Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkaisko sellasen paksun otsiksen...??

Vierailija
18.03.2013 |

Ihailin pakko tanssia-ohjalman tuomari Saana Akiolan hiuksia. Otsis oli aivan ihana...MUTTA, kyllästyykö siihen ja onko työläs? ;) Tekis miueli jotain vaihtelua..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten kasvoihin sopii, toisten ei... Itse leikkautin kuukausi sitten tasapitkän paksun otsiksen ja mulle ei valitettavasti sovi yhtään. Naama näyttää entistä pallomaisemmalta ja silmät entistä syvemmällä päässä olevilta. Ja tämän poiskasvattaminen tulee olemaan kiva urakka, jossa ei rumilta välivaiheilta välty.

Vierailija
2/12 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär leikkautti otsatukan ja hänelle kävi samoin kuin kakkoselle. Harmittaa tosi kovin, kun annoin leikkauttaa, mutta onneksi hänen hiuksensa kasvavat yleensä tosi nopeasti, niin pääsee otsiksesta joskus eroonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sirot ja soikeat kasvot. Mietin vaan, että onko otsis liian raskas mulle. Siis sellanen paksu otsis. Nyt on melkein tasapitkä, niin mietin tarkkaan leikkaanko vai en..;)

ap

Vierailija
4/12 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä leikkaaa, jos yhtään epäröit. Otsiksen poiskasvattaminen on niiiin kamalaa.

Ja jos sinulla on yhtään kihartuva tai taipuisa tukka, otsis vaatii hirveesti työtä.

Vierailija
5/12 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli teiniksi saakka tuollainen paksu otsis jonka kasvatin jossain vaiheessa pois ja oli se kyllä kamalan näköinen pitkään. Nyt parikymmentä vuotta myöhemmin haaveilen taas otsiksesta, mutta noin paksua en kyllä ikinä enää laittaisi. Vaikka se muotia onkin.

Vierailija
6/12 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taipuisa on, joutuisin suoristusraudalla laittamaan joka päivä...;/ ap

Vierailija
7/12 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 13:39"]

Älä leikkaaa, jos yhtään epäröit. Otsiksen poiskasvattaminen on niiiin kamalaa.

Ja jos sinulla on yhtään kihartuva tai taipuisa tukka, otsis vaatii hirveesti työtä.

[/quote]

Minusta kyllä ei vaadi hirveästi työtä. Vain sen että joka  aamu nopeasti vetää suoristusraudalla suoraksi sen otsiksen. Siihen ei mene kuin minuutti. 

Vierailija
8/12 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu otsis on ihana kenelle se sopii. Tekee mieli vaihtelua näin keväällä, otsiksella sais kivaa vaihtelua..mutta tosiaan on siinä myös laittamista ja jos siihen kyllästyy niin kasvattaminen ei oo kivaa. ap

Vierailija
9/12 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut paksu otsis on huono kesällä, liian kuuma.

Vierailija
10/12 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä leikkaisin ja minulla onkin. Mutta kaikille ei sovi tosdellakaan.

Tällaisesta itse tykkään:

http://1.bp.blogspot.com/-WQUbBzDVBE4/UCYg9OhQL3I/AAAAAAAACms/nR207HN1jZc/s400/kt85286986662939362_Z1mMmr7M_b.jpg

Vierailija
11/12 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/12 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi