Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria yökylässä: Anna Puu

Vierailija
14.03.2019 |

Millaisia ajatuksia?

Nätti koti, asuvatko Kumpulan puutaloalueella vai missä? Myös siirtolapuutarhapalsta oli kiva. Kaikki Annan väsäämät ruoat näytti hyvältä.

Muumimukit, check! (Ei yllätä)

Kumpikaan Maria eikä Anna ole koiraihmisiä. Minusta se kertoo aika paljon ihmisestä. Oletuksena siis, etteivät ole myöskään kissaihmisiä tai eläinihmisiä ylipäänsä.

Anna kertoo, että on joskus ollut suhteita päällekäin, mutta on päässyt pahasta tavasta eroon. Sanoo kuitenkin, että rakastui Immoseen, kun tilanne oli otollinen eli molemmat vapaita. Olen ymmärtänyt vauva-palstalta ettei ihan noin mennyt..?

Onko muut vielä katsoneet jaksoa?

Kommentit (509)

Vierailija
121/509 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instassa on pelkkää hehkutusta ja kaikki rakastaa Annaa ja Mariaa. No täällä on yleensäkin rehellisimmät mielipiteet 😅

Vierailija
122/509 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä mä täältä luen? Häijyn oloinen ja näköinenkin vielä?! Teennäinen, vierailla kamalaa hänen seurassaan ja Mariakaan ei hänestä piittaa.

No huh! Itse katsoin kyllä nyt sit ihan eri ohjelmaa, tai taitanee johtua vain katsojasta?

Herttainen, mukava Anna tuolla mun telkkarissa oli.

Millaistahan teidän haukkujien luona olisi yökylässä, hrr oikein puistattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/509 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instassa on pelkkää hehkutusta ja kaikki rakastaa Annaa ja Mariaa. No täällä on yleensäkin rehellisimmät mielipiteet 😅

Anonyyminä helppo inhota kaikkia.

Vierailija
124/509 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Annan tytön nimi on?

Vierailija
125/509 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat vaan kateellisia kun anna elää elämäänsä omilla ehdoillaan ja nauttii sitä

Vierailija
126/509 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai voisiko olla että täällä ne kaikista ilkeimmät äänessä, voisikohan peräti olla näin 🤔

Vierailija
127/509 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä talon isäntä?!?

Kukapa tuossa seurassa haluaisi olla. 

Vierailija
128/509 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instassa on pelkkää hehkutusta ja kaikki rakastaa Annaa ja Mariaa. No täällä on yleensäkin rehellisimmät mielipiteet 😅[/quote

Niinpä. Instassa taas on ilkeimmät seuraajat ja kommentoijat. Ne kunnon piilovittuilijat jotka "tsemppaa" ja ihkuttaa vain siksi että saisivat jatkossakin nauraa toisen kustannuksella.

Vierailija
129/509 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut piilovittuilusta?

Vierailija
130/509 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään just Marian haastavasta tyylistä, tää jäi nyt latteaksi sen puolesta. Kauniita sisustuksia, liekö ollut joku ammattilainen asialla?

Vierailija
131/509 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa jaksossa takakiree ja tylsä tunnelma. Kanava vaihtui vartin jälkeen, ei mitään kiinnostavaa. Olis edes puhunut vähänkään totta.

Vierailija
132/509 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa aivan kertakaikkisen paska jakso! Ruuat näytti kyllä hyviltä, mutta ei tästä jäänyt yhtään mitään muuta mieleen.

Ne oli varmasti jostain pitopalvelusta tilattu.

Vierailija
133/509 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin on pokkaa kun julkisesti kehtaa sanoa olevansa sarjapettäjä.

Vierailija
134/509 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsonut vielä jaksoa, mutta kysyn ketjun aloittajalta että no mitä se sitten kertoo jos ei ole koira- tai kissaihminen? Tekeekö se ihmisestä pahiksen jos se ei halua pitää eläimiä sisällä, eikä halua että aina on kiire kotiin ja pitää laskea montako tuntia se koira nyt on ollut käymättä kusella kun on jossain? 

Vierailija
135/509 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa aivan kertakaikkisen paska jakso! Ruuat näytti kyllä hyviltä, mutta ei tästä jäänyt yhtään mitään muuta mieleen.

Ne oli varmasti jostain pitopalvelusta tilattu.

Ihmettelen kun mun perhe, jopa lapsi, nauraa mun kokkailuille, kun mä käytän reseptejä, siis luen kirjasta ohjeet samalla tavalla kuin Anna. Ja Annaa ylistetään telkkarissa huippukokiksi.  :o

Vierailija
136/509 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin myös että aloittaja olisi voinut avata että mitä se lemmikittömyys ihmisestä kertoo, koska ei se mulle kerro mitään :D Itselläni on ollut ja on vain kaneja ja marsuja, ja kissaa tai koiraa en ottaisi ikinä. Molempia oli mun lapsuudenkodissa ja riitti loppuelämäks :D Ymmärrän kuitenkin hyvin ettei kaikki halua yhtään mitään eläintä, vaikka itse en vois kuvitella eläväni ilman pulleita jyrsijöitä ja pitkäkorvia. 

Vierailija
137/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin myös että aloittaja olisi voinut avata että mitä se lemmikittömyys ihmisestä kertoo, koska ei se mulle kerro mitään :D Itselläni on ollut ja on vain kaneja ja marsuja, ja kissaa tai koiraa en ottaisi ikinä. Molempia oli mun lapsuudenkodissa ja riitti loppuelämäks :D Ymmärrän kuitenkin hyvin ettei kaikki halua yhtään mitään eläintä, vaikka itse en vois kuvitella eläväni ilman pulleita jyrsijöitä ja pitkäkorvia. 

Eihän siinä puhuttu lemmikittömyydestä vaan siitä ettei ole eläinihminen. Kyllä se aika paljon ihmisestä kertoo kun tuollaista julistaa.

Vierailija
138/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole minusta mitään ihmeellistä, ettei ole eläinihminen. Mutta vähän särähti korvaan, kun Anna totesi Marialle suunnilleen että no, tasoihin menee, ei hän olisi halunnut koiraa mutta eipä toinenkaan olisi lasta halunnut.

Kuulostaa oikein kivalta...

139/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen teki Anna Puusta tähden, kun otti se juontajaksi Voice of Finlandiin. Musiikin puolesta olisi jo jäänyt unoholaan, niin kuin meinasikin käydä ennen Voicea.

Vierailija
140/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Puustjärvi sanoi suoraan olevansa "sarjaseurustelija" ja että "suhteet ovat menneet päällekkäin". Tämä tarkoittaa suomeksi sitä että on pettänyt aiempia kumppaneitaan aloittaessaan aina uuden suhteen katkaisematta ensin edellistä. Jos tästä asiasta kehtaa kritisoida kyseistä roolimallia, fanaattiset puolustelijat täällä poistattaa ketjut ja syyttää jopa Jenni Vartiaista taas tästäkin asiasta. Avatkaa silmät: Anna sanoi nämä asiat aivan ITSE!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi