18v tytär seurustelee 35v miehen kanssa
Olen järkyttynyt. 18v tyttäreni on alkanut suhteeseen 35v miehen kanssa.
Tyttäreni väittää että mies oikeasti rakastaa häntä ja on valmis vakavaan suhteeseen hänen kanssaan. Epäilen myös että tämä mies ostelee mm. merkkivaatteita tytölleni, kun kalliita vaatteita on alkanut ilmestyä nurkkiin entistä enemmän.
Minua iljettää ja surettaa ajatus että joku namusetä on manipuloinut tyttäreni leikkikalukseen :(
Miten sinä toimisit tässä tilanteessa?Hyväksyisitkö että 18v tyttäresi olisi 35v kanssa?
Kommentit (66)
Minkälainen tyyppi se on. Taustat. Tutki salaa.
Vierailija kirjoitti:
Itsekkin styylaan 14 vuotiaan kiviaikavarpaan kanssa.
M36
Eihän sinua homoa olla koskaan edes nähty naisseurassa.
Esim 10 v päästä 28/45. Mikä ei nyt mikään tavaton.
Toki pienempi ikäero olisi parempi.
Kateellinen tuon 35v miehen puolesta
T: setämies
Ällöttäväähän se on mutta ei laitonta. Ei vanhemmat tuossa tilanteessa pysty oikein asialle mitään tekemään. Voi hyvinkin olla että mies on tosissaan tytön suhteen ja täysin nuoremman naisen pauloissa. Todennäköisemmin tuossa käy niin, että jossain vaiheessa tyttäresi kyllästyy tuohon mieheen ja jättää tämän. Sormet ja varpaat ristissä sen puolesta ettei ole tehnyt lapsia kun näin käy.
Hyi ja mikä tarve 18-vuotiaalla mihinkään vakavaan suhteeseen. Ikuisesti olisivat yhdessä? Paljon jää kokematta. Hankala tilanne, kun tuon ikäiset kuvittelevat tietävänsä kaiken, vaikka elämänkokemus nolla.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttäväähän se on mutta ei laitonta. Ei vanhemmat tuossa tilanteessa pysty oikein asialle mitään tekemään. Voi hyvinkin olla että mies on tosissaan tytön suhteen ja täysin nuoremman naisen pauloissa. Todennäköisemmin tuossa käy niin, että jossain vaiheessa tyttäresi kyllästyy tuohon mieheen ja jättää tämän. Sormet ja varpaat ristissä sen puolesta ettei ole tehnyt lapsia kun näin käy.
Kuka täyspäinen aikuinen on tosissaan teini-ikäisen kanssa??
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen tuon 35v miehen puolesta
T: setämies
Mikset seurustellut nuorena tätien kanssa? Silloin olisit saanut samanlaisen suhteen.
Onnekas mies. On löytänyt nuoren ja kireän mutta kuitenkin aikuisen naisen.
Mä seurustelen 40-vuotiaan kanssa. Olen itsekin 40-vuotias.
Minä olin 33-vuotias kun löysin vaimoni joka oli 19. Nyt yhdessä 12 vuotta ja paremmin meillä menee kuin suurimmalla osalla kavereista, tutuista tai työtovereista.
Sulla tuskin on edes mitään tytärtä. Saat vain jotain kiksejä tästä keskustelusta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin 33-vuotias kun löysin vaimoni joka oli 19. Nyt yhdessä 12 vuotta ja paremmin meillä menee kuin suurimmalla osalla kavereista, tutuista tai työtovereista.
Hyi hitto!
ihan oooo kooooo. ei ole 85 vuotias ukko, ihan ok ikä. onhan niinistö haukio iiiiisoooo ikäero. joidenkin kohdalla ikäero ei niin näy. toinen nuorekas toinen ikäistään kypsemmän oloinen.
Mikä ongelma ihmisillä on iän ja pituuden suhteen? Ei nuo asiat suhdetta pilaa tai pelasta.
Vierailija kirjoitti:
Sulla tuskin on edes mitään tytärtä. Saat vain jotain kiksejä tästä keskustelusta.
täähän on ennenkin tätä jankuttanut,taas palasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto!
Sinä et ole koskaan ollut edes treffeillä.😂
Ainakaan se ei ole 80