Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua pelottaa mennä nukkumaan.. :(

Vierailija
17.03.2013 |

Kauhea morkkis, olen juonut alkoholia 3 päivää peräkkäin ja viime yönä oli jo aikamoista tuskaa ja painajaisia... Nyt väsyttää ihan mielettömästi, mutta en uskalla mennä nukkumaan ja hikoilemaan tuskissani...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voi ei :( 

ootko yksin kotona?

Vierailija
2/6 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen!! :( En harrasta tällaista tosiaan usein ja myönnän että ei olisi kannattanut nytkään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota buranaa nyt ainakin jos sitä on kotona. Jos on tullut vähän huonosti syötyä tänään ja eilen niin varmaan kannattaisi jotain vielä syödä ja juoda ihan vettä.

Mä ottaisin kans pari vaihtopaitaa sängyn viereen et on helppo vaihtaa kuiva eikä tarvii nousta.

Yritä ny unohtaa se morkkis ja mieti sitä sitten huomenna, tärkeintä että saisit nyt nukuttua jollain tavalla. Tsemii paljon... AV:lla oli viime yönäkin porukkaa tosi myöhäänkin jos sellanen on tilanne :)

Vierailija
4/6 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue kirjaa tai lehteä.

Vierailija
5/6 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat tunnelmat täällä. Lisäksi ahdistaa mennä huomenna töihin.

Vierailija
6/6 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitys syvään nenän kautta. Rauhoita itsesi niin ettet kelaa itseesi vaan ns nostat ajatukset ylöspäin. Tänään näkyi muuten revontulia etelä-Suomessakin.

Mä rentoudun kun ajattelen sitä miten valtava maailmankaikkeus on. Ihminen on yksi kärpäsen kakka siinä kokonaisuudessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi