Genitaalilävistyksen ottamisesta, suunnitelmissa vertical clithood -lävistys
Millainen lävistäjä, millainen tilanne, sattuiko ja paraniko helposti?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Etkö muuten kykene orgasmiin? Kyllä on typeryyden huippua tämä.
Kykenen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kysyttiinkö tätä?
Sellainen kannattaa laittaa joka synnytyksessä sitten kätevästi jää vauvan nenään nenärenkaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen kannattaa laittaa joka synnytyksessä sitten kätevästi jää vauvan nenään nenärenkaaksi.
Sarjassamme "anatomia hallussa".
Naurettavuuden huippu. Et sitten parempaa käyttöä rahoilles keksi?
Vierailija kirjoitti:
Naurettavuuden huippu. Et sitten parempaa käyttöä rahoilles keksi?
Kuka sanoi, että mä sen omilla rahoillani maksaisin?
Ap
Kannattaa laittaa lävistys ohimosta ohimoon, semmoinen kivannäköinen hopeinen kanki. On muuten seksikäs ja lisäksi muita mopon osia naamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laittaa lävistys ohimosta ohimoon, semmoinen kivannäköinen hopeinen kanki. On muuten seksikäs ja lisäksi muita mopon osia naamaan.
Jos sulla ei ole mitään järkevää sanottavaa, niin miksi avasit koko ketjun?
Ap
Ammattimainen naislävistäjä, tehtiin yksityisemmässä tilassa eli ei ollut muita häiritsemässä. Ei sattunut juurikaan. Parani nopeasti.
Tein itse kun oon oppinut anatomian ja tyhmää maksaa 100e semmoisesta minkä itsekin osaa.
Tottakai se aina sattuu kun menee neula ihosta läpi, tämmösiä on tyhmä kysellä.
Parani hyvin ja herkkyys säilyi samana. Tosin ensimmäiset pari viikkoa oli tajuttoman herkkänä ja meinasin saada orgasmeja pelkästä lähikauppaan kävelemisestä ja muutenkin vaikeaa kun piti olla räpläämättä, viihdyin suihkussa aika useasti. Muista hygieenisyys ja ilmakylvyt. Ehkä talvella ei kannata ottaa ettei housut hankaa.
Alapeukkua, kiitos :)
Vierailija kirjoitti:
Tein itse kun oon oppinut anatomian ja tyhmää maksaa 100e semmoisesta minkä itsekin osaa.
Tottakai se aina sattuu kun menee neula ihosta läpi, tämmösiä on tyhmä kysellä.
Parani hyvin ja herkkyys säilyi samana. Tosin ensimmäiset pari viikkoa oli tajuttoman herkkänä ja meinasin saada orgasmeja pelkästä lähikauppaan kävelemisestä ja muutenkin vaikeaa kun piti olla räpläämättä, viihdyin suihkussa aika useasti. Muista hygieenisyys ja ilmakylvyt. Ehkä talvella ei kannata ottaa ettei housut hankaa.Alapeukkua, kiitos :)
Siis kyllä mä tiedän että lävistys aina jonkin verran sattuu, itselläni ollut useita, mutta genitaalilävistystä en ole uskaltanut ottaa, vaikka kovasti sitä olen miettinyt. Nyt olis vain maksajakin kyseiselle lävistykselle
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti!
Mä en nyt tiedä itkiskö vai nauraisko tällasille kommenteille 😂
Ap
Olen aikeissa halkaisuttaa pienen penikseni kahtia, jotta voin tyydyttää tulevaa naistani molempiin reikiin yhtä aikaa.
Kylläpä itsetyytyväisiä mammuleita kiukuttaa kun joku ei halua sopia heidän pikkusieluiseen muottiinsa.😁 Koru nätissä ja hoidetussa alapäässä on varmasti ihan sievä. Vaatii tietty sen, että esim. se rämemajava on siistitty ja sitähän mammuli ei voi tehdä.
Kannattaa varmaan kysellä asian suhteen eri lävistysliikkeistä ja arvosteluja lukea netistä. Luulen että onnistuu toiveidesi mukaan monessa paikassa.
Älä sorru hintojen suhteen välttämättä siihen halvimpaan, hygienia lävistyshommissa on äärimmäisen tärkeää ja halvat hinnat kertoo aika paljon sen laiminlyömisestä.
Kokemusta ei ole, mutta eiköhän ohjeet anneta mukaan. Huuhtelua ainakin päivittäin ja hengittävät vaatteet päälle ja hygieniasta pitää huolehtia hyvin. Arka paikka ja tulehdukset voivat olla kohtalokkaita. Kivusta en luonnollisesti osaa sanoa, yksilöllistä sekin lopulta on.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan kysellä asian suhteen eri lävistysliikkeistä ja arvosteluja lukea netistä. Luulen että onnistuu toiveidesi mukaan monessa paikassa.
Älä sorru hintojen suhteen välttämättä siihen halvimpaan, hygienia lävistyshommissa on äärimmäisen tärkeää ja halvat hinnat kertoo aika paljon sen laiminlyömisestä.
Kokemusta ei ole, mutta eiköhän ohjeet anneta mukaan. Huuhtelua ainakin päivittäin ja hengittävät vaatteet päälle ja hygieniasta pitää huolehtia hyvin. Arka paikka ja tulehdukset voivat olla kohtalokkaita. Kivusta en luonnollisesti osaa sanoa, yksilöllistä sekin lopulta on.
Joo en mä halvimpaan mene. :) lävistykset muuten on tosiaan tuttuja, mutta genitaalilävistys jännittää ihan sikana.
Ap