Kaikki täällä kirota pärräävät voisivat katsoa peiliin
Tulee aina mieleen, kun joku täällä päästelee ärräpäitä, kun ei saa töitä, asuntoa tai mitä nyt milloinkin, että syy kyllä selviää tekstiä lukiessa. Kirotaan ja vaahdotaan asioista, mitkä yleensä on itse aiheutettu tai ainakin mahdollisia ratkaista ihan rauhallisesti vähän ajattelemalla asioita.
En tosiaankaan haluaisi täältä yhtään kiroilevaa valittajaa töihin yritykseeni enkä omistamaani asuntoon asumaan. Ymmärrän kyllä, että elämänhallinta ei kaikille ole helppoa, mutta joskus voisi ihan oikeasti ajatella, että se syyllinen ehkä sittenkin löytyy sieltä peilistä.
Kommentit (6)
Jos kiroilen?
Käyn töissä, asun omassa talossa.
Jos vuokraisin taloni, en pidä kielenkäyttöä kriteerinä.. :))
Se että kirjotan: "Ei jumalauta voiko noin tyhmä olla!" Ei tarkoita että MINUN elämän hallintani olisi PERSEESTÄ. :D
Sulta ei siis koskaan mene hermot millään tavalla? Ja sä et koskaan kiroile, et sano edes PASKA?? Sä et voi tietää yhden kirjoituksen perusteella, millainen kirjoittaja on luonnossa!
T:yks, joka saattaa täällää kiroilla ja joskus yksin ollessaan, mutta joka ei koskaan kiroile ihmisten ilmoilla, saatikka lasten kuullen!
niin ei ehkä käy flaksi, mutta kai nyt useimmilla normaaleilla ihmisillä on useampia eri vaihteita, ja vaikka kirjoittaisivat ärräpäitä tänne kun asiat ottaa oikein päähän niin osaavat käyttäytyä asiallisesti vieraiden ihmisten kanssa haastatteluissa.
Viestin lähtökohta on näissä tarkoittamissani avauksissa, että kaikki muut ja koko muu maailma on perseestä, kun ne ei ymmärrä mua ja anna mulle mitä mä haluun. Asian voisi ilmaista muullakin tavoin, esim. kertoa mitä on asian eteen tehnyt ja kysyä vaikka vinkkejä mitä ehkä kannattaisi jatkossa tehdä. Maailma olisi varmaan paljon mukavampi paikka, kun yrittäisi edes hiukan korjata sitä omaa asennettaan.
Voinpahan sanoa sulle, että silloin, jos kaikki menee päin helvettiä ja mikään ei onnistu, sä et lässyttäisi noin! Kyllä se elämä koulii. Valitettavasti.
kunhan asutaan siististi ja vuokra maksetaan ajallaan.