edes itse saa hommattua ainettaan.

Vierailija
38/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä he*vetin sääntöjä? Onko ne tuon "miehen" tai jonkin satukirjan keksimiä rajoituksia?

Vierailija
39/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä he*vetin sääntöjä? Onko ne tuon "miehen" tai jonkin satukirjan keksimiä rajoituksia?

Eikö teidän perheessä sitten ole sääntöjä?

Vierailija
40/62 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tota...nyt ei kuulosta kovinkaan terveeltä meiningiltä. Onko sinulle ok, että puolisosi "rankaisee" sinua. Ei varmaan jää viimeiseksi rankaisukerraksi. Ja mieti, vain yhden kahvipaketin takia!

Perusteesi sille miksi vain lapset tarvitsevat rankaisua? Eivätkö aikuiset muka käyttäydy huonosti?

Perusteesi sille miksi toinen parisuhteen osapuoli voi määritellä mielivaltaisesti mikä on huonoa käytöstä, ja mikä on siitä soveltuva rankaisu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän