Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V-pen mega + vatsaongelmat, kokemuksia?

Vierailija
18.03.2013 |

Mun pitäis alottaa toi v-pen mega mutta arveluttaa vatsaongelmat joista oon lukenu.. Oon sellasessa työssä etten pysty juoksemaan ripuloimaan just sillon ku haluaisin. Vatsa muutenki tosi herkkä ja aiheuttanut ongelmia toistuvasti ja oon nyt saanu ton masun toimimaan ok, niin ei huvittais sekottaa sitä taas. Oon viimeks syöny antibiootteja 15-20 vuotta sitten. Oon tässä syöny relatabseja alle jo varmuuden vuoksi.

Miten nopsakkaa se masu menee sekaisin kun kuurin aloittaa? Onko joku selvinnyt ilman vatsaongelmia? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt maitohappobakteereita kuurin ajan, helpotti!

Vierailija
2/8 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/8 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka pilleri kannattaa ottaa niin, että pari tunnin päästä on vapaa juoksemaan vessassa. Mä otan aina 1-2 tuntia ennen maitohappobakteerin (ei mitään halppista, vaan apteekista ostetun) ja vasta sen jälkeen lääkkeen. Kannattaa siis miettiä mihin aikaan niitä antibiootteja syö, että saa hyvin hoidettua myös 2 kertaa päivässä maitohaponsyömisen. Mulla vatsa menee aina sekaisin ekasta pilleristä, vaikka mitä tekisin, mutta sen jälkeen tilanne korjaantuu. Syön myös paljon soijajugurttiä ja jäätelöä. Se helpottaa selvästi vatsan oloa.

Vierailija
5/8 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ruuan kanssa ja syö samalla kuuri maitohappobakteereja. Vältä maitotuotteita. Muista myös happamat mehut yms. että mahdollisen hiivatulehduksen saisit estettyä.

Vierailija
6/8 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä :) Näillä mennään siis ja toivotaan että vatsa kestää! Otan eka tabletin sitten tossa töiden jälkeen ja istuskelen illan kotosalla.

t. ap

Vierailija
7/8 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

V-Pen mega heitti mahan niin huonoon kuntoon, että oksensin ympäri veskin pöntön ja samalla tuli paskat housuun ja housujen jälkeen vielä kintuillekin. Olin ihan ulkona tästä maailmasta monta päivää. En suosittele heikkovatsaisille !!!

Vierailija
8/8 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt loppu v-pen kuuri,kauanko kuuri vaikuttaa ja jatkuuko vessassa juokseminen?