Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko sektion jälkeen saada enää lättänää vatsaa?

Vierailija
20.03.2013 |

Vai luovutanko?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliko sulla läskiä vatsalihasten päällä ennen raskautta? Oliko sulla esim. siellä melko alhaalla makkara, joka raskauden aikana venyi? Tuliko raskausarpia? Millainen se vatsa nyt on? Mulla ei ollut mitään läskiä, kävin kuntosalilla 3 kk puoli vuotta sektion jälkeen - vatsa palautui täysin. Edes sektioarven yläpuolella ei lörpätä - sitä kuulemma ei voi saada itse pois.

Vierailija
2/12 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan ole onnistunut saamaan littanaa vatsaa enää. Mulle tuli kyllä raskauden aikana hurjasti painoa, en tiedä vaikuttaako sekin.

Se ainakin vaikuttaa varmaan, että mulle on tehty kolme sektiota. Eka hätäsektio, toinen kiireellinen ja kolmas suunniteltu. Ja nämä kaikki kolmen vuoden sisällä.

Kun eka oli hätäsektio niin siinähän se viilto on tietty pystysuuntaisesti. Ja nyt on ihan kuin p*rse vatsankin kohdalla :) Siis arpi on ikään kuin kiristänyt vatsan keskeltä sinne syvemmälle :O Ei mikään kiva näky varmaan, mutta ei se kauheesti  haittaakaan. Taisteluarpihan siinä on parhaimmillaan :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa. Mulla on sektiosta 12 vuotta ja edelleen arven päällä täysin tunnotonta löllöä. Navan kohdille saan vatsalihakset näkymään, en pidemmälle.

Vierailija
4/12 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälle on tehty sektio.

Ja hänellä on ihan littana vatsa...siis laihaakin laihempi...ja nahka tiukalla.

Vierailija
5/12 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itselläni ainakin on ihan litteä vatsa, mutta ei nyt mikään täysin rasvaton sixpack, ei ole sellainen ollut koskaan. Vaikka varmasti sekin olisi mahdollinen jos olisi mielenkiintoa, aikaa ja viitseiäisyyttä tehdä asialle jotain. Mutta siis ihan normilitteä vatsa on, samanlainen kuin ennen raskauksia (3 kpl). Eiköhän siihen vaikuta läskin määrä enemmän kuin synnytystapa.

Itsellä arpi siis vaakatasossa, jos pystyarpi niin sitten pitää olla aika rasvaton alavatsa jos halaa ettei sitä näy ollenkaan.

Vierailija
6/12 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Minä olen ihan hoikka ja rask.aikanakin tuli vaan 9kg painoa. Kuitenkin sektiohaava ikäänkuin jakaa vatsan ja haavan päällä on sellainen röllykkäpoimu. Minulla arvesta tuli tosi paksu, jotenkin arpikudosta kasvaa runsaasti aina kun on jokin haava. Vatsa n mielenkiintoisen näköinen , kun on umppari.haava ja sektiohaava ja löystynyttä nahkaa. Vatsalihakset on hyvässä kunnossa , mutta ei tunnu auttavan. Sektiosta on nyt 2 v ja toinen raskaus on alullaan. Mitenköhän käy kun raskaus venyttää arpea ?

Lisäksi alamaha on ihan tunnoton . 

Vierailija
7/12 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli hätäsektiö ja arpi vaakatasossa. Siitä on nyt 6kk ja vatsa on kyllä ihan samanlainen kun ennenkin mutta se arpi tietenkin on.. Olin tosi laiha ennen raskautta ja raskaana tuli 10 kiloa

Vierailija
8/12 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tehty kiireellinen sektio lokakuussa ja sen jälkeen olen laihduttanut 6kg.  Ennestään olin hieman ylipainoinen ja nyt normaalipainossa hyvinkin. Masussa on vähän löysää nahkaa raskauden venytyksestä, mutta nyt jo pieni ja nätti:) loput lähtee pois ruokavaliota jatkamalla. 

Vierailija
9/12 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi saada litteän vatsan sektionkin jälkeen. Se vaatii tietenkin syömisten tarkkailua ja aerobista liikuntaa! Vatsalihaksien, selkälihaksien ja korsetin vahvistaminen auttavat asiaa myös.

Vierailija
10/12 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun sektioarpi, siisti viiva, on niin alhaalla, ettei sillä ole vatsan kanssa mitään tekemistä. eli kyllä saa!

Vierailija
11/12 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne vatsan lihakset löystyivät. Paino on pudonnut paljon, ilmavaivat nostattaa kunnon kummun. Kolme sektiota takana. Viimeinen kerta oli letaali. Kohdun aiempi arpikudos oli lääkärin mielestä räkäohutta.

Pisti putket poikki.

Tosin turha juttu. Menetin kohdun ja verta yli 5 litraa.

Terveen ihanan pojan sain.

Ja selvisin hengissä.

Vierailija
12/12 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus aiheutti erkauman ja ihon venymisen. Ne ei palaudu. Eli maha pömppä ja iho roikkuu. Sektiosta ei jäänyt mahaan kuin siisti arpi.