Uskaltaisinko lähettää rakkauskirjeen?
Olen korviani myöten ihastunut erääseen naiseen. Hänkin saattaisi olla kiinnostunut, mutta mistäpä sen kysymättä tietää. Oletetaan vielä, että olisin jossain poikkeuksellisen lemmenkipeässä luovuudenpuuskassa onnistunut kirjoittamaan ihan kelvollisen rakkauskirjeen. Menisi varmaan hienosti läpi, jos toisellakin olisi todellisuudentaju pohjalukemissa. Miten reagoisitte, jos omalta kiinnostuksen kohteeltanne tulisi moinen? Olisiko parempi esittää täysjärkistä ja pyytää muka huolettomasti treffeille?
Kommentit (43)
Voi toimia, voi vaikuttaa jotenkin epätoivoiselta. Tuskin kuitenkaan kohde pahastuu ja et voi hävisi mitään eli anna palaa.
Mitä sulla on menetettävää? Parhaimmassa tapauksessa tuosta tulee vuosisadan rakkaustarina, pahimmassa et saa häntä omaksesi - mutta eihän sinulla ole häntä tälläkään hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et lähettäisi?
Voisit katua loppuikäsi jos et lähetä.
Katuisin loppuelämäni, jos en tekisi mitään. Kyse on enää tavasta.
Kyllähän se rakkauskirje on miljoona kertaa romanttisempi tapa kuin jokin typerä tekstari.
Aina kannattaa yrittää. Kirje kyllä tänä päivänä on niin outoa, että voisi toimiakin. Hellyttävää tai hullua, riippuu kirjeen sisällöstä ja vastaanottajasta.
Naiset katsoo heikkoutena kaikkea tuollaista romanttista ja vanhanaikaista kosiskelua. Monta naista olen menettänyt kun olen ollut romanttinen ja kertonut rehellisesti, että tykkään sinusta. Paras tulos on saavutettu menemällä baariin, vetämällä kännit ja laittamalla kieli naisen suuhun. Siitä sitten kämpille.
Toinen vaihtoehtosi on tinderi. Nämä on ne kortit joilla nykynainen haluaa pelata. Romanttisuus ja tunteellisuus ällöttää kovaa ja karskia suomalaista naista.
Vierailija kirjoitti:
Naiset katsoo heikkoutena kaikkea tuollaista romanttista ja vanhanaikaista kosiskelua. Monta naista olen menettänyt kun olen ollut romanttinen ja kertonut rehellisesti, että tykkään sinusta. Paras tulos on saavutettu menemällä baariin, vetämällä kännit ja laittamalla kieli naisen suuhun. Siitä sitten kämpille.
Toinen vaihtoehtosi on tinderi. Nämä on ne kortit joilla nykynainen haluaa pelata. Romanttisuus ja tunteellisuus ällöttää kovaa ja karskia suomalaista naista.
Tämä valitettavasti :(
"Miten reagoisitte, jos omalta kiinnostuksen kohteeltanne tulisi moinen? ". Sinähän et tiedä, että oletko hänen kiinnostuksen kohteensa. Kirjeen lähettäminen saattaisi toimia silloin jos näin olisi, mutta eikö kannattaisi kuitenkin selvittää asiaa hieman riskittömämmin, eli esim. pyytää ihan vaan tekstarilla kahville tms.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki suomalaiset naiset eivät pidä tuollaisesta iljettävästä tavasta lähestyä kuten kerroit, baareissa.
Yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki suomalaiset naiset eivät pidä tuollaisesta iljettävästä tavasta lähestyä kuten kerroit, baareissa.
Yök.
Mulla on ollut tuolla tavalla korkea onnistumisprosentti. Tunteilu ja kiltteily ei ole koskaan toiminut suomalaisen naisen kanssa. Suomalainen nainen on kova ja karski! Känniseksiä yöllä ja aamulla paskan hajuisen krapula hengityksen kanssa aahhh ou jeee the romance.
Itse lähetin miehelle, johon ihastuin. Oli hetken häkeltynyt, mutta pitemmän viestittelyn jälkeen syntyi suhde, joka jatkuu yhä. Älä nyt ihan koko sydäntä vuodata ekaan viestiin, odota millaista vastakaikua saat ja jatka siitä eteenpäin.
Kirjeessä on se hyvä puoli, että jos nainen menee hämilleen rakkaudentunnustuksesta, hänellä on aikaa sulatella asiaa ja pohtia omia tunteitaan, eikä vastausta tarvitse läväyttää heti. Muuten voi tulla paniikki ja vastata mitä sylki suuhun tuo. Toisaalta jos ihastus on sinulle yhtä läheinen kuin lähikaupan kassa, niin rakkauskirje voi olla hieman ahdistava. Jos taas olette tunteneet pitkään niin kirje voisi olla ihan puhdistava ilmaisumuoto, ainakin minusta se on kaunis idea.
On ihan tosi kiusallista saada lemmekäs kirje joltakulta, johon ei ole yhtään itse ihastunut. Älä siis ainakaan räydy lemmestä ja sorru ylisanoihin, jos jotain kirjoittelet. Se antaa sinusta hullun tai suorastaan stalkkeri-vaikutelman.
Miten olisi kompromissi: kuva-aiheeltaan romanttinen postikortti, jossa lukisi, että tavataanko kahvittelun merkeissä?
Ois pelottavaa saada sellainen kirje..
Voi ihanaa! Ilahtusin Mä jos saisin Sinulta rakkauskirjeen! Lähetä!
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulla on menetettävää? Parhaimmassa tapauksessa tuosta tulee vuosisadan rakkaustarina, pahimmassa et saa häntä omaksesi - mutta eihän sinulla ole häntä tälläkään hetkellä.
Saattaa olla paljonkin menetettävää. Nainen saattaa olla orastavasti kiinnostunut ap:sta mutta se taatusti lakkaa rakkauskirjeen saamisen jälkeen. Rakkauskirje ihmiselle, jonka kanssa ei edes seurustele, on yksinkertaisesti friikkiä.
Tai se nainen on jo suhteessa ja se kirje päätyisi vääriin käsiin.
Vierailija kirjoitti:
Ois pelottavaa saada sellainen kirje..
Mitäpä maailman vahvin nainen ei pelkäisi.
Miksi et lähettäisi?
Voisit katua loppuikäsi jos et lähetä.