Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisinko lähettää rakkauskirjeen?

Vierailija
13.03.2019 |

Olen korviani myöten ihastunut erääseen naiseen. Hänkin saattaisi olla kiinnostunut, mutta mistäpä sen kysymättä tietää. Oletetaan vielä, että olisin jossain poikkeuksellisen lemmenkipeässä luovuudenpuuskassa onnistunut kirjoittamaan ihan kelvollisen rakkauskirjeen. Menisi varmaan hienosti läpi, jos toisellakin olisi todellisuudentaju pohjalukemissa. Miten reagoisitte, jos omalta kiinnostuksen kohteeltanne tulisi moinen? Olisiko parempi esittää täysjärkistä ja pyytää muka huolettomasti treffeille?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miten reagoisitte, jos omalta kiinnostuksen kohteeltanne tulisi moinen? ". Sinähän et tiedä, että oletko hänen kiinnostuksen kohteensa. Kirjeen lähettäminen saattaisi toimia silloin jos näin olisi, mutta eikö kannattaisi kuitenkin selvittää asiaa hieman riskittömämmin, eli esim. pyytää ihan vaan tekstarilla kahville tms.

En tosiaan voi tietää. Toisaalta jos hän ei ole ollenkaan kiinnostunut, niin tuskinpa tässä on enää suurta toivoa muuttaa asiaa.

Vierailija
22/43 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sulla on menetettävää? Parhaimmassa tapauksessa tuosta tulee vuosisadan rakkaustarina, pahimmassa et saa häntä omaksesi - mutta eihän sinulla ole häntä tälläkään hetkellä.

Saattaa olla paljonkin menetettävää. Nainen saattaa olla orastavasti kiinnostunut ap:sta mutta se taatusti lakkaa rakkauskirjeen saamisen jälkeen. Rakkauskirje ihmiselle, jonka kanssa ei edes seurustele, on yksinkertaisesti friikkiä.

Täysin päinvastaista mieltä olen tästä edellisestä! Romanttiselle ihmiselle olisi aivan ihanaa saada rakk@uskirje! Ei lainkaan friikkiä! Laita kuitenkin nimesi, ettei kirje päädy roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset katsoo heikkoutena kaikkea tuollaista romanttista ja vanhanaikaista kosiskelua. Monta naista olen menettänyt kun olen ollut romanttinen ja kertonut rehellisesti, että tykkään sinusta. Paras tulos on saavutettu menemällä baariin, vetämällä kännit ja laittamalla kieli naisen suuhun. Siitä sitten kämpille.

Toinen vaihtoehtosi on tinderi. Nämä on ne kortit joilla nykynainen haluaa pelata. Romanttisuus ja tunteellisuus ällöttää kovaa ja karskia suomalaista naista.

Tämä valitettavasti :(

Mitä!?

Ei varmasti pidä ainakaan heikkoutena. Naurettavaa että suora ja vilpitön lähestymistapa olisi koskaan heikkoutta.

Vierailija
24/43 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lähetin miehelle, johon ihastuin. Oli hetken häkeltynyt, mutta pitemmän viestittelyn jälkeen syntyi suhde, joka jatkuu yhä. Älä nyt ihan koko sydäntä vuodata ekaan viestiin, odota millaista vastakaikua saat ja jatka siitä eteenpäin.

Tämä oli mukava lukea, kiitos kun kirjoitit. Luulen, että mies ei kovinkaan helposti koe naisen lähestymistä uhkaavana. Toisin päin tilanne on toinen ja yritin kyllä huomioida tämän kirjoittaessani. Vaikeahan tuota on itse arvioida, mutta ei kirjeeseen kovin pahoja ylilyöntejä tainnut tulla. :)

Vierailija
25/43 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 45v nainen ja tiedän että eräs melkein 60v mies on ihastunut minuun. Loukkaantuisin jos hän kirjeen lähettäisi minulle.

Vierailija
26/43 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse lähetin miehelle, johon ihastuin. Oli hetken häkeltynyt, mutta pitemmän viestittelyn jälkeen syntyi suhde, joka jatkuu yhä. Älä nyt ihan koko sydäntä vuodata ekaan viestiin, odota millaista vastakaikua saat ja jatka siitä eteenpäin.

Tämä oli mukava lukea, kiitos kun kirjoitit. Luulen, että mies ei kovinkaan helposti koe naisen lähestymistä uhkaavana. Toisin päin tilanne on toinen ja yritin kyllä huomioida tämän kirjoittaessani. Vaikeahan tuota on itse arvioida, mutta ei kirjeeseen kovin pahoja ylilyöntejä tainnut tulla. :)

Hienoa!olet kirjeen jo kirjoittanut! Voi kun tulis mulle! ❤️

Vierailija
27/43 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjeessä on se hyvä puoli, että jos nainen menee hämilleen rakkaudentunnustuksesta, hänellä on aikaa sulatella asiaa ja pohtia omia tunteitaan, eikä vastausta tarvitse läväyttää heti. Muuten voi tulla paniikki ja vastata mitä sylki suuhun tuo. Toisaalta jos ihastus on sinulle yhtä läheinen kuin lähikaupan kassa, niin rakkauskirje voi olla hieman ahdistava. Jos taas olette tunteneet pitkään niin kirje voisi olla ihan puhdistava ilmaisumuoto, ainakin minusta se on kaunis idea.

En minä lähes tuntemattomalle kaupan kassalle kirjoittaisi kirjettä. Kyllä tällainen ihastuminen vaatii enemmän juttelua kuin moi, kiitos ja hei.

Vierailija
28/43 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähetä. Mä oon aikoinani lähettänyt ja vieläkin hävettää, kun muistelen sitä. Asia vaiettiin kuoliaaksi.

Vierailija
29/43 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitäisi olla kyllä jotain kontaktia. Tai sitten kerrotko, miten ajattelit muotoilla asiasi vieraammalle? Kai sekin käy, kunhan otat torjunnan vastaan etkä jää roikkumaan, jos niin kävisi. 

Vierailija
30/43 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aivan spede. Vähintään leimaudut stalkkeriksi tai oudoksi hyypiöksi. Ei kannata paljastella tuntemuksia. Kyllä se nainen antaa ymmärtää jos on kiinnostunut.

Vierailija
31/43 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol

Vierailija
32/43 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähetä, rakkauskirjeitä voi lähettää suhteessa olevat. Leimaudut ihan friikiksi ja jälkeen päin kadut. Pyydä treffeille ennemmin. Mitä varten haluat kirjeen lähettää edes?

Vierailija
33/43 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein vähän vastaavaa ihastukseni kohteelle, oltiin tunnettu jo puolisen vuotta. Ei ollu kirje sinänsä, mutta pieni tehtävä, jossa ratkaisussa oli treffipyyntö. Ei lähtenyt treffeille, mutta ilahtui kovasti :) Tuli hyvä fiilis, vaikka ei mennyt toiveiden mukaan.

Vierailija
34/43 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun kysyt suoraan miten olis? Ei tuollaisia höpötyksiä kuin kirjeitä enää tänäpäivänä. Varmaan kävelette käsikynkkää fantasioissasi

Vierailija
35/43 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikun kysyt suoraan miten olis? Ei tuollaisia höpötyksiä kuin kirjeitä enää tänäpäivänä. Varmaan kävelette käsikynkkää fantasioissasi

Ja sitten ihmetellään, kun miehet eivät ole romanttisia...

Vierailija
36/43 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muista kirjoittaa kirjeen loppuun : tiedän missä asut

Vierailija
37/43 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten ihmetellään, kun miehet eivät ole romanttisia...

Ei ole romanttista lähetellä rakkauden tunnustuksia, jos ei olla käyty edes treffeillä. Eikä vielä ensimmäisten treffienkään jälkeen.

Vierailija
38/43 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne kertyikin paljon hyviä vastauksia. Friikki ym. ovat kyllä aika vahvoja ilmaisuja, mutta jotain sen suuntaistahan tässä itsekin pelkään. Menisi aika pahasti pieleen, jos lopputulos olisi toisen mielestä negatiivinen. Kirjoittaminen alkoi tarpeesta käsitellä omia ajatuksiani, enkä ole lainkaan varma haluanko lähettää kirjettä. Tuntuu kuitenkin siltä, että tänne kannatti kirjoittaa. Kiitos teille kaikille.

Vierailija
39/43 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein vähän vastaavaa ihastukseni kohteelle, oltiin tunnettu jo puolisen vuotta. Ei ollu kirje sinänsä, mutta pieni tehtävä, jossa ratkaisussa oli treffipyyntö. Ei lähtenyt treffeille, mutta ilahtui kovasti :) Tuli hyvä fiilis, vaikka ei mennyt toiveiden mukaan.

Olisi kyllä huippua jos toinen oikeasti ilahtuisi, vaikkei olisikaan kiinnostunut. :)

Vierailija
40/43 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kantsii valmistella asiaa huolella ja pitkään, tarkastella kaikki kantit, ennakoida ja mietiskellä. Sitten tarvitaan enää taikajuomaa ja baskeri ja annat luovuutesi läikehtiä.

Mestariteoksen suljet suudelmin ruusuin koristeltuun kirjekuoreen, hinkkaat hieman kainalostasi feromoneja etkä voi kuin voittaa😁😁😁

Lycklycklyck

Hyviä treffejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä