Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä vois saada aviomiehen rakkauden takaisin? Laihdutus?

Vierailija
18.03.2013 |

20 vuotta ollaan yhdessä oltu, teini-iästä asti. 4 lasta ollaan saatu. Reilun vuoden ajan avioliitto on ollut kriisissä, miehen kadonneiden rakkauden tunteiden takia. Mies potee samanaikaisesti identiteettikriisiä ym mitkä johtuu osaltaan varmaan siitä että ollaan jo teini-iästä oltu kimpassa. Meillä ei ole riitoja. Meillä on samanlainen kasvatus-ideologia. Arki on leppoisaa. No mutta nyt minusta on tullut "sisko" miehelleni.

Millä hurmaisin mieheni? Onko se edes mahdollista? Voiko hän saada tunteitaan takaisin? Olen ylipainoinen, paino-indeksi 35. Ajattelin, että elämäntaparemontilla saisin puhtia ainakin omaan elämään. Voisikohan se vaikuttaa myös toisen elämään? Hidasta hommaa vaan...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaminen riittää. Mutta jos laihdutus saa olosi tuntumaan paremmalta, sekin kannattaa. Oma kokemukseni on, että kun keskityt jonkin aikaa vain omaan elämääsi, kyllä mies sieltä kriisistään lopulta pääsee irti ja löytää sinut taas. Myös yksin/naisystävän kanssa vietetty loma voi avata miehen silmiä, mutta vasta sitten, kun kriisi alkaa jo olla loppuun käsitelty. Jos hän katselee vain omaan napaansa, on ihan yksi lysti, mitä sinä teet. Ei vaikuta. Siksi ei kannata väkisin tehdä mitään, vaan puuhata vain sellaista, mistä oikeasti tulee itselle hyvä mieli.

Meillä sisarusvaihe kesti viimeksi noin kaksi vuotta. Tänä aamuna mies lähti herätessään etsimään minua (olin toisessa huoneessa) ja sanoi: Missä minun ihana, kaunis vaimoni on?

Vierailija
22/24 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288549138048.html

lue sieltä kommentit, kuinka lihavuus vaikuttaa parisuhteeseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 4 tarkoitti, että ap viettää lomaa/matkailee yksin tai naisystävän kanssa, ei mies :D Mutta jos mies haluaa viettää aikaa yksin, sen pitää tietysti myös olla mahdollista.

Vierailija
24/24 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap käy vaikka avoin suhde, jos sitä tähän kohtaan vaaditaan. En usko että mies siitä niinkään innostuisi. Ei halua minua satuttaa. Haluaa ennemminkin olla nyt yksin. Ja haluaa pistää tämän parisuhteen pakettiin... ehkä... on kuulema kuitenkin niin paljon menetettävää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme