Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys Emmerdalesta: Lisa ja Derek?

Vierailija
18.03.2013 |

Mitä ihmettä se Derek on Lisalle tehnyt kun koko nainen on niiiiiin järkyttynyt? Onko tapahtunut jotakin jota en ole nähnyt? Yhden poskelle osuneen suukon olen heidän välillään nähnyt, mutta en muuta.

Ei kai pelkkä suukko aiheuttaisi moista käytöstä aikuisessa ihmisessä? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Derek raiskasi Lisan.

Vierailija
2/7 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Hui! :(

Missä jaksossa tämä moinen tapahtui? Näin vain sen yhden suukon yrityksen illanvieton jälkeen...eipä ihme että Lisa on kauhusta kankeana Derekin läheisyydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Derek tosiaan on raiskannut Lisan kun olivat kahdestaan ylitöissä. Lisa paljasti asian Debille joka tivasi syytä LIsan järkyttyneeseen käytökseen. Tosin Lisa sanoi ettei tiedä kuka raiskaaja oli.

Ei halua että Zac saa tietää koska tappaisi raiskaajan, eikä Lisa halua Zacin joutuvan vankilaan.

Vierailija
4/7 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytettiinkö sitä tai miten kävi siis ilmi? Muuta kuin että Lisa kertoi Debbielle? Mulla jäi yhden päivän jaksot välistä. Näin siis sen, kun jäivät ylitöihin ja seuraavaksi Lisa kertoi siitä Debbielle?

Vierailija
5/7 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetys loppui/katkesi meillä ilman loppumusiikkeja siinä kohdin kun Derek alkoi ahdistella Lisaa, ja seuraavassa jaksossa näytetään itkevä ja vaatteitaan korjaileva Lisa, jolla on mustelmia käsivarsissaan.

Vierailija
6/7 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos sulle 6 :)

t. 5

Vierailija
7/7 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsomosta voi katsoa jaksoja n kk taapäin! Käytän itse sitä kun olen vuorotyössä enkä läheskään aina tv:n äärellä normilähetysaikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi