Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pieleen menneet 30v synttärit.

Vierailija
18.03.2013 |

Pakko myöntää että pahamieli jäi kun synttäreitäni ei muistanut muut kuin mies ja hänen vanhempansa. Itelle kun oli sen verran iso juttu; (

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ikinä mitenkään juhlittu 30 v, paitsi silloin kun juhlija on itse järjestänyt juhlat.

Mun ystävä järjesti miehelleen isot 40 v juhlat, siis todella isot. Hänen äitinsä oli mukana tekemässä vaikka mitä jne jne, mutta kun ystäväni täytti 40 v, mies ei edes muistanut sanoa onneksi olkoon.

Kun itse täytin 40 v, en myöskään pahemmin onnitteluja saanut. 2 lähimpää ystävääni antoi lahjan, mies sanoi voin käydä hakemassa kaupasta mitä haluan ja siinä kaikki.

Kun täytin 30 v, pidin isot juhlat, olin silloin sinkku ja juhlia juhlittiin ja hartaasti.

Itse olen ystäviäni aina muistanut kun he täyttivät pyöreitä, mutta kun itse täytin 40 v ja en pitänyt juhlia, en saanut juuri mitään, siis pari muistamista, en myöskään lähettänyt yhtään mitään kenellekään joka ei minua muistanut, kun täyttivät 40 v minun jälkeeni. Eli muistin vain niitä jotka muistivat minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla