Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuntoja vuokrattavana?

Vierailija
18.03.2013 |

Olisiko kukaan teistä esim opiskelija, joka lopettamassa opintojaan ja etsimässä uutta vuokralaista entiseen opiskeluajan kämppäänsä? Tai onko joltakin kuollut vanha vanhempi tai isovanhempi joka asui vuokralla tai onko jonkun omainen joutunut tai joutumassa vanhainkotiin/vankilaan/sairaalaan ja irtisanomassa vuokrasopimustaan? Entä oletko itse muuttamassa isompaan asuntoon esi perheenlisäyksen tai parisuhteen vuoksi?

Olen rauhallinen, savuton 30v nainen, etsin asuntoa Joensuun, Liperin ja Kontiolahden alueelta. Kontiolahdelta Lehmo, Kulho tai Onttola, Liperin alueelta Ylämylly tai Honkalampi ja Joensuusta Mutala, Siihtala, Penttilä, Niinivaara, Hukanhauta, Karsikko, Iiksenvaara, Iiksenniitty, Linnunlahti tai Kanervala. Etsin yksiötä tai kaksiota, jossa neliömäärä vähintään 25 mutta vuokra enintään 460 euroa. Asunto voi olla pieni omakotitalo, rivitaloasunto, kerrostaloasunto, pienkerrostaloasunto jne. Toivon, että asunnossa saa pitää myös lemmikkejä. Jos nämä kriteerit täyttävä asunto löytyy, ottaisitteko yhteyttä kuusioravat@gmail.com sähköpostiosoitteeseen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että täällä saa laittaa ilmoituksia tälle palstalle.

Mulla olisi vuokrattavana, mutta Turussa ja lisäksi pitää olla eläimetön ja opiskelija.

Vierailija
2/4 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa Karjalaiseen ilmoitus, siellä Joensuun seudun vuokramarkkinat pääasiassa pyörii. Ilmoitus on helppo laittaa netissä :-) Nyt keväällä vapautuu varmasti paljon asuntoja, joten olet hyvään aikaan liikenteessä. Tsemppiä asunnonhakuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika halpa hinta yli 25 neliöiselle. Ehkä teillä päin on halvemmat hinnat. Antaisiko joku jopa pienen omakotitalonsa tuohon hintaan. Ehkä, jos sinä maksaisit lämmityssähkön itse. Vanhaa pientä omakotitaloa vuokratessa on suuri riski, ettei asukas osaa siinä sitten asua ja putket jäätyy tms.

Vierailija
4/4 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 22:48"]

On aika halpa hinta yli 25 neliöiselle. Ehkä teillä päin on halvemmat hinnat. Antaisiko joku jopa pienen omakotitalonsa tuohon hintaan. Ehkä, jos sinä maksaisit lämmityssähkön itse. Vanhaa pientä omakotitaloa vuokratessa on suuri riski, ettei asukas osaa siinä sitten asua ja putket jäätyy tms.

[/quote]

Asun Joensuusta 130km päässä ja meillä saa hyviä 50-65 neliön kaksioita tai jopa pieniä kolmioita tuohon hintaan ;)

AP ootko kattonu tori.fi? Siellä oli vastikään paljon Joensuusta!

-ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan