Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oon kyllä todella tyytyväinen että lordi meni jatkoon..

Vierailija
19.05.2006 |

itse en pidä sen tyylisestä musiikista yhtään mutta musta on loistavaa kun se meni jatkoon - saapahan suomalaiset jotain ajateltavaa kun on aina lähettäny sinne paskoja iskelmätähtiä... Minä ainakin olen tyytyväinen; hyvin pärjännyt jo nyt kun on jatkossa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sanotaan että varsinaisesti en ole ollut tästä Loordista mitään mieltä sen enempää hyvässä kuin pahassakaan. Mutta olen alusta asti kaikille sanonut, että tykkäsi siitä tai ei, ne tulee pärjäämään paremmin kuin kukaan suomalainen artisti piiiiiitkään aikaan. Ja näinhän siinä tulee näköjään käymään.

Vierailija
2/13 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan sama, miten Suomi pärjää niissä Europoppi kisoissa, mutta saan kiksejä siitä, että ahdasmieliset ihmiset, jotka kauhistelivat ja häpesivät etukäteen huomaavat olleensa väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minulle on ihan sama, miten Suomi pärjää niissä Europoppi kisoissa, mutta saan kiksejä siitä, että ahdasmieliset ihmiset, jotka kauhistelivat ja häpesivät etukäteen huomaavat olleensa väärässä.

Vierailija
4/13 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään pidä. Mutta kun osa vouhotti etukäteen, että yleisradion pitää KIELTÄÄ lähettämästä Ateenaan tuollaista ja että Suomi joutuu HÄPEÄÄN, niin olen iloinen, että joutuvat myöntämään, että olivat väärässä.

Eihän se, että ei henk. koht. pidä jostain musiikista/tavasta esiintyä ole peruste sille, että laulu/show -kilpailuun ei saa lähettää jotain musiikkia ja muiden pitäisi osata hävetä.

Vierailija
5/13 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En itsekään pidä. Mutta kun osa vouhotti etukäteen, että yleisradion pitää KIELTÄÄ lähettämästä Ateenaan tuollaista ja että Suomi joutuu HÄPEÄÄN, niin olen iloinen, että joutuvat myöntämään, että olivat väärässä.

Eihän se, että ei henk. koht. pidä jostain musiikista/tavasta esiintyä ole peruste sille, että laulu/show -kilpailuun ei saa lähettää jotain musiikkia ja muiden pitäisi osata hävetä.

Vierailija
6/13 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö meidän kaikkien eurooppalaisten pohjosimaalaisten, keskieurooppalaisten, etelä- ja itäeurooppalaisten...hävetä muun maailman silmissä sitä, että koko maanosa jännittää ja seuraa kisoja, jossa toinen toistasan mauttomammat esiintyjät keikkuvat ja keikuilevat imelillä sanoilla ja rumilla vaatteilla vuodesta toiseen.

Miltä tuo kaikki näyttää vaikka amerikkalaisten silmissä, jotka sentään tekevät todella isoja ja hienoja show-kokonaisuuksia!!!

Vierailija
7/13 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voi jeesus jos siellä olisi ollut suomen edustajana Toni Metsäketo, EI VARMAAN OLISI PÄÄSSYT JATKOON tai joku fucking Jari Sillanpää. Missähän maailmassa nämä av-mammat elävät kun kauhistelevat Lordia ???

Vierailija
8/13 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miltä tuo kaikki näyttää vaikka amerikkalaisten silmissä, jotka sentään tekevät todella isoja ja hienoja show-kokonaisuuksia!!!

Vierailija
9/13 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kansainvälisempää musaa ku jollain tomi metsäkedolla

Vierailija
10/13 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt hävetään sitä että suomi meni jatkoon=) Hauskaa sakkia sanon mä. Ei siin mitään. Pääasia että Lordi pääs finaaliin. On se vaan niin ihana mies.

Vierailija
11/13 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaisten showt näyttävät meistä hienoilta siksi, että sellaisia olemme joka tuutista tottuneet katselemaan. Ja pyöriihän niissä raha vähän eri malliin kuin esimerkiksi koti-Suomen vastaavissa ympyröissä.

Sitä paitsi, enpä usko, että kovin moni jenkki on Euroviisuista kiinnostunut. Eihän niitä kiinnosta kuin oma napa. Hyvä jos tietävät, missä ja mikä Eurooppa on.

Itse olen ihan innoissani, että Suomi sai kisoihin kerrankin sellaisen edustajan, jolla ei pyritä nuoleskelemaan ketään. Alkuun Lordi oli varmaan monelle protesti, kuten itsellenikin. Nyttemmin olen jo oikeasti tykästynyt kyseiseen kappaleeseen ja pidän myös siitä, että bändin esiintyjissä on persoonaa ja he ovat aidosti ylpeitä omasta työstään eivätkä kumartele mihinkään suuntaan. Voitettiin tai hävittiin, niin ainakin tällä kertaa on saatu aikaan kunnon show.

Vierailija:

Vierailija
12/13 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sitä paitsi, enpä usko, että kovin moni jenkki on Euroviisuista kiinnostunut. Eihän niitä kiinnosta kuin oma napa. Hyvä jos tietävät, missä ja mikä Eurooppa on.

Vierailija:

Vierailija
13/13 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Tomi Metsäkedon biisikin olis IHAN erilainen jos laittais KUNNOLLA tunteenpaloa mukaan! Vähän liikkuis ja nostais käden ylös niinkuin sydämestä ottais ja naamaan kunnolla ilmettä.

Sit kunnolla räjähteitä kertosäkeistöön ja KUNNOLLA venyttäis ne sanat niinkun se oikeesti kärsis rakkaudesta!

Mää en kestä et mennään laulaan joku nätti biisi ja siinä lavalla ei mitään tapahdu -korkeintaan pari naista alusvaatteita esittelee..

Oliko se Serbia jolla oli mies laulamas hyvää ballaadia ja sanoissa kerrottiin jotain et se jättää sen naisen ja sitten se mies HYMYILEE leveesti hyvin hoidetuilla hampaillaan.. Tuli semmonen tosi limanen fiilis!

Musta biisi pitää laulaa ja vähän miettiä miten siihen saadaan ELÄMYS!

Lordi tarjoaa elämyksen! Heti alussakin vedetän löysät alta pois.

Jos laulettais niinkun muuten niin Lordi istuis baarijakkaralla lurittelemassa.. MISSÄ SE TUNNE ON? (paitsi jos se laulaja osaa käyttää kroppaa hyväkseen, mutta yleensä sitä vaan lauletaan somasti).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi