Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niska niin kipeä ja jumissa ettei pää käänny , lääkäri kirjoitti vain samaa Buranaa jota saa apteekistakin eikä suostunut määräämään l-relaksantteja

Vierailija
14.03.2019 |

Koska kuulemma kauratyyny ajaa saman asian ! Itku oli päästä kun pääin ulos. Vedän nyt sitten kalsarikännit, ettei sattuisi enään niin pahasti..
Luuletteko, että hyödyttäisi tehdä valitus?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jatkuvia niska-hartiavaivoja hampaiden bruksaamisen takia, eikä ne lihasrelaksantit mitään autuutta tuo. Akuuttiin kipuun paras keino on juuri ne tulehduskipulääkkeet maksimiannoksella ja hyvin kevyt venyttely sekä esimerkiksi jollain pallolla hierominen. Sitten kun pahimmasta on selvitty, pitää alkaa hoitamaan sitä kivun aiheuttajaa ja jumpata säännöllisesti. Itse olen saanut apua esimerkiksi Youtuben joogavideoista, ensimmäisiä kertoja tehtyäni en meinannut edes päästä lattialta huimauksen ja pahoinvoinnin takia kun verenkierto niskassa tehostui yhtäkkiä niin paljon.

Vierailija
22/22 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa heti aika kiropraktikolle. Lääkäreistä ei ole tuommoisissa mitään hyötyä. Tuttu vaiva, jo yhdestä käynnistä on iso apu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla