Vähähiilarista noudattavat tai karppaajat
Kerro päivän kaikki ateriasi ja muut syömisesi.
Miten herkuttelet? Itse olen tosi perso makealle, mutta painoa nyt vain pitäisi vähän pois saada...
Kommentit (5)
Mitä ruoka-ainetta vältät kokonaan ja mitä voi syödä vähän?
ap
Mä olen vuoden alusta nyt laihduttanut 10 kg ja syönyt vähän hiilareita.
Vaalea leipä, riisi, pasta ja peruna pois. Sekä kaikki sokerit.
Mä herkuttelen pähkinöillä tai rahkalla jonka makeutan nestemäisellä makeutusaineella.
karppaus.info sivustolla on ihania vähähiilarisia leivonnaisia ja jälkiruokia joita olen tehnyt makean nälkään. Tämä makean himo menee pois parissa viikossa jos vaan pysyy tiukkana, nykyään riittää pari palaa tummaa suklaata tuohon himoon eikä tee enempää mieli (terv Entinen maitosuklaa addikti)
Ruisleipää syön ehkä kerran viikossa, en enempää ja hedelmiäkin tosi vähän. Ruokavalio on siis kasvis/liha painoitteista.
sitten kerran viikossa olen pitänyt hiilaripäivän. Esim niin että ruoalla syön vähän vaikka perunamuusia ja illalla saatan herkutella popcorneilla tai muutamalla irtokarkilla. Olen tän 2 ja puolen kuukauden aikana syönyt myös pari hampurilaista mäkkäristä :) eli en ole kokonaan jättänyt herkkuja pois.
Iltasyömisen olen myös jättänyt kokonaan pois, korkeintaan hieman suolapähkinöitä napostellut tai porkkanatikkuja.
Esimerkki päivän ruoista.
Aamulla Rahkaa
Lounas Savulohisalaatti jossa kurkkua,paprikaa,tomaattia,kevätsipulia, savulohta ja keitettyä kananmunaa
Päivällinen, lihamureketta ja uunijuureksia
Iltapalaksi pähkinöitä.
Tee makeanhimoon vaikka ananasrahkaa. Makeutukseksi Canderel-makeutusjauhetta.
Yritän olla melko vähällä ja "hyvällä" hiilarilla. Tänään amulla marjasmoothie ja ruisleipää. Lounaaksi tonnikalasalaatti (ei riisiä, pastaa tms. sisältävä), töiden jäkeen söin munakkaan jossa hieman pekonia+ ruisleivän. Jälkkäriksi rahkaa, makeutusjauhetta ja vattuja. Illalla vielä jotain, en vielä tiedä, ehkä ohrapuuroa.
herkuttelen rahkalla, joskus 86% suklaalla. siinä on muistaakseni vain 15g hiilareita sadassa grammassa. ruokavalio aika samanlainen kuin kolmosella, aamulla ehkä pekonia rahkan lisäksi. päivällä aina joku salaatti, jossa lohta/juustoa/tonnikalaa/katkarapuja/kanaa, illalla lihaa ja juureksia. tarvittaessa lisäksi pähkinöitä, rahkaa.