Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt kaikki hukkapätkät uhriutumaan!

M169
14.03.2019 |

https://yle.fi/uutiset/3-10687184
Gaussin käyrän hännissä olevien kokemuksia pituudestaan voi tuolla käydä vähättelemässä tai ymmärtämässä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan ole saanut koskaan kokea syrjityksi tulemista. Ehkä se johtuu siitä että minulla on niin hieno naama ja loistava luonne.

Todella monet hongankolistajat ja hollannittaret sekä ruotsittaret tulevat pitkillä raajoillaan lähelleni ja kaappaavat lähinnä ahnaasti syliin.

Olisi kyllä kamalaa kokea olevansa riittämätön.

Kyllähän täälläkin saa lukea että minun 172cm on liian lyhyt miehelle, mutta sitten ulkona kun tapaan ihmisiä niin naiset kuvittelevat minut vähintään 180cm pitkäksi.

Tuon aina julki pituuteni ihan ylpeydellä.

En tiedä miksi naisille se 180cm on maaginen. Ihmettelen vielä miksi he väittävät lähes kymmenen senttiä lyhyempää miestä pidemmäksi kuin onkaan.

Ehkä se on sitä lyhyyden kieltoa ja tehdään itsestä pienempi. Naisille tuo pituus tuntuisi olevan kova paikka, sen olen huomannut ja kokenut.

Johtuu siitä ettei se 8cm oli juuri mitään ja jos olet muuten miellyttävä niin saat lisäsenttejä. Jos olet hoikka ja urheilullinen niin se tuo myös lisää kuviteltuja senttejä. On huomattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla