Miehen jatkuva vauvakuume
Loppuukohan tuo koskaan vai ei? Meillä siis 5 lasta, joista pari miehen lapsia (meillä kuitenkin kokoajan asuvia). Vanhin on ekalla ja nuorin 10kk.
Tuskailen itse ehkäisyn kanssa, koska hormonaaliset eivät tunnu sopivan. Suomeksi sanottuna tulen todella TODELLA kärtyiseksi jopa minipillereistä ja saan kovia vatsakipuja. Mies ei omien sanojensa mukaan tule koskaan menemään sterilisaatioon.
Yhden vauvan minäkin saattaisin vielä haluta jossain vaiheessa, mutta haluaisin pienen tauon välissä. miehellä ei tunnu olevan ylärajaa lapsien lukumäärälle...... ihan haltioissaan on jokaisesta. Olen itse yrittäjä ja äitiyslomillakin osittain töissä, joten ihan kotiäitinä ei onneksi tarvitse olla. Uuden vauvan jaksaisin kyllä, mutta se raskaana oleminen, YÖK!
Kommentit (10)
Harmi pilata kakkosen ilo, mutta täytyy vielä sen verran lisätä, että just siitä meillä nimenomaan ei ole kyse. Mies hoitaa lapsia ihan yhtä paljon kuin minäkin ja tekee kotitöitä, kun olemme molemmat töissäkäyviä. Lapset ovat kotihoidossa. Miten siinä alistat, jos vaimo käy joka ilta töissä ja kaupungilla? ;D
-ap
No mitä tuossa, moni olisi kateellinen.
Kuparikierukka , kondomi tai sterilisaatiohan ne taitavat sinun parhaat vaihtoehtosi tässä olla sitten.
En suosittele kuparikierukkaa. Vuodat kuiviin!! Eikös se ole vähän vanhanaikainenkin?
[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 10:45"]
En suosittele kuparikierukkaa. Vuodat kuiviin!! Eikös se ole vähän vanhanaikainenkin?
[/quote]
Olen lapseton ja mulla on kuparikierukka. Runsaista kuukautisista on tietysti hieman vaivaa, mutta ymmärtääkseni laumasta kakaroita on vielä enemmän.
Ehkäisyn sopimattomuus ei todellakaan ole syy lisääntyä holtittomasti.
Minulla ainakin kuparikierukka toimi ihan hyvin. Onhan siinäkin pieni raskaaksi tulemisen riski, mutta kuitenkin hyvin paljon pienempi kuin ilman ehkäisyä olemisessa! Kuukautiset olivat kyllä runsaahkot, mutta kyllä sekin ei-toivotun raskaana olemisen voittaa.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 10:45"]
[/quote]
Ei vuoda kuiviin. Itselläni on ollut ennestään erittäin runsaat menkat, ja en edes huomannut eroa kun kuparikierukan laitatin. Edelleen vuodan pari ekaa päivää kuin teuraalla, mutta niin tein ennenkin.
Ja hormoneista mulla on ollut niin paljon sivuvaikutuksia, että niihin en enää koske.
Miksi jotkut vastustavat aborttia, mutta käyttävät kierukkaa? Tätä olen ihmetellyt usein. Anteeksi ot
Vaikuttaa ihan alistusmeiningiltä, yöks.