Ei saakuta näitä suomalaisia pallomahoja!
Tehkää itsellenne jotain. Karmivaa kun joka toinen vastaan tuleva on pallomaha!
Ja sushibuffetissa mättävät kilokaupalla sisäänsä lounaalla, juuri kävin!
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset kuvittelevatvat että juopoilla kaljaa ja sidukkaa kittaavilla on vaan pallomaha. Itse en juo ja mulla on silti pallomaha.
Alkoholi rasittaa sisäelimiä siinä missä sokerikin.
En syö makeisia, suolaiset herkut ja rasvaiset ovat heikkouteni.
Sipseissä on sokeria enemmän kuin suolaa. Vai mitä syöt?
Juustoja, itse paahdettuja ja suolattuja pähkinöitä, meetwurstia ja croisantteja.
Vierailija kirjoitti:
Näytäpä kuva omasta mahastasi.
En nyt jaksa kuvaa ottaa mutta 6pack löytyy
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kun mä en syö paljoo, painoindeksikin on 20, mutta oon armoton pallomaha.. lapset kyselee välillä, että äiti tuleeko meidän perheeseen vielä vauvoja ja ihmiset kyl katsoo tietäväisesti vatsan seutua. Että ei kaikki pallomahaisuus oo painosta kii, maksakaa joku mulle 10 tonni niin meen leikkuriin hankkiin nätin mahan.
Syö vähähiilihydraattisesti ja käy kuntosalilla. Vatsalihaisten alaista rasvaa ei saa pois muulla kuin ruokavalion muutoksella.
Aika jännä, kiinnitin itse samaan asiaan huomiota tänään kaupassa käydessäni. En siis kytännyt kenenkään tekemisiä tai ostamisia vaan suomalaisten mahakkuutta ei voinut olla huomaamatta. Ja kyllä, olen yksi mahakkaista ja olisi todellakin kiva tietää mikä h#lvetti meitä suomalaisia paisuttaa keskivartalosta ja kaulasta/kasvoista.
Itse en käytä alkoholia enää lainkaan (6 vuotta edellisestä kerrasta), en käytä hormonaalista ehkäisyä (enkä ole myöskään raskaana), ei ole mitään säännöllistä lääkitystä (joskus buranaa pääkipuun/kuumeeseen), liikun päivittäin ja ruokavalio on "normaali" eli en karta mitään muita ruoka-aineita kuin punaista lihaa, riisiä, pastaa ja perunaa.En syö herkkuja päivittäin, en juo limuja/mehuja mutta niin vaan tuntuu että paisun paisumistani.
Minusta on hauskaa, kun on tullut uudenlainen pukeutumistyyli vähän isokokoisemmilla entisten väljien halattien tai säkkien sijaan. On monikerroksisuutta, joka tekee pukeutumisesta hauskan näköistä. Näkee kauniita, koristeellisia, kevyitä yläosia, alla joku pidempi paituli ja legginsit. Kevätkaduilla kaikki peliin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset kuvittelevatvat että juopoilla kaljaa ja sidukkaa kittaavilla on vaan pallomaha. Itse en juo ja mulla on silti pallomaha.
Taffel Classic -sipseissä on suolaa 1,3 g ja sokereita 0,4 g.
Hiilareita 58% Tärkkelys on yhtä haitallista kuin sokeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauti elämästä, älä kyttää toisia!
Niinpä. Ällistyttävää on se, että kaikkein kyttäävimmät ja katkerimman oloiset tyypit on normaalipainoisia. Ja heidän esimerkki ei todellakaan kannusta laihduttamaan, uskoisin.
Samoin oli aikoinaan muuten tupakoitsijoiden/ei-tupakoivien suhde. Kaikki ei-tupakoivat olivat ihan järjestään niitä kyttääviä, käniseviä, kateellisia ja katkeria hyypiöitä, kun taas tupakkapaikoilla nauru raikui ja herja lensi (itse tupakoimattomana menin aina tupakoitsijoiden seuraksi). Eikä raittius- ja tupakoimattuuspropaganda sen takia koskaan oikein toiminut nuorten keskuudessa, ne tupakoimattomat tyypit eivät vain olleet cooleja. Vasta oikeastaan lainsäädännöllä ja tupakoinnin kieltämisellä niin monissa paikoissa, ollaan saatu tupakointi vähenemään rajusti. Propaganda ei toiminut, sitä kun ei tehneet mielenkiintoiset, karismaattiset ihmiset, vaan sellaiset känisijät.
Kuten sanoit "herja lensi". Kaikkia ei vaan kiinnosta olla se tupakkapaikan ilkeämielinen räkänauraja.
Hyvä kun muistutit! Mielensä pahoittaminen ja verisesti loukkaantuminen ja itsensä ylentäminen oli myös silloin näiden ei-tupakoivien känisijöiden yksi tuntomerkki.
Olen kaunis, hoikka ja joka paikassa kysytään paperit vaikka olen 42v.
Pitäisi kai kuitenkin ruveta pallomahaksi kun nykyisin sataa paskaa niskaan joka paikassa kiitos kateellisten pallomahojen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taffel Classic -sipseissä on suolaa 1,3 g ja sokereita 0,4 g.
Hiilareita 58% Tärkkelys on yhtä haitallista kuin sokeri.
Ei ole.
No harmi ettei sulla toiminut. Jotkut kuitenkin saavat niistä apua.