Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi mieheni parhaimman ystävän vaimo ei halua tutustua minuun?

Vierailija
13.03.2019 |

Kun käymme kylässä, niin nainen suorastaan välttelee minua. Olen ollut hänelle tosi mukava ja yrittänyt tutustua, mutta hän näyttää joka kerta hapanta naamaa. Koskaan ei aloita kanssani keskustelua vaan olen aina aloittava osapuoli. Muille vaikuttaa herttaiselta.

Mistä kummasta tuo voi johtua? Emme ole tavanneet montaa kertaa. Tilanne on minusta erittäin kiusallinen.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei halua tutustua sinuun.

Vierailija
62/67 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää todella suuresti tilanteet, joihin mennään pariskuntana ja sitten miehet siirtyy juttelemaan keskenään ja naisten oletetaan sitten seurustelevan keskenään. Miksei voida olla kaikki yhdessä??. Mulla on omat ystävät, enkä halua/jaksa tutustua uusiin.

Tuo on kyllä tosi rasittavaa, että sukupuolen takia oletetaan, että on jotain yhteistä. Mutta toki peruskohtelias pitää olla, jos tilanteeseen joutuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan lapsellista toimintaa esim. katkaista välit omaan veljeen tai siskoon jos veljen tai siskon puoliso ei miellytä. Siinähän kärsii sitten vain nämä sukulaiset, eikä se ulkopuolinen.

Paitsi jos tämä puoliso on oikeasti kauhea ja juonittelee kaikkia vastaan.

Vierailija
64/67 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole myöskään mikään tutustuja. En ole hirveän sosiaalinen ihminen ja vieraiden ihmisten kanssa oleminen vie paljon energiaa.

Kaikki pakkotutustuminen ”siksi kun pitää” on myrkkyä. Ei kiinnosta tutustua ihmiseen vain siksi, että hän on poikkiksen bestiksen tyttis. Mulla on omiakin kavereita, eikä niillekään riitä aina aikaa.

En ole enkä halua olla kuitenkaan töykeä ja vaihdan muutaman sanan ja olen ystävällinen. Sitten vähän niinku siirryn takavasempaan. Ehkä juttu alkaa myöhemmin itsekseen luistamaan, sitten se on ok.

Vierailija
65/67 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joihinkin ihmisiin vain on vaikeampi tutustua kuin toisiin. Jos on kovin erityylinen ihminen kuin itse voi olla vaikea keksiä puheenaihetta. Itsekin olen vieraiden seurassa pidättyväinen ja koko ajan tuntuu että haluaisin olla jossain muualla.

Vierailija
66/67 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehelläsi on esimerkiksi salasuhde, niin kaverin vaimo ei halua olla missään välikädessä, ja siksi välttelee. Olen itse ollut tilanteessa jossa tiesin miehen pettävän, mutta en tuntenut naistaan niin hyvin, että olisin käräyttänyt. Ja kun  mies on vielä minun miehen kaveri, niin ei mulla tavallaan ole oikeuttakaan sanoa. :(

Vierailija
67/67 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei munkaan miehen veljen vaimo juurikaan halua muhun tutustua. Vähän ottaa kyllä päähän, mutta toisaalta tottahan se on että meillä on aivan erilaiset kiinnostuksen kohteet, joten varmaan vähän vaikea olla kiinnostunut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi