Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi alaston keho on niin ihmeellinen asia?

Vierailija
14.04.2024 |

Tarkoitan että miksi meidän luonnollinen keho on jotenkin niin sellainen asia, että sitä pitää varoa, ettei saa näyttää muille? Jotenkin ihan hassu ajatustapa mielestäni. Miksei kehtaisi vaikka laittaa alastonta kuvaa nettiin siinä missä mitä tahansa vaatteellistakin kuvaa? Kaikillahan on alaston keho vaatteiden alla. Musta sitä outouden tunnetta pitäisi jotenkin vähentää. En ole itse mikään nudisti, käytän vaatteita ihan normisti, mutta jotenkin hämmentää se että alastomuutta pitäisi jotenkin hävetä tai pelätä. Esimerkiksi: olet menossa suihkuun tai vaihtamassa vaatteita ja mietit pelokkaasti että apua, mitä jos joku ihminen ulkona sattuu näkemään ikkunasta alastoman vartaloni? Usein mietin näin ja jotenkin en jaksaisi enää suhtautua alastomuuteen sillä tavalla pelokkaasti. Onko se nyt niin ihmeellinen asia?

Mitä mieltä?

Tai sitten ärsyttää kun pitää koko ajan pelätä vaikka jossain mekossa että ei kai tissistä näy liikaa yms.

Itse olen siis sellainen että häpeilen paljonkin jos joku näkis mut alasti mut jotenkin ärsyttää tämmöinen pelkääminen. Mitä sitten jos joku ohikulkija vaikka sattuiskin näkemään iltalenkillä kun vaihdan vaatteita? Onko se niin kauheaa? Must ois kiva olla silleen luonnollinen jotenkin. Kaikilta kuitenki se alaston, normaali keho löytyy.

(En ollut ihan varma kuuluuko alueelle seksi vai aihe vapaa, mutta päätin laittaa nyt seksi-alueelle.)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kumman syystä se herättää tunteita. Rouva noita verhoja aina vetelee. Minä koitan sanoa, että jos joku katselee niin mitä sitten.

Vierailija
2/8 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnymme alastomina. Ihmetyttää, että saunassa ei voi käydä ilman että siihen luodaan jotain seksuaalista värinää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain kumman syystä se herättää tunteita. Rouva noita verhoja aina vetelee. Minä koitan sanoa, että jos joku katselee niin mitä sitten.

No näin mäkin haluisin olla. Tulee vaikeaa elämästä kun täytyy varoa jatkuvasti. Mulla se on mutsi joka aina sanoo että "muista sitten että voi näkyä ulos ettet oo ihan ilkosen alasti siinä ikkunan edessä kun vaatteita vaihdat". On tää hankalaksi mennyt. Ihan kuin siinä olisi jotakin hävettävää. Mut tämmönenhä tää meidän kulttuurimme on. T. Ap.

Vierailija
4/8 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnymme alastomina. Ihmetyttää, että saunassa ei voi käydä ilman että siihen luodaan jotain seksuaalista värinää.

Niinpä! Onhan se toki ihan luonnollista jos tulee seksuaalinen reaktio vaikka vastakkaisesta sukupuolesta, mutta niin, samaa mieltä. T. Ap.

Vierailija
5/8 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🦧

Vierailija
6/8 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksipositiivisilla ei ole tuotakaan ongelmaa. 

Vierailija
7/8 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! Onhan se toki ihan luonnollista jos tulee seksuaalinen reaktio vaikka vastakkaisesta sukupuolesta, mutta niin, samaa mieltä. T. Ap.

Voi se kai tuoda, mutta ei se johda tekoihin. Jos ajan soratiellä autolla niin erektio saattaa tulla auton täristessä. En silti ajattele, että sekasaunassa kaikkia saa koskea ja pitää olla eroottinen viba. Erektio voi tulla, mutta sen voi peittää tai siitä voi olla välittämättä. Itselle ei tosin sekasauna ongelma, koska olen tottunut alastomuuteen.

Vierailija
8/8 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen mitään luoda. Se syntyy itsestään kun eri sukupuolta olevat ovat alasti samassa tilassa. Normaalisti kun ollaan aina vaatteet päällä.