Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juma - mä olet NERO. Nyt meni lahja putkeen...

Vierailija
17.03.2013 |

Vuosien mittaan olen yrittänyt innostaa lapsia hyvien harrastusten pariin. Yllyttänyt liikuntaharrastuksiin, käyttänyt lapsia muskarissa vuosia (kunnes olisi pitänyt pyrkiä soitinvalmennukseen ja kaikki into oli ehtinyt lopahtaa, perhana mikä moka!) jne.

Käsitöiden suhteen olen ollut viisaampi ja - jo ihan siitäkin syystä, että olen itse onneton ompelukoneella ompelija - malttanut olla liikaa opastamatta.

Ostin innokkaalle käsitöiden tekijälle 13-vuotislahjaksi ompelukoneen, ja vot - likka ompelee nyt innolla kaikenlaista. Parhaillaankin tekee tuolla itselleen kesäksi shortseja.

Oppi: innosta, mutta älä liikaa. Motivaation syntymistä ei välttämättä auta, jos äiti on liian innolla mukana ja patistamassa. Näin ainakin meillä ;-)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillani sama juttu. Lapsi aikansa kärtti konetta, äiti ei oikein edes ymmärtänyt, että miksi. Osti koneen ja minä annoin kassillisen itseltä käyttämättä jääneitä kankaita, joilla saattoi ilmaiseksi kokeilla tarvitsematta miettiä sitä,  että kangas mene pilalle.

Vierailija
2/4 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kankaat ovat kalliita, ja ylijäämätilkut on just parhaita lapsen nukenvaatteisiin ja pikkuompeluksiin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis...Minä ole miettinyt myös ompelukoneen ostamista, millaisen ostit? Käytetyn vai uuden? Minkä merkin?

Vierailija
4/4 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, ostin uutena, koska ajattelen, että tyttö käyttää tuota ideaaliatapauksessa jopa kymmeniä vuosia. Käytetyt voivat varmaan olla hyviä, mutta niiden historiaa ei tunne, eikä niillä ole välttämättä takuuta voimassa.

Tuo on Janome MySpace.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi