Positiivisten asioiden ketju!
Helsingissä aurinko paistaa ja pikku pakkanen kipristelee. Olin aamupäivällä hiihtämässä 6- ja 4-vuotiaiden lasteni kanssa: pieninkin pysyi isoimman alamäen pystyssä! Kotiin tultuamme syötiin eilisen kalakeiton rippeet lounaaksi ja päälle nautittiin pakkasesta viimeiset laskiaispullat. Lapsoset meni sitten unille ja minä keitin päiväkahvit ja nautiskelen nyt omasta ajasta naistenlehtiä (ja vauva.fi:tä) lueskelemalla. Iltapäivällä tulee mammakaveri omien lasten kanssa kylään ja tehdään iltaruoaksi porukassa fajitaksia. Ihana päivä :-)
Kommentit (5)
Täälläkin ihana aurinko, äsken molemmat lapset nukkui yhtäaikaa (harvinaista) ja mä notkuin koneella, kohta ulkoilemaan. Aamupäivällä oltiin kerhossa ja lasten riemua oli taas huippua seurata.Kun puoliso kotiutuu niin syödään ja sen jälkeen jompikumpi pääsee lenkille ja kauppa-asioille. Arki on parasta :).
(Sille toisena kommentoineelle, BMI 19)
Positiivista: pajunoksat on haettu (niiden hakeminen hankien keskeltä vinkuvassa tuulessa ei ole lempipuuhaani...) ja odottelevat koristelua. Tänään kylvetään rairuohot, kiva kun lapset odottavat sitä innoissaan.
Töissä on rauhallista ja käytiin miehen kanssa kahdestaan lounaalla. Kotona on siistiä, kun sinne asti päästään (eilen siivottu). Ruokakin on lämmittämistä vaille valmista.
Nyt kun ajattelen, niin tämähän onkin hyvä päivä :-) Kiitos ap!
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 13:07"]
Helsingissä aurinko paistaa ja pikku pakkanen kipristelee. Olin aamupäivällä hiihtämässä 6- ja 4-vuotiaiden lasteni kanssa: pieninkin pysyi isoimman alamäen pystyssä! Kotiin tultuamme syötiin eilisen kalakeiton rippeet lounaaksi ja päälle nautittiin pakkasesta viimeiset laskiaispullat. Lapsoset meni sitten unille ja minä keitin päiväkahvit ja nautiskelen nyt omasta ajasta naistenlehtiä (ja vauva.fi:tä) lueskelemalla. Iltapäivällä tulee mammakaveri omien lasten kanssa kylään ja tehdään iltaruoaksi porukassa fajitaksia. Ihana päivä :-)
[/quote]
kiitos ihanasta kertomuksesta, ihan liikutuin, kuulosti niin hyvältä
Pikkuveljeni kävi meillä, soitti mulle bändinsä tekemää musaa ja se kuulosti hyvälle! Aurinko paistaa, lähden kohta ulos. Lapsi kävi labrassa verikokeissa eikä ollut siellä edes itkenyt tai pelännyt.
Muutenkin tämä on ollut hyvä päivä vaikka mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut. Olen kiitollinen siitä, että mulla on ollut ihan hyvä olla ja olen saanut kotiaskareita tehtyä.
Onpas mammoilla tylsä elämä, onko sun BMI yli 35?