Syitä miksi mieheni parhaimman ystävän vaimo ei halua tutustua minuun?
Kun käymme kylässä, niin nainen suorastaan välttelee minua. Olen ollut hänelle tosi mukava ja yrittänyt tutustua, mutta hän näyttää joka kerta hapanta naamaa. Koskaan ei aloita kanssani keskustelua vaan olen aina aloittava osapuoli. Muille vaikuttaa herttaiselta.
Mistä kummasta tuo voi johtua? Emme ole tavanneet montaa kertaa. Tilanne on minusta erittäin kiusallinen.
Kommentit (67)
Minä en oikein halua tutustua miehen kaverin vaimoon, koska miehen kaveri morkkaa ja puhuu ikävään sävyyn vaimostaan tyyliin heittää pihalle heti kun lapset muuttavat pois kotoa. Parempi vain pitää etäisyyttä ettei joudu ikävään välikäteen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo nainen ei ole tavannut mieheni entistä kumppania. Olemme olleet yhdessä monta vuotta mieheni kanssa. Hän taas vuoden verran mieheni ystävän kanssa.
Aloitus ei ole provo.
Ap
Ehkä sä olet vain ärsyttävä?
Tuollaiset ns. pakolliset ystävystymiset ei kiinnosta.
Miksi sinun pitää tunkea kyläilyyn mukaan? Vaikka olisitte kuinka pariskunta, niin molemmilla on omat ystävät ja he ovat juuri sellaisia kuin mistä itse pitää. Kaikista kun ei tarvitse pitää ja kaikkien kanssa ei tarvitse olla ystäviä vaikka miten mutkan kautta tuntisitte toisenne.
Joskus nuorena mieheni yritti tutustuttaa minua ystävänsä tyttöystävään ja tein parhaani häneen tutustuakseni, mutta ei. Joka ikisellä kyläilyllä meillä tai heillä minua suorastaan inhotti enemmän ja enemmän se koko nainen. En ollut hänen kanssaan mistään samaa mieltä ja juttelusta tuli hyvin tökkivää. Lopetin kaveeraamisyritykset jossakin vaiheessa ja ei tullut ikävä.
Sen jälkeen mieheni tutustutti minut toisen ystävänsä tyttöystävään ja meillä kahdella kesti noin puoli minuuttia, että kalkatimme jo keskenään kuin olisimme tunteneet aina.
En tarkoita pakollista ystävystymistä vaan normaalia sivistynyttä kanssakäymistä, jos kutsutaan kylään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on sun ja sen ammatit?
Jos joku ammatti tai koulutus on tärkeä asia, niin en haluaisikaan tutustua.
Itse en jaksa nähdä vaivaa tutustuakseni mieheni parhaan ystävän vaimoon, koska alusta saakka sain kuulla ihmeen paljon huonoa naisesta ja odottelin pitkään että eroaisivat. Toisaalta myöskään luonteemme ei ole yhtään samanlaisia, ja hän esim. ensimmäisillä kerroilla arvosteli kotiani, elämäntyyliäni, asuinpaikkaani sekä tapaani pyyhkiä pöytää.. Itselläni on ystävänä samankaltaisia ihmisiä, joten en jaksa nähdä vaivaa tutustua tähän hyvin erilaiseen persoonaan, kun se ei ole missään vaiheessa ollut luontevaa.
En näytä kylläkään hapanta naamaa ja olen aina kohtelias, mutta siihen se jää.
Useimmille naisille on liikaa, mikäli toisella on korkeampi koulutus tai on paremmassa asemassa työelämässä.
Tuohon jos vielä lisätään se, että olet kaunis niin olet automaattisesti perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Useimmille naisille on liikaa, mikäli toisella on korkeampi koulutus tai on paremmassa asemassa työelämässä.
Tuohon jos vielä lisätään se, että olet kaunis niin olet automaattisesti perseestä.
Useimmille ihmisille koulutuksella, ammatilla tai kauneudella ei ole mitään väliä, jos ihminen on muuten mukava.
Syitä voi olla monia. Todennäköisin on, ettet vain ole sellainen ihminen, josta hän pitää.
On myös mahdollista, että hän on kuulkut sinusta puhuttavan pahaa esim. miehensä tai muiden yhteisten tuttujen kautta, ja näin saanut negatiivisen ennakkokäsityksen sinusta.
Esimerkiksi oma mieheni puhuu erään kaverinsa vaimosta todella negatiiviseen sävyyn. Samoin kaikki muut, jotka tämän pariskunnan tuntee. (Ovat sitä mieltä, että nainen rajottaa miehensä tekemisiä ja on monesti raivonnut suoraankin, kun tällä on joskus joku kaveri ollut kylässä jne). Kyllä tuo kieltämättä vaikuttaa niin, ettei minua kiinnosta tutustuakaan ko ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat ihmiset eivät edes tiedä toistensa koulutuksia tai ammatteja ystävystyessään. Ruskeakielet kyllä tuntee jo kaukaa, samoin ylimielisesti ja tympeät ihmiset. Heihin ei kukaan halua tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on sun ja sen ammatit?
Jos joku ammatti tai koulutus on tärkeä asia, niin en haluaisikaan tutustua.
No jos toinen on vaikka lääkäri ja toinen lähihoitaja, niin voi olla ettei edes kiinnosta tutustua?
Jos mä olisin ap niin en ikinä ihmettelisi moista. En itsekään halua olla tekemisissä sellaisen kanssa kenestä en erityisemmin pidä tai jos huomaan että ei synkkaa. Miksi haluaisit itse tutustua lähemmin tuohon kaverin vaimoon? Pidätkö hänestä itse tai kaipaatko seuraa hänestä? Rasittavaa jos pitäisi vielä esittää että haluaa olla tekemisissä vaikka ei haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Muiden ihmisten imussa elämääni tulleet ihmiset eivät aina ole sellaisia, jotka minua kiinnostaa. Tuskin muitakaan.
Peruskohteliaisuus ei kai maksa mitään? Moukkamaisia ihmisiä on kyllä paljon.
Mua ärsyttää todella suuresti tilanteet, joihin mennään pariskuntana ja sitten miehet siirtyy juttelemaan keskenään ja naisten oletetaan sitten seurustelevan keskenään. Miksei voida olla kaikki yhdessä??. Mulla on omat ystävät, enkä halua/jaksa tutustua uusiin.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää todella suuresti tilanteet, joihin mennään pariskuntana ja sitten miehet siirtyy juttelemaan keskenään ja naisten oletetaan sitten seurustelevan keskenään. Miksei voida olla kaikki yhdessä??. Mulla on omat ystävät, enkä halua/jaksa tutustua uusiin.
Näitä kommentteja lukiessa ei tosiaankaan tarvitse enää ihmetellä, miksi aikuisen ihmisen on Suomessa lähes mahdotonta saada uusia ystäviä.
Oman mieheni veljen avokin nimi on Janica. En voi sille mitään, että tiettyjä ennakkoluuloja on nimen ja ulkonäön (tekoripset, vaalennettu tukka, suihkurusketus) perusteella, enkä ole hirveän innokas viettämään aikaa hänen seurassaan. En näe itseäni parempana ihmisenä, mutta näen, ettei meillä voi kovin paljoa yhteisiä näkemyksiä olla.
Veikkaan että kaverisi vaimo on IKIS ja sinä olet 22 v. vuotias hupakko joka on iskenyt +35 ikäisen miehen.
Osuinko oikeaan?