Näkijä näkee vahvasti tänään. Kysy, hetki aikaa
Kommentit (157)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 18:03"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 15:01"]
.
[/quote]
vie lapsi vyöhyketerapiaan
Miksi 3kk vauvani itkee vain? On tyytmätön kaikkeen mitä yritän tehdä helpottaakseni hänen oloa :(
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 18:12"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 18:03"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 15:01"]
.
[/quote]
Veisin heti jos täällä sellainen olisi. Et näe maitoallergiaa tms?
vie lapsi vyöhyketerapiaan
Miksi 3kk vauvani itkee vain? On tyytmätön kaikkeen mitä yritän tehdä helpottaakseni hänen oloa :(
[/quote]
[/quote]
tuleeko tuon erityslapsen (teinin) kanssa koskaan tasaista vaihetta?
tuloa sukupuolta syyskuussa syntyvä vauvana on?
Kumpaa sukupuolta syyskuussa tuleva vauvamme on.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 17:56"]
Mitäs näkisit minulle? Miten työasiat? Entä terveys? Saisinko kenties tänä kesänä haaveilemani asian? Pääseekö lapseni sinne kouluun minne haki?
[/quote]Miksi jätit minut välistä?
[/quote]
En näe kaikille selkeää vastausta ja silloin en viitsi vastata etten vain ketään johda harhaan. Olen pahoillani.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 18:27"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 17:56"]
Mitäs näkisit minulle? Miten työasiat? Entä terveys? Saisinko kenties tänä kesänä haaveilemani asian? Pääseekö lapseni sinne kouluun minne haki?
[/quote]Miksi jätit minut välistä?
[/quote]
En näe kaikille selkeää vastausta ja silloin en viitsi vastata etten vain ketään johda harhaan. Olen pahoillani.
[/quote]Voih, nyt alko pelottaa mikset näe minulle.. :(
Nyt on tiukka paikka monin tavoin. Mitä näet minulle työssä ja tai ihmissuhteissa?
Hei! Missä on kadoksissa oleva Emmaljunga sadesuoja?
Koska palkkani tuplaantuu nykyiseen nähden? Kosiiko mieheni? Saammeko hänen kanssaan lapsia? Milloin valmistun?
olen ihmissiuhteessa tien risteyksessä, näetkö miten asiat kehittyvät? teenkö oikeita ratkaisuja?
Olenko menossa oikeaan suuntaan erotessani? Onko minulla tulevaisuudessakaan onnea rakkaudessa?
Olenko menossa oikeaan suuntaan erotessani? Onko minulla tulevaisuudessakaan onnea rakkaudessa?
Raha asiat kuralla,saanko raha asiani lähia6koina kuntoon? pääsenkö Saksan matkalle...
Antaako ristiverinen mies kuulua vielä itsestään? Onko hän unohtanut minut vai vieläkö on mahdollisuuksia?
[/quote]
Et kuule hänestä mitään ellet itse ole aktiivinen sinnepäin