Lue keskustelun säännöt.
Onko näiden velojen "lapsi"
14.03.2019 |
koira?
Huvittaa kun kuljettavat koirapuistoon leikkimään toisten "velojen lasten" kanssa.
Kommentit (44)
No nyt on täyttä asiaa kirjoitettu koirista. Näistä velojen "lapsista". Muakin ällöttää niiden kakkaper..seet, kun ne tuodaan siltä pas….ka lenkiltä, sitten suoraan sohvalle hieromaan sitä takalistoaan, siis pyyhkimään sitä. Ja isäntäväen sänkyyn nukkumaan tietty. Yök, yök ja yök.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla kaks koiraa, joo oon vela, eikä mua haittaa noi jutut mistä on kirjoitettu. Mä pussailenkin mun koiraa.
Juu ja koiria on ihana halia, saa samalla vähän kirppuja ja koiran hilsettä, Koirat paskoo ympäriinsä, lapset sentään oppii potalle ja pytylle aikanaan ja sitäkin ennen kakkivat vaippaan, joka joko pestään tai heitetään roskiin, ei tarvi ihmisten sitä putsailla kengänpohjistaan. Lapsella kuolaaminenkin loppuu, koirat kuolaa koko elämänsä ja haisee niin pahalle. Vauvahan tuoksuu ihanalta, ei koskaan sellaiselta kuin koira, joskus epäilen, että joku koira taitaa mädäntyä sisältä päin, mutta voi, se onkin vain syönyt toisen koiran paskaa tai jotain muuta kivaa. Koiran karvathan on myös eri kivoja, varsinkin vieraan ruokalautasella.