Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäätävä migreeni tuntuu et kuolen

Vierailija
14.03.2019 |

Jäätävä migreeni otin äsken Burana 600 kun meinaa oksennus tulla voinko soittaa ambulanssin tuntuu etten pärjää sattuu ja repii ohimolta

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tänne pystyt kirjottaa.... Oikeasti soita vaan jos siltä tuntuu.

Vierailija
2/23 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin sinuna vielä puolikkaan kuussatasesta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita päivystykseen. Tarvitset kunnon täsmälääkkeet.

Vierailija
4/23 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä netissä pystyis roikkumaan. Ei ainakaan helpota oloa sinivalo mulla.

Vierailija
5/23 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene päivystykseen ja saat samalla reseptin migreenikohtauksiin ja estolääkityksen. Ja ihan varmuuden vuoksi myös mene ettei ole mitään muuta.

Vierailija
6/23 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota energiajuoma.  Se auttaa. Usealla.

Vierailija
7/23 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulla on migreenikohtaus, niin ei tulis mieleenkään kirjotella vauva-palstalle ,vaan otan burana 800mg ja panadol 1g kolme kertaa päivässä..pää peiton alle pimeään ja paikallaan liikkumatta..

Vierailija
8/23 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei Burana600 kyllä mitään migreeniin auta, eikä varsinkaan tänne kirjottaminen. =O

Vierailija
9/23 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mulla on migreenikohtaus, niin ei tulis mieleenkään kirjotella vauva-palstalle ,vaan otan burana 800mg ja panadol 1g kolme kertaa päivässä..pää peiton alle pimeään ja paikallaan liikkumatta..

Miksi ihmeessä et hae reseptiä täsmälääkkeisiin? Ei tarvisi syödä tuollaista määrää särkylääkkeitä.

Vierailija
10/23 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä kyllä netissä pystyis roikkumaan. Ei ainakaan helpota oloa sinivalo mulla.

Ja kaikilla on samanlainen migreeni kuin sinulla?

Vierailija
11/23 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee migreenissä sen mitä pystyy. En ymmärrä miksi täällä kerrotaan että aloittaja ei saisi kirjoittaa tänne ja jakaa asiansa. 

Tsemppiä vaan, itse kärsin nuoruudessani hirveästä migreenistä. Kohtauksia oli usein, aina pahoinvointia ja repivää pääkipua. Vanhemmat käyttivät lääkärissä kun pelkäsivät jo että on joku aivokasvain tai vastaavaa. Oli ne sen verran raakoja ne kohtaukset. Mutta, lopulta kun tulin kahdenkymmenen vuoden ikään, kohtaukset loppuivat. Yhtään ei ole ollut sen jälkeen. En tiedä mikä tähän vaikutti. Nyt siis jo kahdeksantoista vuotta ilman migreeniä.

Vierailija
12/23 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin, puolikas Burana vielä, Panadol perään ja kahvia.

Vierailija
13/23 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä et hae reseptiä täsmälääkkeisiin? Ei tarvisi syödä tuollaista määrää särkylääkkeitä.

Sen takia, kun kohtaus on onneksi vaan sen pari kertaa vuodessa..

Vierailija
14/23 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on ihan normaali särkylääkemäärä migreeniin. Minulla on estolääkitys, kolme erilaista täsmälääkettä ja silti tarvitsen myös särkylääkkeet. Aina sekään ei auta vaan joudun sairaalaan kivun hoitoon.

Ja mitä netissä kirjoitteluun tulee, niin sehän riippuu ihan kohtauksen vaiheesta. Kaikilla ei myöskään ole valoarkuutta.

Vierailija
15/23 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile pitää otsalla/ohimolla/niskassa/ympäri päätä jotain kylmää tai kuumaa. Ja ota kunnolla lääkettä. 

Vierailija
16/23 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos puhe on jäätävästä migreenistä niin voisi kuvitella että se on edes samalla skaalalla kuin oikeasti jäätävät eikä siinä tule mieleenkään surffailla somessa

Vierailija
17/23 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos puhe on jäätävästä migreenistä niin voisi kuvitella että se on edes samalla skaalalla kuin oikeasti jäätävät eikä siinä tule mieleenkään surffailla somessa

Hohhoijaa. Onko tämä joku kilpailu vai? Jokaisella on varmaan omat kriteerinsä sille, mikä tuntuu jäätävältä.

Vierailija
18/23 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hakeutua pikaisesti ensiapuun. Soita 112, koska voimakkaassa päänsäryssä voi olla kyse muustakin, vakavammasta.

Vierailija
19/23 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän jo kun tätä kirjoitan, että minut tyrmätään täysin. Mutta ei sen väliä, jaan silti oman kokemukseni.

Kärsin viikottain migreenistä ja söin paljon särkylääkkeitä. Eräänä päivänä kaksi vuotta sitten tuttavani, joka myy magneettikoruja pujotti ranteeseeni rannerenkaan, ei tosin silloin päänsäryn vaan hirveän selkäkivun vuoksi. Reaktioni oli, että joo-joo, huuhaa jne.

En osaa sanoa, vaikuttiko se selkäkipuuni, koska sain samaan aikaan vahvoja kipulääkkeitä, fysioterapiaa, sähköhoitoa jne. Mutta jätin rannekkeen ranteeseeni ja oli se ihan kaunis korukin.

Yhtäkkiä huomasin, ettei minulla ollut kuukauteen ollut migreeniä. Sitten en enää ”uskaltanut” riisua ranneketta. En ole uskaltanut vieläkään ja nyt tulee 2 vuotta siitä, kun minulla on viimeksi ollut migreeni tai edes lievääkään päänsärkyä,

Minulle on aivan sama onko tämä placebovaikutusta vai oikeaa vaikutusta, pääasia, etten enää kärsi migreenistä. Toisaalta onhan magneettia käytetty iät ja ajat esim. reuman hoitoon.

Vierailija
20/23 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Onko tämä joku kilpailu vai? Jokaisella on varmaan omat kriteerinsä sille, mikä tuntuu jäätävältä.

Onko tää taas näitä nykyajan ilmiöitä eli jokainen voi karjua tuskaansa minkä lystää oli jotain tuskaa oikeasti tai ei?

Yleensä hoidon tarvetta arvioidaan objektiivisten mittarien perusteella eikä sen perusteella kuka itse kokee vahvimmin tarvitsevansa hoitoa (ja huutaa + vaatii hoitoa isoimmalla metelillä). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi