Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ovat isoja turnoffeja miesten treffiprofiileissa?

Vierailija
14.03.2019 |

Minulle nämä:

- esittelyteksti englanniksi
- pelkkiä emojeita
- ei esittelytekstiä lainkaan
- harrastuksista: golf, purjehdus, vuorikiipeily, aktiivimatkustelija
- väittää iäkseen 45 v, mutta näyttää 60 vuotiaalta (joko valehtelee tai ei elä terveellistä elämää)
- kuvat, joissa tupakka suussa tai drinksu kädessä
- hakee itseään yli 10 vuotta nuorempaa naista
- tupakointi
- yli nelikymppinen, joka haluaa lapsia tai on vielä pieniä lapsia
- reilu ylipaino
- muusikot ja livekeikkojen suurkuluttajat
- intohimoiset penkkiurheilijat
- koiranomistajat
- ylibodatut ja ylitatuoidut kropat
- pitkätukat
- sijainti yli 30 km luotani

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listauksia listauksista.

Minulle listaukset kumppanin tarkoista kriteereistä olisivat täydellinen turnoff. Mitäs siihen vastaisin, listauksen omista kriteereistä? Ja mitä aitoa tai merkityksellistä tämä kertoisi meistä ihmisinä?

Sitten tapaisimme nähdäksemme kuinka hyvin kriteerit pitävät paikkansa, tietenkin unohtamatta niitä negatiivisia puolia.

Kumppanin shoppailua - bisnestä. Ps. Aina löytyy joku parempi!

Karmivaa.

Minulla ei ole koksaan ollut listaa, eikä tule.

Vierailija
42/65 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole nettitreffipalstojen tai tindereiden kuluttaja (naimisissa olen), mutta sinkkukaverien kautta on profiilit tutuiksi tulleet, kun makutuomarina toimin.

Toisen roska voi olla toisen aarre. Niin kai se näissäkin menee. Jollekin toiselle minun ehdottomat turn off:it ei ole varmasti ollenkaan ongelma.

- Ylipaino

- Tupakointi

- Tyylittömyys ja se ettei ulkonäköön selvästi viitsitä panostaa edes kuviin

- Toisaalta liiallinen puunaus ja trendipellet ei sytytä myöskään

- Alkoholin kanssa poseeraaminen

- Kliseiset tekstit

- Kirjoitusvirheet

- Autojen, kelkkojen ja moottoripyörien kanssa poseeraus (ei kiinnosta minua moiset)

- Se että haluaa lapsia (omani olen tehnyt, piuhat on poikki – ei siis toimisi minulle)

- Huonot kuvat (iänvanhat pikselimössökuvat alaviistosta otettuna huonossa valossa jne.)

- Kokovartalokuvan puuttuminen

- Se ettei ilmoitukseen ole selvästi viitsitty juuri panostaa

- Työttömyys (ei nyt tarvitse mikään pomo olla, mutta töissäkäyvä pitää olla)

- Se ettei halua lapsia – minulla on kaksi

- Koira lemmikkinä – en pidä koirista

Haha ihme että olet päässyt naimisiin tuollaisen listan kanssa. Itselle suurin turn off naisissa on juuri koirien vihaaminen, en ikinä voisi seurustella sellaisen naisen kanssa.

No olen päässyt naimisiin. Hassua muuten, että käytetään termiä "päästä". Ihan kuin se olisi joku tavoite ihmiselle.

Sama mies ollut pian 16v. Listasta unohtui lisäksi suorat hampaat ja hyvä hygienia. Minulle ne on tavatessa todella tärkeitä. Mieheni tavatessani muistan ensin katsoneeni, että vau. 189cm pitkä nuori mies. Aivan ruskeat silmät, ehkä liian hoikka mutta vuosien varrella on raavastunut onneksi. Ja suorat hampaat. Silloin nuorena tupakoitiin molemmat. Enää ei kumpikaan. Eikä kumpikaan enää huolisi tupakoivaa kumppania. Mieheni tienaa lisäksi hyvin (en itsekään ole matalapalkkainen), on osallistuva isä, treenauttaa junnuja vapa-aikana, antaa minulle tilaa jne. Kummankaan ei tarvitse toista perässä vetää ja kummallakaan ei ole olo, että olisi pakko (taloudellisten syiden, lasten tmv. kulissin takia) toisen kanssa olla. Ollaan yhdessä, koska halutaan. Mustasukkaisuutta emme hyväksy kumpikaan.

Koiria meistä ei voi sietää miehenikään. Missään nimessä emme sellaista kotiimme haluaisi. Koirakodeissa nyt vain haisee aina, enkä koskaan ole vieraillut koirakodissa, jossa minun mittapuullani olisi siistiä. Karvoja, tassunjälkiä, jyrsittyjä ovipieliä ja naarmuja. Eikä kummallekaan ole tärkeää esim. autossa mikään muu, kuin että on turvallinen, mahtuu mukaan koko perhe tavaroineen ja että toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole nettitreffipalstojen tai tindereiden kuluttaja (naimisissa olen), mutta sinkkukaverien kautta on profiilit tutuiksi tulleet, kun makutuomarina toimin.

Toisen roska voi olla toisen aarre. Niin kai se näissäkin menee. Jollekin toiselle minun ehdottomat turn off:it ei ole varmasti ollenkaan ongelma.

- Ylipaino

- Tupakointi

- Tyylittömyys ja se ettei ulkonäköön selvästi viitsitä panostaa edes kuviin

- Toisaalta liiallinen puunaus ja trendipellet ei sytytä myöskään

- Alkoholin kanssa poseeraaminen

- Kliseiset tekstit

- Kirjoitusvirheet

- Autojen, kelkkojen ja moottoripyörien kanssa poseeraus (ei kiinnosta minua moiset)

- Se että haluaa lapsia (omani olen tehnyt, piuhat on poikki – ei siis toimisi minulle)

- Huonot kuvat (iänvanhat pikselimössökuvat alaviistosta otettuna huonossa valossa jne.)

- Kokovartalokuvan puuttuminen

- Se ettei ilmoitukseen ole selvästi viitsitty juuri panostaa

- Työttömyys (ei nyt tarvitse mikään pomo olla, mutta töissäkäyvä pitää olla)

- Se ettei halua lapsia – minulla on kaksi

- Koira lemmikkinä – en pidä koirista

:D

Vierailija
44/65 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti siis oli, että

- Haluaa lapsia: En halua niitä enää itse ja olen asiasta niin varma, että sterilisaatio on tehty minulle

- Ei halua lapsia: Minun kanssani ei lapseton elämä / parisuhde onnistu, koska olen ehtinyt tehdä jo kaksi lasta.

Eli semmoinen mies ok, jolle lapset eivät ole ongelma, mutta omansakin on tehnyt tai omia ei edes halua. :D

Vierailija
45/65 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuva jostain 15 vuoden takaa. Mitä vanhempi ihminen on niin oikeastaan sellainen korkeintaan vuoden vanha kuva on ok koska ikääntyessä niitä muutoksia ulkonäköön tulee jo vuodessa. 

Mitä vanhempi mies (en katso naisten profiileja, ehkä siellä sama), sitä todennäköisemmin kuvina:

- pelkkä silmän kuva

- kuva maisemasta, autosta, tai harrastepyörästä

- kuva hyvin kaukaa

- hyvin epäselvä blurry kuva

- kännykällä otettu kuva valokuvasta

- kuva pelkästä torsosta, paidalla tai ilman (ja lähes aina sellaisessa kunnossa ettei ehkä esitellä tarvitsisi)

- enintään ihan viimeisenä hämärä kuva miehestä joka näyttää 15v vanhemmalta kuin em epäselvät kuvat. Selkeästi sen varalle että joku valittaa vanhoista kuvista; "oli siellä uusikin kuva!!!"

En kestä, nää on niin totta. Mikä siinä muuten myös on, että iästä riippumatta se kuva otetaan alaviistosta? Todella oksettavan näköistä kun korostuu kaksarit ja nenänreiät.

Vierailija
46/65 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat otettu sängyllä maaten. Mikä tuossakin on ideana? Lähinnä alkaa ällöttää.

Vierailija
47/65 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira. En halua vaatteisiini karvoja, kuolaa tai muuta epäsiisteyttä. Koirat on söpöjä ja niitä on kiva rapsutella joskus, mutta arkielämässä ei kiitos.

Vierailija
48/65 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuva jostain 15 vuoden takaa. Mitä vanhempi ihminen on niin oikeastaan sellainen korkeintaan vuoden vanha kuva on ok koska ikääntyessä niitä muutoksia ulkonäköön tulee jo vuodessa. 

Mitä vanhempi mies (en katso naisten profiileja, ehkä siellä sama), sitä todennäköisemmin kuvina:

- pelkkä silmän kuva

- kuva maisemasta, autosta, tai harrastepyörästä

- kuva hyvin kaukaa

- hyvin epäselvä blurry kuva

- kännykällä otettu kuva valokuvasta

- kuva pelkästä torsosta, paidalla tai ilman (ja lähes aina sellaisessa kunnossa ettei ehkä esitellä tarvitsisi)

- enintään ihan viimeisenä hämärä kuva miehestä joka näyttää 15v vanhemmalta kuin em epäselvät kuvat. Selkeästi sen varalle että joku valittaa vanhoista kuvista; "oli siellä uusikin kuva!!!"

En kestä, nää on niin totta. Mikä siinä muuten myös on, että iästä riippumatta se kuva otetaan alaviistosta? Todella oksettavan näköistä kun korostuu kaksarit ja nenänreiät.

Arvelisin syyksi sitä, että ihminen lukee luontaisesti puhelinta alaviistossa, eli puhelin on alempana kuin pää. Siinä selailun lomassa tulee sitten jostain syystä ahaa-elämys "hei pitää ottaa valokuva". Ja se kuva otetaan täsmälleen sillä hetkellä NYT, täsmälleen siinä asennossa missä puhelin on kun ajatus tulee mieleen. Eli alaviistosta.

Toinen esimerkki on sitten se että noustaan jopa seisomaan, ei haluta lähikuvaa, joten kädet ojennetaan maksimimittaan. Ehkä pitäisi olla lukulasit mutta nehän on rumat, joten näyttöä ei vielä täyden kädenmitan päästä vielä oikein näe kunnolla... Siksi päätä pitää vetää taaksepäin, jotta varmasti kaksoisleuat korostuu. Mutta näkeepä sitten yhdellä sormella painaa kohtaa missä se kameranappi on 😅. Parhaimmillaan ilmeestä oikein vielä näkee kuinka ihmisen pitää oikein keskittyä äärimmilleen, kun ilmeisesti elämän ensimmäinen selfienottotilaisuus on menossa!

En todellakaan itsekään ole mikään selfieteini, otan sen pakollisen profiilikuvapäivityksen pari kertaa vuodessa. Mutta nämä ihmiset näyttää siltä kuin älypuhelin olisi ekaa kertaa kädessä, eikä ole mitään hajua siitä mikä A- näyttää järkevältä ja B- miten ihmiset yleensä kuvia ottavat. Tästä tulee se, miksi tällaiset kuvat ovat itselleni turnoff - tulee heti mielikuva että ko ihminen on täysin kehityksen kelkasta pudonnut vanhus, joka juuri ja juuri osaa käyttää kännykän kameraa. Ei siinä mitään jos ikää on se 60+, mutta kun tätä tekee miehet alkaen 30v (toki kasvavissa määrin ikään nähden). Ei tällainen henkilö olisi kanssani yhteensopiva sitten millään.

Vierailija
49/65 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
50/65 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kuva joka otettu tahmaisen linssin läpi, salamavalo mukana

- poseeraa eläimen kanssa

- kuva liian läheltä ja hölmöstä kulmasta

- "hei TE KAIKKI naiset..."

- kimurantti kielenkäyttö mukamas huumorimiehenä

- "EI tätä ja EI sitä..." toisaalta suuria, mutta epämääräisiä vaatimuksia

- epämääräinen kielenkäyttö kuvatessaan itseään

- käyttää valmiita kysymys-vastaus -toimintoja

- hakee vain lähinnä itsensä ikäistä naista

- tupakointi

- pitkät hiukset

- mulkun näköinen

Vierailija
51/65 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo paljon miehestä, ellei osaa ottaa itsestään naamakuvaa - tai mikä vielä pahempaa, kelpuuttaa sen kuvan joka on otettu hölmöstä kulmasta.

Vierailija
52/65 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koskaan katsoisi profiilia jonka kuvassa ei ole osattu huomioida valaistusta, esim. tumma pää ja kirkas tausta. Tyyppi voi olla hiukan pimee...

Vierailija
53/65 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Ylimielisyys

-Negatiivisuus

-Pituuden (lyhytkasvuisuuden) pimittäminen

-On todellisuudessa ihan muuta, kuin mitä profiilissa on antanut ymmärtää

-Elämänkoululaiset, jotka kuvittelee, että heidän rappionsa on puoleensavetävä tekijä naisten silmissä

Lyhytkasvuisia on todella vähän, joten tarkoittanet varmasti ihan vaan lyhyttä. Mutta voisiko joku vihdoin kertoa mikä on se maaginen raja, jonka ylittäessään pituuden kertomatta jättäminen ei ole asian pimittämistä.

Vierailija
54/65 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turn-offina mulle on hyvin tarkka ja ehdoton kuvaus siitä, mitä naiselta odottaa. Esim yhdellä oli monen muun asian lisäksi mainittu ulkolainen lehti, jota naisen olisi hyvä lukea! Samoin hyvin pitkä ja seikkaperäinen esittely itsestä antaa hyvin itsekeskeisen vaikutelman.

Olen mies ja olin tinderissä 2 viikkoa. Suurimmalla osalla naisista oli profiilissa hyvin tarkka kuva siitä minkälainen miehen pitäisi olla. Kaikilla naisilla oli se sama kuvaus miehestä minkälainen pitää olla. Mietin siinä selaillessa, että en usko sattumaan. Hömppälehdet on vääristänyt naisten päät jollai lailla. EI kaikilla, mutta hyvin hyvin monella. Töissä kattelin meidän lehtiä mitä naiset lukee ja selailin niitä, niin siellä se heidän kuvaama mies on.

Itse löysin kyllä tinderistä naisen.

Vierailija
55/65 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks nämä nyt varmasti miesten profiileita, koska nämä kaikki tarinat on kuin kopio naisten puolelta

Vierailija
56/65 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voisi mennä kurkkaamaan mitä naisilla on profiileissa. Samat asiat, mutta lopussa lukee ota rohkeasti yhteyttä.

Vierailija
57/65 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset voisi mennä kurkkaamaan mitä naisilla on profiileissa. Samat asiat, mutta lopussa lukee ota rohkeasti yhteyttä.

Niin lukee miehilläkin...

Eihän kukaan ole tässä väittänyt että naisten profiilit olisi jotenkin erilaisia. Itsekin aiemmassa viestissäni vielä erikseen mainitsin, että koska olen heteronainen, olen nähnyt vain miesten profiileja. Miksi pitää puuttua tällaiseen itsestäänselvyyteen, eihän kukaan ole tässäkään ketjussa verrannut eri sukupuolia vaan aihe oli nimenomaan MIESTEN profiilit joten tottakai silloin puhutaan niistä.

Vierailija
58/65 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ei sitä , ei tätä, jos olet tuollainen niin älä vaivaudu

- tupakka- / tuoppikuvat

- alaviistosta otetut kuvat

- aurinkolasikuvat

Turn on: kerro rehellisesti mitä etsit. Selkeä kuva josta näkee silmät.

Vierailija
59/65 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- tupakka- / tuoppikuvat

- aurinkolasikuvat

mut sit kun sen tekee ja sanoo että ei koiria, ei lapsia eikä pihtareita niin äm mät on taas nokka kurtussa

Vierailija
60/65 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- tupakka- / tuoppikuvat

- aurinkolasikuvat

mut sit kun sen tekee ja sanoo että ei koiria, ei lapsia eikä pihtareita niin äm mät on taas nokka kurtussa

Negatiivisuus herättää negatiivisuutta, veikkaisin. Tämä mainittiin jo ekalla sivulla. Älä listaa asioita, joita ET tahdo. Kerro, mitä etsit. Älä kerro, mitä et etsi. Tämä on ihan sääntö nro 1.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi