Syitä miksi mieheni parhaimman ystävän vaimo ei halua tutustua minuun?
Kun käymme kylässä, niin nainen suorastaan välttelee minua. Olen ollut hänelle tosi mukava ja yrittänyt tutustua, mutta hän näyttää joka kerta hapanta naamaa. Koskaan ei aloita kanssani keskustelua vaan olen aina aloittava osapuoli. Muille vaikuttaa herttaiselta.
Mistä kummasta tuo voi johtua? Emme ole tavanneet montaa kertaa. Tilanne on minusta erittäin kiusallinen.
Kommentit (67)
Yhteisiä näkemyksiä voi myös olla, vaikka toinen käyttää tekoripsiä.
Saatat vielä yllättyä!
Olisi mielenkiintoista kuulla sen toisen naisen tarina. Ap on varmaan aika kyylä kun ei anna miehensä yksin mennä ystävälleen.
Se on ihastunu sun mieheen ja on mustis. Ehkä niillä on joskus ollu jotain
Vierailija kirjoitti:
Se on ihastunu sun mieheen ja on mustis. Ehkä niillä on joskus ollu jotain
Tai sitten tämä miehen ystävä pakottaa naisen tilanteeseen. Tällaista on aika usein nuorilla pareilla.
Kirjoitin tokalla sivulla siitä kuinka mieheni yritti saada minua ystävänsä tyttöystävän kaveriksi. Olimme silloin aika nuoria ja mieheni mielestä olisi ollut kivaa järjestää meidän neljän yhteisiä illanviettoja. Näimme sillä porukalla ainakin 4-6 kertaa ja todellakin yritin pärjätä sen naisen kanssa, mutta sitten luovutin. En alkanut perustelemaan asiaa mitenkään miehelle, vaan sanoin, että menkää te minne haluatte, minä menen minne menen kenen kanssa tahdon.
Sen toisen naisen kanssa taas ystävystyimme heti ja olemme vielä 20 vuoden päästäkin ensi tapaamisestamme tosi hyviä ystäviä.
Täällä on ihan hyviä ehdotuksia: kateus, ei kiinnosta tutustua jne. Vaihtoehtoja voi olla monia.
Sanoit että muiden seurassa vaikuttaa herttaiselta? Voi olla että hänellä vain on jotain sinua vastaan, ja voi olla ettet koskaan saa tietää mikä on vikana. Se on kuitenkin tuon ihmisen ongelma, ei sinun. Onhan se hieman ärsyttävää kun yrittää jutella ja toista ei kiinnosta, mutta et sinä voi sille oikein mitään. Ellet meinaa kysyä suoraan ja silloinkin se on toisesta ihmisestä kiinni mitä hän vastaa. Mutta vaikuttaa vain siltä, että hän on etukäteen päättänyt ettei pidä sinusta ja kaikki mitä sanot vahvistaa tuota päätöstä.
Minä olen tavannut naisia, jotka eivät arvosta muita naisia pätkääkään, vaan heitä kiinnostaa vain olla miesten seurassa. Jos menet vaikka esittelemään itsesi ja toinen pyörittelee silmiään ja siirtyy muualle mököttämään, niin en voi mitenkään syyttää itseänikään kun emme ole ikinä aiemmin nähneet. Mieheni mielestä hän on taas ystävällinen, sosiaalinen ja hauska henkilö.
Tulee mieleen myös eräs toinen kerta. Mieheni hyvä ystävä on nainen ja tietenkin halusin tutustua häneen, niinkuin kaikkiin mieheni ystäviin. Tämä ystävä kyllä olikin mukava, mutta hänellä oli ystävä (joka tunsi myös mieheni) ja aina kun näimme, tämä jälkimmäinen jutteli aina vain jotain vanhoja sisäpiirin juttuja mitä heillä on. Ihan ymmärrettävää että sisäpiirinjuttuja on, mutta kaikki tietävät että ne eivät aukea ulkopuolisille (ilman selitystä ainakaan). En ikinä päässyt heidän juttuihinsa mukaan, ihan sama mitä sanoin ja lopulta vain luovutin, koska ei kiinnosta olla tuollaisen henkilön kaveri. Olen suht sosiaalinen ihminen eikä minua haittaa olla ainoa ulkopuolinen joukossa, yleensä ihmiset ovat kuitenkin sen verran ystävällisiä että eivät juttele pelkästään niitä omia juttujaan.
en jaksa lukea koko ketjua läpi. Mutta veikkaan että miehes on pannut sitä naikkosta joskus aikoinaan.
Luin vain aloituksen ja sen perusteella paha sanoa. Voi olla vain sitäkin, että jännittää uusia tuttavuuksia, itse ainakin jännittäisin miten tulen toimeen miehen parhaan kaverin vaimon kanssa. Koska todellakin toivoisin, että tulisin loistavasti juttuun miehen parhaan kaverin vaimon kanssa.
Aloituksessa sanoit, että muita kohtaan on herttainen. No sitten on varmaan herttainen nainen. On helppo olla oma itsensä tuttujen seurassa, sinua hän jännittää kun ei vielä tunne eikä siksi osaa olla luonnollinen oma itsensä.
Tutustumista helpottaa, että et yhdistä kummempia skenaarioita hänen käytöksestään, että on tarkoituksella sinua kohtaan erilainen. Kun nainen jännittää! Anna yt sen verran anteeksi niin juttu voi alkaa luistamaan hyvinkin. Vai toivotko, että tästä saadaan jotain kieroa juonittelua ja draamaa? Kompensoiko se jotain heikkoa...?
Lopuksi sanon, että 5/5, hyvin päästään taas haukkumaan naisia kieroiksi ja kateellisiksi jne. Kukapa haluaisi olla kenenkään kaveri?
Hän on ehkä saanut sinusta huonon ensivaikutelman tai ennakkokäsityksen, eikä halua muuttaa sitä. Tai sitten hän vaan ei pidä sinusta - sekin voi olla ihan mahdollista.
En ehdi ketjua lukea, mutta itse olen toiminut noin, kun en pystynyt hyväksymään sitä, että tämä nainen poltti raskausaikana. Olen itsekin tupakoinut, mutta en todellakaan raskaana ollessani.
Jos hän on muiden seurassa herttainen ja sinun ei, niin luulisin syyn löytyvän sinusta. Ehkä sinä et ole se kaikkein herttaisin ja ihanin ihminen?
Mikään ei ole niin hermoillekäypää kuin ihmiset jotka yrittää niin maan perkeleesti olla ystävällisiä.
Mikset ole voinut olla vaan normaali?
Ei kai nyt kenenkää täydy lopettaa jonkun kaverin tai sukulaisen tapaamista, jos hän ei voi olla myös hyvä kaveri vaimon tai miehen kanssa? Ihmettelen tuollaista syvästi, koska jos on mahdollisuus tavata ilman sitä puolisoa niin kai se nyt pitäisi olla ihan fine jokaiselle osapuolelle. Itse en ikinä kovin mielellään mennyt mukaan mihinkään illanviettoihin, koska se oli ainoa aika kun sai olla rauhassa. Ja jos sai vielä lapset tuupattua miehen mukaan. Loistavaa. Kaikkein eniten ihmettelen sitä, jos joku jättää tapaamatta jotain omaa sukulaista, vain sen takia että sen toisen puoliso ei miellytä. Ihan älytöntä toimintaa varsinkin siltä osapuolelta, joka näin haluaa toimia. Ihan lapsellista toimintaa esim. katkaista välit omaan veljeen tai siskoon jos veljen tai siskon puoliso ei miellytä. Siinähän kärsii sitten vain nämä sukulaiset, eikä se ulkopuolinen.
Minun kohdalla on ollut kyse siitä, että miehelläni oli joku kuvitelma nuorena, että pitää olla pariskuntailtoja ja pariskuntalomia ja pariskuntien olla ylimpiä ystäviä keskenään. Niinpä sitten kun tulin töistä, mies saattoi ilmoittaa, että kivaa, matti ja maija tulee syömään ja viettämään iltaa. No matti oli mieheni kaveri, ei minun. Minulle ihan outo ihminen. Maija, hänen naisystävänsä vielä oudompi.
Ala siinä vääntämään sapuskaa koko porukalle ja työpäivän jälkeen väsyneenä seurustelemaan. Ei kyllä kiinnostanut.
Tai sitten mies innoissaan selitti, että on kaverinsa ja kaverin vaimon kanssa suunnitellut yhteisen mökkiloman. Siis mitä vitt. minun pitäisi kykkiä mökissä viikko outojen ihmisten kanssa, kun olin suunnitellut lomalleni ihan omia juttuja. Ja jos vielä miehen kaverin vaimo yli-innokkaasti yrittää olla herttainen ja tutustua minuun ja olla ylin ystäväni, pinnani oli kireänä. Pilalla koko loma
Mies onneksi jossain vaiheessa ymmärsi, että minulla on omat kaverit ja en vaadi miestäni olemaan ystävä heidän miesystävien kanssa, kun en minäkään ole. Joten minä en halua ystävystyä hänen kavereidensa naisystävien kanssa. Pitäkööt yhteyttä kavereihinsa, mutta älkööt vaatiko, että uhraan lomani ja vapaapäiväni viihdyttämällä heidän naisystäviään. Halusin viettää aikaa omien kavereideni kanssa.
Onko mahdollista, että miehesi on puhunut sinusta pahaa?
Täällä on nyt muutaman kerran tullu tuo esille, että epäillään puolison puhuneen paskaa selän takana.
Aloin miettiin, että millainen puoliso oikeasti puhuu toisesta pahaa selän takana? Ihan täys p**kaläjä.
Ootko omalta mieheltäsi kysynyt, että onko huomannut asiaa ja mitä siitä ajattelee? Kuulostaa oudolta. Ehkä nainen on mustasukkaista tyyppiä?
- jos on ihastunut sun mieheesi ja on mustit / miehelläsi ja sillä naisella on joskus ollut jotain sutinaa. Tai on huomannut, että oma miehensä ihastelee sua vähän liiaksi.
- Olet niin mukava ja viehättävä tms. että on vain yleisesti mustis / kade
- ei vain pidä sinusta jostain muusta syystä. On tosiaan voinut kuulla myös jotain ikäviä juoruja tms. Eikä sitten vaan osaa perus käytöstapoja.
Miksihän kutsuu kylään (tai antaa miehen kutsua) jos ei seura miellytä? (tai valitsee olla silloin paikan päällä) Jos syy olisi oikeasti joku järkevä, niin tuo nainen olisi varmaankin puhunut miehensä kanssa asiasta...? Kyllähän ne mieskaverukset osaisivat muutakin keksiä keskenään, kuin pariskuntavierailut.
Mulla oli nuoruudessani ex-miehen kanssa samanlainen tilanne, jossa ex-miehen hyvä ystävän puoliso ei edes katsonut minuun päin, vaikka olimme porukassa oluella. En ollut koskaan tavannut tätä kaista, en koskaan jutellut hänelle, mutta hän oli päättänyt olla tutustumatta minuun. Syynkin tiedän, olin ammattikoulun käynyt ja hän opiskeli yliopistossa. Nauratti silloin ja naurattaa edelleen, että meillä oli selkeästi "luokkaero" vuorovaikutuksen esteenä. 😁
Vierailija kirjoitti:
Tuo nainen ei ole tavannut mieheni entistä kumppania. Olemme olleet yhdessä monta vuotta mieheni kanssa. Hän taas vuoden verran mieheni ystävän kanssa.
Aloitus ei ole provo.
Ap
Miten siis nainen olisi voinut tavata miehesi exän jos on vasta vuoden ollut miehen kaverin kanssa ja sinä usean vuoden? Provoko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että, nyt oli ilo lukea 5/5 provoa. Onnistuneesti osasit rakentaa uskottavan provon, joka ei lähtenyt heti aloitusviestissä liioittelemaan.
Rakensit tarinan, jossa pääset syyttämään miehesi parhaan kaverin vaimoa siitä, että hän pitää nykyisen miehesi ex-naisesta enemmän kuin sinusta.
Hullu exä -provo teemaan kuuluu tämä aloitus.
Voi olla provo tai ei, mutta mistä sä luit maininnan, että tän ap:n miehellä olisi joku ex-nainen? Mä en löydä sitä tosta aloituksesta, en millään.
Mulle on aikanaan esitelty n. sata erilaista naisihmistä, joitten kanssa mun olisi pitänyt kai ystävystyä, kun ollaan oltu mieheni kanssa jo niin kauan yhdessä. Miehen veli ja kaverit on vaihtaneet niitä akkojaan tiuhaan tahtiin ja niitä on kiikutettu meille ja meitä niille niiden aina uutta ja uutta onneaan katsomaan. Puolen vuoden päästä hiljaiseloa, kunnes on kuultu, että erottu on ja taas joku uusi kiikarissa.
No on ne sentään avioonkin jossain vaiheessa päässeet ja osa siinä pysynytkin, mutta miehen veljellä on nytkin taas joku uusi nainen, jota kai pitäisi lähteä katsastamaan, ei viitsisi millään. Oikein pelkään, että ne pöllähtää tähän meille. Uusi yhdentekevä ihminen, joka katselee nenänvarttaan pitkin niin kuin ne on katselleet entisetkin. Eikä jaksaisi sitä typerää kuhertelua enää aikuisten ihmisten kohdalla "ihastella." Olisikin joskus joku järkevä ihminen, jolla olisi jalat maassa ja ihan ajatuksiakin päässä.
Ikävää kun et anna edes mahdollisuutta...
Ihastunut mieheesi?