Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ovat isoja turnoffeja miesten treffiprofiileissa?

Vierailija
14.03.2019 |

Minulle nämä:

- esittelyteksti englanniksi
- pelkkiä emojeita
- ei esittelytekstiä lainkaan
- harrastuksista: golf, purjehdus, vuorikiipeily, aktiivimatkustelija
- väittää iäkseen 45 v, mutta näyttää 60 vuotiaalta (joko valehtelee tai ei elä terveellistä elämää)
- kuvat, joissa tupakka suussa tai drinksu kädessä
- hakee itseään yli 10 vuotta nuorempaa naista
- tupakointi
- yli nelikymppinen, joka haluaa lapsia tai on vielä pieniä lapsia
- reilu ylipaino
- muusikot ja livekeikkojen suurkuluttajat
- intohimoiset penkkiurheilijat
- koiranomistajat
- ylibodatut ja ylitatuoidut kropat
- pitkätukat
- sijainti yli 30 km luotani

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmivia juttuja kyllä osalla nuo vaatimukset. Joissain profiileissa tulee vielä jotenkin läpi sellainen fiilis että nyt haetaan matkoille ja huvituksille rahoittajaa. Eli jos et tykkää matkustaa ja käydä jatkuvasti ulkona syömässä ja oleskella kahviloissa niin et ole mun tyyppiä. 

Miten se nyt meneekään sillälailla että suomalaiset 30-40 vuotiaat naiset ovat muuttuneet vuorikiipeilyä, sukellusta ja surffausta harrastaviksi kosmopoliiteiksi. Millälailla voi riittää rahat juosta pitkillä matkoilla jatkuvasti? Eikö naisten euro ole kahdeksankymmentä senttiä? Nyt on jossakin valehdeltu. 

Vierailija
62/65 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen selaillut Suomi24 aika ahkerasti vuosien ajan ja sen minkä olen pannut merkille on:

- miehillä noin 35 -37 vuoteen asti keskimäärin näkyy silmissä innostus ja katse on pirteä ja aktiivinen. Hyvältä näyttää! Elämäniloa ja uskoa itseen kuvastuu silmistä:)

-kun ikää tulee, miksi miesten katse väsähtää? Ikäryhmässä 47+ 50+ alkaa olla toljottava katse, sellainen ykstotinen, mitäänsanomaton ilme, silmät seisoo päässä, katse harhailee mihin sattuu. Vähän niinkun mikä maa, mikä valuutta, sääli herää.

Ruvetkaapa naiset tuota vertaamaan?! Onkohan naistenkin kuvissa sama ilmiö? Tappaako tämä meidän yhteiskunta tai elämänkaaret tai kumppanin etsinnän epätoivo tai whatever sen silmien innostuksen pilkkeen? Sekä miehillä että naisilla? Vai onko siitä 47+ porukasta enää netissä kuvineen jäljellä ne too-pet joilla katse vain seisoo päässä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen selaillut Suomi24 aika ahkerasti vuosien ajan ja sen minkä olen pannut merkille on:

- miehillä noin 35 -37 vuoteen asti keskimäärin näkyy silmissä innostus ja katse on pirteä ja aktiivinen. Hyvältä näyttää! Elämäniloa ja uskoa itseen kuvastuu silmistä:)

-kun ikää tulee, miksi miesten katse väsähtää? Ikäryhmässä 47+ 50+ alkaa olla toljottava katse, sellainen ykstotinen, mitäänsanomaton ilme, silmät seisoo päässä, katse harhailee mihin sattuu. Vähän niinkun mikä maa, mikä valuutta, sääli herää.

Ruvetkaapa naiset tuota vertaamaan?! Onkohan naistenkin kuvissa sama ilmiö? Tappaako tämä meidän yhteiskunta tai elämänkaaret tai kumppanin etsinnän epätoivo tai whatever sen silmien innostuksen pilkkeen? Sekä miehillä että naisilla? Vai onko siitä 47+ porukasta enää netissä kuvineen jäljellä ne too-pet joilla katse vain seisoo päässä??

Olen huomannut! Makaaberia, mutta joillakin kuvat oikeasti näyttää kuin silmät auki kuolleesta otetuilta 😐.

Vierailija
64/65 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla silmät seisoo päässä kun ottaa viinaa ja vähän panacodeja kylkeen. Mutta kuvia en itsestäni ota silloin. 

Vierailija
65/65 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät kertovat hyvin paljon ihmisen älykkyydestä. Eniten etsin netin kuvista vain silmien ilmettä. Terävä katse lupaa hyvää. Sameakatseiset toljottajat ohitan heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi