Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvakuume on mielenterveyden häiriö

Vierailija
18.03.2013 |

Eksyin lukemaan tuota vauvakuume-palstaa ja olen aika järkyttynyt. Ensin mammat painostaa miehet suostumaan lapsentekoon ja sitten alkaa neuroottinen omien limojen tarkkailu ja ovulaation kyttääminen. Sitten mies painostetaan "pupuilemaan" juuri oikealla hetkellä ja todennäköisesti pihdataan muut ajat. Miehellä ei tunnu juuri sananvaltaa olevan, reppanat todennäköisesti lohduttautuvat sillä, että saapahan ostaa edes uuden auton.

Menkkojen alkaminen on aina katastrofi, vaikka "yritystä" olisi takana vasta kierto tai pari ja seksiä olisi ollut vain se yksi kerta silloin ovulaation hetkellä. Siitäkin mammat valittaa, ettei millään jaksaisi, mutta kun se vauva on pakko saada. En enää yhtään ihmettele, että pienten lasten isät juoksevat vieraissa. Mitäpä sitä seksiä enää sille ukolle antamaan, kun se vauva on jo sylissä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolle yhdelle ihmettelijälle, itse olen ainakin "kytännyt ovulaatiota" ihan sen takia, että kun vauvaa ei alkanut kuulua niin halusin varmistua, että ylipäänsä ovuloin ja raskaaksi tulo on tämän puolesta mahdollista. Sellainen häiriökin kun voi olla.

Lisäksi, vaikka harrastammekin seksiä ihan säännöllisesti ja todellakin myös muussa kuin raskautumistarkoituksessa, niin joskus voi kuitenkin 3-4 päivän taukoja tulla ja jos tuollainen sattuisi osumaan juuri ovulaation aikaan niin ei taitaisi vauvaa ainakaan siitä kierrosta tulla. En näe sitä ongelmana että yritämme optimoida tuon mahdollisuuden, kun vuodessa kuitenkin vain max 12 kertaa voi yrittää.

Noin muuten tuo terminologia ja liiallisuuksiinkin menevä oman kehon kyttääminen (esim. tehdään ovulaatiotestejä 2-3 päivässä ettei vaan mene ohi) tuntuu jo aika liioitellulta, mutta toisaalta uskon että jos lapsettomuutta kestää kauan tai muuten vain vauvaa odotetaan kärsimättömästi on vaikea olla yrittämättä vaikuttaa itse asiaan. Siksi toisekseen monilla näistä palstailijoista ei välttämättä ole tosielämässä monta ihmistä joille puhua aiheesta oman miehen lisäksi, jos asia on päätetty pitää vielä salassa, joten nettiin tulee sitten varmaan helposti vuodatettua aika paljon ja vertaistukeahan tuolta löytyy runsaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi