Uskaltaisinko lähettää rakkauskirjeen?
Olen korviani myöten ihastunut erääseen naiseen. Hänkin saattaisi olla kiinnostunut, mutta mistäpä sen kysymättä tietää. Oletetaan vielä, että olisin jossain poikkeuksellisen lemmenkipeässä luovuudenpuuskassa onnistunut kirjoittamaan ihan kelvollisen rakkauskirjeen. Menisi varmaan hienosti läpi, jos toisellakin olisi todellisuudentaju pohjalukemissa. Miten reagoisitte, jos omalta kiinnostuksen kohteeltanne tulisi moinen? Olisiko parempi esittää täysjärkistä ja pyytää muka huolettomasti treffeille?
Kommentit (43)
Olen kirjoittanut muutamankin negatiivissävytteisen kirjeen erinäisille tahoille. Vakavasti tai vähemmän vakavasti ja lopulta repinyt ne ja heittänyt roskiin.
Sinne meni ja tajusin siinä samalla kyseisten asioiden isomman mittakaavan ja kuinka pieni se oma kyynel oli meressä.
En nyt tietenkään tarkoita että tässä olisi niin, mutta joskus näin sanoja pois heittämällä voi saada asioita pois mielestä tai sydämestä. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset katsoo heikkoutena kaikkea tuollaista romanttista ja vanhanaikaista kosiskelua. Monta naista olen menettänyt kun olen ollut romanttinen ja kertonut rehellisesti, että tykkään sinusta. Paras tulos on saavutettu menemällä baariin, vetämällä kännit ja laittamalla kieli naisen suuhun. Siitä sitten kämpille.
Toinen vaihtoehtosi on tinderi. Nämä on ne kortit joilla nykynainen haluaa pelata. Romanttisuus ja tunteellisuus ällöttää kovaa ja karskia suomalaista naista.
Kaikki suomalaiset naiset eivät pidä tuollaisesta iljettävästä tavasta lähestyä kuten kerroit, baareissa.
Yök.
Tykkää! Kukaan ei ole valittanut märästä kielarista.
Ohis
Osui. Sain ehkä kuukauden tai parinkin parhaat naurut. Se parhaiten nauraa, joka itselleen nauraa. 😁