Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäätävä migreeni tuntuu et kuolen

Vierailija
14.03.2019 |

Jäätävä migreeni otin äsken Burana 600 kun meinaa oksennus tulla voinko soittaa ambulanssin tuntuu etten pärjää sattuu ja repii ohimolta

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä eräs henkilö joka puhuu välillä mielenterveyspotilaista erittäin pilkalliseen sävyyn, enkä tarkoita mielenterveyspotilailla mitään pieniä masennuksia, vaan vakavampia mielenterveyssairauksia joka johtuu jonkinlaisesta häiriöstä aivoissa.

He eivät sairauttaan ole itse aiheuttaneet ja takuulla haluaisivat olla täysin terveitä.

No, toisaalta tämä sama henkilö aika ajoin valittaa isoon ääneen migreeniään niin ettei se jää keneltäkään huomaamatta.

Minusta sellainen on hieman ristiriitaista käyttäytymistä. Mitä mieltä te olette?

Vierailija
22/23 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä kyllä netissä pystyis roikkumaan. Ei ainakaan helpota oloa sinivalo mulla.

Ja kaikilla on samanlainen migreeni kuin sinulla?

jos puhe on jäätävästä migreenistä niin voisi kuvitella että se on edes samalla skaalalla kuin oikeasti jäätävät eikä siinä tule mieleenkään surffailla somessa

Hohhoijaa. Onko tämä joku kilpailu vai? Jokaisella on varmaan omat kriteerinsä sille, mikä tuntuu jäätävältä.

Onko tää taas näitä nykyajan ilmiöitä eli jokainen voi karjua tuskaansa minkä lystää oli jotain tuskaa oikeasti tai ei?

Yleensä hoidon tarvetta arvioidaan objektiivisten mittarien perusteella eikä sen perusteella kuka itse kokee vahvimmin tarvitsevansa hoitoa (ja huutaa + vaatii hoitoa isoimmalla metelillä). 

Kipua ei voi arvioida objektiivisilla mittareilla. Jokaisella on erilainen kipukynnys. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän