Wearus, älkää tilailko mitään "ilmaisia" pöksyjä ja muita
Nää on taas näitä huijausjuttuja, netistä löytyy pitkä ketju.. Halusin vaan tulla varottamaan jos joku meinaa mennä lankaan.
Kommentit (29)
Mä oon ollut siinä "kerhossa" kohtuullisen pitkään kunnes erosin. En kyllä huomannut mitään ongelmaa. Laskussa on kyllä puheinnumero johon voi soittaa.
Minä hullu menin tilaamaan ja nyt en saa puhelinyhteyttä että voisin perua. Nettiosoitetta ei ole.
Perjantaina laitoin sähköpostia osoitteeseen Suomi@westerfield.ch. Pyysin saada kuittauksen jäsenyyteni irtisanomisesta ja kuittaus tuli tänään sähköpostiin.
mä hölmö menin lankaan ja olen nyt yrittäny soittaa numeroon mut ei vastaa ja joutuu kuuntelee v...n musiikkia, teen kaikkeni jotta uusia lähetyksiä ei tule
laitoin sähköpostia yllämainittuun osoitteeseen.. toivottavasti toimii! :(??
Itse soitin tänään tuossa 5 minuuttia sitten ja nopeesti hoitui, yritti tosin että siirrettäisiin lähetysjaksoa puolen vuoden välein..
mikähän tilanne mahtaa olla tällä hetkellä.Pitäisi myös perua tilaukseni alkkarit ja sukat,niitä alkaa olemaan jo tarpeeksi.
Täysi huijari tämä westerfield. Tällä hetkellä tarjotaan ilmaisnäytteitä pesuaineliuskoina ja kivana kylkiäisenä sukat, kerrotaan. Ei velvoita mihinkään ja heti voi perua puhelimitse tai sähköpostitse.Näytteet tulevat.Mukana ei ole mitään tilausvahvistusta tai sopimusta kaupasta. Perun saman tien huonon laadun ja hajusteiden takia sähköpostitse. Kuluu reilu kuukausi ja paketteja alkaa tippua peräkkäisinä päivinä laskuineen. Ei voi palauttaa asiakaspalautuksena, ei saa yhteyttä. Viimein kun yhteyden saa niin kerrotaan ettet voi palauttaa mitään ja vaikka palautatkin täytyy maksaa. Yhteys kuluttajaneuvontaan ja tarvittaettaessa poliisiin!
Kyllä, PYSYTELKÄÄ EROSSA!!!!!!!! Tuli maksumuistutus, jota en todellakaan aio maksaa. Taistelen varmasti!