"Aikooko Niisku oikeasti näyttää meille vehkeensä?" .D Rakastan vanhoissa Muumeissa eniten repliiikkejä
Kommentit (233)
Kun Niiskuneiti menetti muistinsa ja luuli olevansa prinsessa ja testasi Haisulia, Nipsua ja Nuuskamuikkusta kumppaniehdokkaina:
Niiskuneiti: Mitä lukua minä juuri ajattelen?
Haisuli: Samperin tyhmä kysymys!
Muumipeikko: "Niiskuneiti, puske kovemmin!" 😆
Vierailija kirjoitti:
Muumipeikko: "Niiskuneiti, puske kovemmin!" 😆
Ja ne ähinät vielä siihen päälle
"Älä vingu! Riittää kun tuuli vinkuu!" Pikku-Myy Nipsulle.
Pikku Myy Muumipeikolle:
"Minä tiedän missä sinä olit viime yön! Minä valvoin! Sinä olit Nuuskamuikkusen kanssa!"
"Uusi pyöreä muoto kiihottaa minua!" –Niisku (lentohärvelinsä uudesta designista)
"Aseet käteen perhe kallis!" Muumipappa kun Mörkö lähestyy taloa.
"Hullu! Miten pöydän alta voi iskeä kaulimella?" Myy samassa episodissa.
"Äh, tytöt eivät kiinnosta minua"
-Muumipeikko
Muumipappa: "Myrsky-yönä majakanvartija nauttii rommilla terästettyä teetä"
Aliisa: "Minua pelottaa vähän, saanko tulla veneeseenne?"
Nuuskamuikkunen: "Tietenkin, kunhan olet hiljaa."
Savage :D
(Nuuskamuikkunen ja Hemuli koettavat pyydystää mamelukkikalaa, kun Aliisa noitakävelee veneen viereen ja huomaa valtavan kalan veden alla.)
"Kun minä oikein jysäytän niin se ei totisesti ole mikään kamelin pieru!" –Noita
Typerä nainen ! Ei siivoaminen mitään auta! Minulla on tästä tatuointikin. Piisamirotta <3
"Naurettava ajatus, joka on voinut kypsyä vain naisen vaatimattomissa aivoissa"
En minä tai kukaan kavereistani osannut tuosta koskaan mieltään pahoittaa :D Joskus olimme muistaakseni ekaluokkalaisina kaverin luona kun tuo jakso tuli, ja kaverin isä selitti meille että oikeassa elämässäkin on ajattelemattomia ihmisiä jotka sanovat tyhmiä juttuja, ja ettei niistä kannata välittää. Kaikki ymmärsimme.
Eikös tuo otsikon repliikki kuulunut, että aikooko Niisku tosiaan näyttää meille härvelinsä. Ei vehkeensä.
"Hmm, iso ja musta."
"Aika lailla isompi kuin minun."
Nipsu ja Muumipappa kuvailivat näin Taikurin hattua.
Kolmen eri naishahmon suusta: "Iso muna!" "Muna!" "Muna..."
Huippuja.
Niiskuneiti: "Niisku aikoo hypätä kallion kielekkeeltä."
Muumipappa: "Ai, hän on sitä tyyppiä."