Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Hotelliin 7kk ikäisen kanssa
19.05.2006 |
Moikka! Onko kellään vinkkejä ruokien suhteen. Miten hoituu hotellissa parhaiten aamu, iltapuurot ja soseiden lämmitykset? Toivottavasti jollain olisi kokemusta hotelleista. Kiitos jo etukäteen! =)
Kommentit (3)
Taidan myös ottaa jugurtteja mukaan. Poika tykkää niistä kovasti, olen niitä välillä antanut välipalana. Ja tuo unileluvinkki on tosi hyvä. Näillä eväillä pärjäämme varmasti!! =))
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ainakin sokos hotelleissa ja aika monissa muissakin hotelleissa on kerroksissa (esim. hissiaulassa) asiakasmikrot. Kannattaa kysyä ja pitää silmät auki. Nuo on sellaisia asioita, joita ei ilman lasta huomannut ollenkaan :) Hyvää matkaa!
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Me olemme olleet poikamme (8 kk) kanssa jo useaan otteeseen hotellissa, laivalla jne yötä. Syötöt ja muut ovat sujuneeet ongelmitta.
Aamiaisen olen yleensä antanut huoneessa ennen kuin olemme itse menneet hotellin aamiaiselle. Aamiaiseksi olen valinnut mukaan vauvoille tarkoitettuja jogurtteja ihan siitä syystä ettei sitä tarvitse lämmittää. Maidon olen lämmittänyt kuuman veden alla ja toisinaan syöttänyt aamumaidon vasta kun olemme itse olleet aamiaisella ja lisäksi antanut pojalle maisteltavaksi esim. kurkkua aamiaispöydästä.
Muut päivän ruokailut on sujuneet yleensä jossain ravintolassa missä ruoan lämmittäminen käy helposti mutta toisinaan olemme myös syöttäneet huoneessa jossa jopa ruoka on tullut ihan mukavan lämpimäksi kuuman veden alla.
Illaksi olen muistaakseni ottanut velliä joka myös helppo lämmittää kraanan allan. Muuten syötän pojalle sekä aamulla että illalla poikkeuksetta puuroa.
Lomamme on aina sujuneet hienosti, ainoa vaikeus pojalle on ollut nukkua vieraassa sängyssä joten suosittelen ottamaan mukaan oman unilelun ja ehkä tutun peiton myös missä on tutun turvalliset tuoksut.
Linnea