Muuttomiehille tarjottavaa, oikein siis ruokaa?
Miehen kaveri ja veli tulevat muuttoavuksi, jotka ovat poikamiehiä, eli varmasti arvostavat kunnon ruokaa, pari muuta miestä tulee myös. Ajattelin että haluaisin tehdä jotain hyvää ruokaa. Olisko itse tehty pitsa ja salaatti ok, vai laitanko heti oikein perunat ja lihasoosit tms.? Jopa uunilohta olen harkinnut. Vähän tyhmää tän kaiken häsläyksen keskellä miettiä ruokaa, mutta mulla on tosi paljon tavaraa, ja kirjoja, eli joutuvat tekemään kyllä tunteja raskasta työtä.
Kommentit (23)
Osta tai tee iso lasagne, se maistuu kaikille ja täyttää!
Lasagnekin olis hyvää, mut mulla ei taida olla tarpeeksi isoa vuokaa, pitäis tehdä kaks, ainaki. Tuollaista gulassia en ole koskaan tehnyt, pitääpä katsoa reseptejä siitä.
ap
tee oikein mausteinen gulassi!!! se on hyvää ja tuhtia heille. lisäksi tuorejuustoa ja vaaleaa tuoretta leipää.
ruskistat ja maustat paistijauhelihan oikein tuhdisti. pilko sipulia ja porkkanaa. laita kaikki pataan kiehumaan ja sekaan vielä paprikaa ja purkki tomaattimurskaa. anna hautua ja voit tehdä isoimman kattilan mitä on. kato vielä netistä reseptejä että mitä muuta voi laittaa.