"Aikooko Niisku oikeasti näyttää meille vehkeensä?" .D Rakastan vanhoissa Muumeissa eniten repliiikkejä
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
Tove elokuvan hauskin kohtaus oli mielestäni se, kun muuminäytelmän ensi-illan jälkeen Tovelta tiedusteltiin, että eikö ole sopimatonta että näytelmässä nautittiin viiniä. Tove vastasi olevansa itsekin järkyttynyt, ja jatkoi että teatterinjohtaja ei hyväksynyt viskiä.
Sarjakuvissa Pappa on aina innoissaan viskistä. Näkee laatikon ajelehtimassa merellä "ehkä siellä on viskiä!".
Minä en rupea kosiskelemaan ketään enkä lahjoita kellekään kukkia tai suklaarasioita. Minä popsin suklaat itse. - Nipsu
Vierailija kirjoitti:
Posteljooni: Sinä pieni kiusankappale! Putosin kuoppaan kolmannen kerran.
Myy: Tiedän. Mutta kahta ensimmäistä kertaa en ollut näkemässä!
Hän putoaa, hän putoaa!
-Pikku Myy
Muumipappa oli hukannut hattunsa ja muumipeikko kysyi, että oliko hän varmasti laittanut sen päähänsä.
Muumipappa: EI SITÄ HATTUA JALKAANKAAN VOI PANNA
Vierailija kirjoitti:
Muumipappa oli hukannut hattunsa ja muumipeikko kysyi, että oliko hän varmasti laittanut sen päähänsä.
Itseasiassa Hemuli oli se joka kysyi tätä Papalta. Jonka jälkeen Muumipeikko juoksi paikalle Papan hattu päässä.
Tiuhti ja Viuhti-jaksosta:
Muumipeikko: Ties vaikka hyysäisimme rikollisia
Muumipappa: Yhteiskunnan viholliset yksi ja kaksi
Muumipeikko: Minusta vieraat vaikuttavat pakolaisilta.
Nuuskamuikkunen: Jotka karttelevat lain kouraa...
Hauskaa kun naiset tykkäävät Muumeista!
t. m-i-e+s
Kun minä kunnolla jysäytän niin se ei todellakaan ole mikään kamelin pieru!
- Noita
Pikku-Myy Nuuskamuikkuselle: Ruvetaan seurustelemaan!
Nuuskamuikkunen putoaa jokeen
Pikku-Myy: Minä haluan sinusta heilan itselleni!
Ja myöhemmin kun Muumipeikko kertoo Pikku-Myyn olevan tulossa paikalle, Nuuskamuikkunen sanoo että Minä painun telttaan
Lihansyöjäkasvit ovat inhottavia!
-Muumipappa
Vierailija kirjoitti:
Ei repliikki, mutta hulvaton oli se kohtaus jossa Hemuli pinkoo tuhatta ja sataa telttaan Hattivattien takia :D
Eikö se ollut Hemuli joka taisi juosta myös siinä Punainen kuu-jaksossa aika vauhdikkaasti. Muistaakseni sai jonkun hulluuskohtauksen. :D
Vierailija kirjoitti:
Pikku Myy Muumipeikolle:
"Minä tiedän missä sinä olit viime yön! Minä valvoin! Sinä olit Nuuskamuikkusen kanssa!"
Ikävystyttävää kun toiset selittelevät uniaan
-muumipeikko
Pikkuleipiä tässä tilanteessa? No ehkä yksi.
-Piisamirotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa Hemuli oli se joka kysyi tätä Papalta. Jonka jälkeen Muumipeikko juoksi paikalle Papan hattu päässä.
Niin olikin, muistin väärin!
Näin se kohtaus meni:
Hemuli: Oletko varma, että panit hatun päähän?
Muumipappa: Olen. Ei sitä jalkaankaan panna
Hemuli: Ei tietenkään, mutta ajattelin vain..etkai suuttunut?
Muumipappa: hehhöh. Miksi suuttuisin siitä, että joku luulee minun pitävän hattua jalassa
Vierailija kirjoitti:
"Naurettava ajatus, joka on voinut kypsyä vain naisen vaatimattomissa aivoissa"
En minä tai kukaan kavereistani osannut tuosta koskaan mieltään pahoittaa :D Joskus olimme muistaakseni ekaluokkalaisina kaverin luona kun tuo jakso tuli, ja kaverin isä selitti meille että oikeassa elämässäkin on ajattelemattomia ihmisiä jotka sanovat tyhmiä juttuja, ja ettei niistä kannata välittää. Kaikki ymmärsimme.
Ajattelin aina että Niisku ei ollut tosissaan, sillä on vaan outo huumorintaju :D
Vierailija kirjoitti:
- Noita
Onks tää ihan oikeasti ollut Muumeissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- NoitaOnks tää ihan oikeasti ollut Muumeissa?
Sen jakson nimi oli Jysähdyksiä yössä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- NoitaOnks tää ihan oikeasti ollut Muumeissa?
On. Tuli ikävä sitä Noidan vanhaa ääntä, on jotenkin niin sopiva. Uusi dubbi ei tänkään hahmon kohdalla yllä vanhan tasolle mitenkään.
Tove elokuvan hauskin kohtaus oli mielestäni se, kun muuminäytelmän ensi-illan jälkeen Tovelta tiedusteltiin, että eikö ole sopimatonta että näytelmässä nautittiin viiniä. Tove vastasi olevansa itsekin järkyttynyt, ja jatkoi että teatterinjohtaja ei hyväksynyt viskiä.