Mitkä ovat isoja turnoffeja miesten treffiprofiileissa?
Minulle nämä:
- esittelyteksti englanniksi
- pelkkiä emojeita
- ei esittelytekstiä lainkaan
- harrastuksista: golf, purjehdus, vuorikiipeily, aktiivimatkustelija
- väittää iäkseen 45 v, mutta näyttää 60 vuotiaalta (joko valehtelee tai ei elä terveellistä elämää)
- kuvat, joissa tupakka suussa tai drinksu kädessä
- hakee itseään yli 10 vuotta nuorempaa naista
- tupakointi
- yli nelikymppinen, joka haluaa lapsia tai on vielä pieniä lapsia
- reilu ylipaino
- muusikot ja livekeikkojen suurkuluttajat
- intohimoiset penkkiurheilijat
- koiranomistajat
- ylibodatut ja ylitatuoidut kropat
- pitkätukat
- sijainti yli 30 km luotani
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkätukkainen tatuoitu koiranomistaja käy minullekin. Tupakointi, juominen ja penkkiurheilu ei. Ra sis mi ja perus suoma laisuus ei.
Minä taas ottaisin mielelläni perussuomalaisia arvoja kannattavan miehen. Ituviherhipit, vegaanihörhelöt, pössyttelijät ja kokomaailmanhalaajaliberaalit eivät käy.
Terhi, sieltä lähikapakasta ne uroot löytyvät :)
Minulle tämä:
Se on _miehen_ profiili. Pidän naisista.
Sanan ”nuorekas” käyttäminen. Yleensä kirjoittajana on viisikymppinen mies, joka yrittää epätoivoisesti näyttää nuoremmalta pukeutumalla Tauski-tyyliin, eli blondattu tukka on geelillä ylöspäin, päällä joku Ed Hardy -tatuointikuvioinen paita ja jalassa farkut joissa on kaikkia ihme tikkauksia, kulutuksia ja kiemuraisia tekstejä.
Toinen turn off on myös nämä tapaukset, jotka tekstissä vakuuttelevat näyttävänsä ainakin 15-20 vuotta ikäänsä nuoremmalta. Viisikymppinen ei näytä kolmikymppiseltä vaikka mitä tekisi, ja jos näin uskottelee itselleen, olisi parempi hankkia uudet silmälasit, tai sitten hyväksyä oma vanheneminen.
Aikuisten miesten pusuimitointi, kieli ulkona, tai muut irvistyskuvat. Joko ihminen on kehitysvammainen, jäänyt 4-vuotiaan tasolle, tai häpeää omaa ulkonäköään joka peitetään ilmeilemällä. Osaan kuvitella tällaisen tyypin tunkemassa treffeillä pillejä nenään ja esittämässä hassunhauskaa, joten ei kiitos.
rumuus, lihavuus ja yhdyssanavirheet
Haha yksinäiset krantut akat täällä listaa, mikä ei kelpaa. Kiitos nauruista.
Se kun 40+mies hakee seuraa 18-35-vuotiaista.
Ja itse on todennäköisesti melkein 50-v...
Vierailija kirjoitti:
Sinulleko riittää, että nainen on vaan "joku", jolla on sinua ärsyttäviä tapoja ja jonka seurassa et oikeastaan edes haluaisi olla? Mitä sinä sellaisesta parisuhteesta saat?
-Ylimielisyys
-Negatiivisuus
-Pituuden (lyhytkasvuisuuden) pimittäminen
-On todellisuudessa ihan muuta, kuin mitä profiilissa on antanut ymmärtää
-Elämänkoululaiset, jotka kuvittelee, että heidän rappionsa on puoleensavetävä tekijä naisten silmissä
Kuva jostain 15 vuoden takaa. Mitä vanhempi ihminen on niin oikeastaan sellainen korkeintaan vuoden vanha kuva on ok koska ikääntyessä niitä muutoksia ulkonäköön tulee jo vuodessa.
-valokuvat lapsuusajalta, teininä, nuorena miehenä, mutta ei nykykuvaa.
-kuvissa näkyy lapsia tai ex
-kuvissa on raatoja
-omaosuusluettelo kuvina. Talo, moottoripyörä, kukkapenkki, auto ja vene. Ei henkilökuvia tai jos on, joku edellisistä turnoffeista.
-poseeraus tupakan tai drinkin kanssa
-leijonakorut
-poseeraus liian vähissä vaatteissa. Kropan voi arvioida myös puetuista kuvista.
-kasvokuvat monttu auki ilmeettömänä tai vihaiset ilmeet. Papananaama, eli selfie alaviistosta, jolloin pääosassa on sieraimet.
Pahin kaikista: ei mitään esittelyä, vain jokin huono kuva tai ei edes sitä. Haloo!
Vierailija kirjoitti:
Kuva jostain 15 vuoden takaa. Mitä vanhempi ihminen on niin oikeastaan sellainen korkeintaan vuoden vanha kuva on ok koska ikääntyessä niitä muutoksia ulkonäköön tulee jo vuodessa.
Mitä vanhempi mies (en katso naisten profiileja, ehkä siellä sama), sitä todennäköisemmin kuvina:
- pelkkä silmän kuva
- kuva maisemasta, autosta, tai harrastepyörästä
- kuva hyvin kaukaa
- hyvin epäselvä blurry kuva
- kännykällä otettu kuva valokuvasta
- kuva pelkästä torsosta, paidalla tai ilman (ja lähes aina sellaisessa kunnossa ettei ehkä esitellä tarvitsisi)
- enintään ihan viimeisenä hämärä kuva miehestä joka näyttää 15v vanhemmalta kuin em epäselvät kuvat. Selkeästi sen varalle että joku valittaa vanhoista kuvista; "oli siellä uusikin kuva!!!"
No nämä treffipalstalla: en tiedä mitä haen vai haenko, mutta... Tyhjät profiilit tai paljon puuttuvia tietoja. Wc:ssä otettu selfie rumissa vaatteissa. Jos mies etsii siroa, hoikkaa ja sporttista naista ja on itse plösö. "Harrastukset", joita mies on harrastanut viimeksi viime tai edellisvuonna yhden kerran...
Eikö miehet tiedä, että ikä, kunto ja elintavat näkyy päälle? Jopa siinä veskiselfiessä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulleko riittää, että nainen on vaan "joku", jolla on sinua ärsyttäviä tapoja ja jonka seurassa et oikeastaan edes haluaisi olla? Mitä sinä sellaisesta parisuhteesta saat?
Pimppua.
No en ole nettitreffipalstojen tai tindereiden kuluttaja (naimisissa olen), mutta sinkkukaverien kautta on profiilit tutuiksi tulleet, kun makutuomarina toimin.
Toisen roska voi olla toisen aarre. Niin kai se näissäkin menee. Jollekin toiselle minun ehdottomat turn off:it ei ole varmasti ollenkaan ongelma.
- Ylipaino
- Tupakointi
- Tyylittömyys ja se ettei ulkonäköön selvästi viitsitä panostaa edes kuviin
- Toisaalta liiallinen puunaus ja trendipellet ei sytytä myöskään
- Alkoholin kanssa poseeraaminen
- Kliseiset tekstit
- Kirjoitusvirheet
- Autojen, kelkkojen ja moottoripyörien kanssa poseeraus (ei kiinnosta minua moiset)
- Se että haluaa lapsia (omani olen tehnyt, piuhat on poikki – ei siis toimisi minulle)
- Huonot kuvat (iänvanhat pikselimössökuvat alaviistosta otettuna huonossa valossa jne.)
- Kokovartalokuvan puuttuminen
- Se ettei ilmoitukseen ole selvästi viitsitty juuri panostaa
- Työttömyys (ei nyt tarvitse mikään pomo olla, mutta töissäkäyvä pitää olla)
- Se ettei halua lapsia – minulla on kaksi
- Koira lemmikkinä – en pidä koirista
Vierailija kirjoitti:
Itsellä tämä vanhentumisprosessi alkoi 36-vuotiaana. En saa enää alle 25-vuotiaiden naisten huomiota nyt 37-vuotiaana. :-/
Vierailija kirjoitti:
No en ole nettitreffipalstojen tai tindereiden kuluttaja (naimisissa olen), mutta sinkkukaverien kautta on profiilit tutuiksi tulleet, kun makutuomarina toimin.
Toisen roska voi olla toisen aarre. Niin kai se näissäkin menee. Jollekin toiselle minun ehdottomat turn off:it ei ole varmasti ollenkaan ongelma.
- Ylipaino
- Tupakointi
- Tyylittömyys ja se ettei ulkonäköön selvästi viitsitä panostaa edes kuviin
- Toisaalta liiallinen puunaus ja trendipellet ei sytytä myöskään
- Alkoholin kanssa poseeraaminen
- Kliseiset tekstit
- Kirjoitusvirheet
- Autojen, kelkkojen ja moottoripyörien kanssa poseeraus (ei kiinnosta minua moiset)
- Se että haluaa lapsia (omani olen tehnyt, piuhat on poikki – ei siis toimisi minulle)
- Huonot kuvat (iänvanhat pikselimössökuvat alaviistosta otettuna huonossa valossa jne.)
- Kokovartalokuvan puuttuminen
- Se ettei ilmoitukseen ole selvästi viitsitty juuri panostaa
- Työttömyys (ei nyt tarvitse mikään pomo olla, mutta töissäkäyvä pitää olla)
- Se ettei halua lapsia – minulla on kaksi
- Koira lemmikkinä – en pidä koirista
Haha ihme että olet päässyt naimisiin tuollaisen listan kanssa. Itselle suurin turn off naisissa on juuri koirien vihaaminen, en ikinä voisi seurustella sellaisen naisen kanssa.
naisilla taas:
- "matkustus on elämäni", mutta kirjoittelen kyllä iphonellani aina ranskasta miten ilmastonmuutos sitä ja tätä
- "koirat on tärkeintä", ja se murre vetää rumaan ruttukuonoonsa tehotuotettua lihaa jota vastustetaan jos ihmiset sitä syö
- "viini osoittaa hyvää makuani", ja sekin on täysin turha ylellisyys joka tuodaan tänne ilmastoa pilaten
Minulle ei, ei on:
-Vegaanius ja yleinen "maailmanparannus ituhippeys". En pysty kuuntelemaan sitä höpinää viittä minuuttia pidempää.
-Absolutismi ("ei minua haittaa, että muut ottaa". Paskat, nyrpistelyä luvassa joka ikisissä illanistujaisissa).
-Lapset/halu saada lapsia (en pidä lapsista).
-Tyhmyys (koulutustasolla ei ole merkitystä, mutta kiinnostus tieteitä kohtaan lähes pakollinen,jotta meillä on puhuttuvaa).
-Se, että mies etsii huomattavasti itseään nuorempaa seuraa/rajaa hausta omanikäisensä pois, rajaa myös minut pois.
OkCupidissa on noita superpitkiä ENGLANNIKSI kirjoitettuja kehutekstejä monilla miehillä. Tulee fiilis joko turhan itserakkaasta tai sitten hyvin epävarmasta tyypistä, jonka pitää mainostaa omaa erinomaisuuttaan. Ei näille oikein osaa mitään viestiä laittaa, kun olisin varmaan liian yksinkertainen tyyppi näille lumihiutalemiehille.